Hoezo snap je dat niet? Twee dingen die wel als voedsel worden gezien maar waar ik van moet gruwen bij elkaar == best ergquote:
het lijkt mij ook niet te eten maar hoe idioot ben je als je banaan met wortels combineertquote:Op maandag 18 juni 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoezo snap je dat niet? Twee dingen die wel als voedsel worden gezien maar waar ik van moet gruwen bij elkaar == best erg
Dat was het punt niet hequote:Op maandag 18 juni 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het lijkt mij ook niet te eten maar hoe idioot ben je als je banaan met wortels combineert
no doubt about thatquote:
Dat niet, maar dit is wel heel ergquote:Op maandag 18 juni 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb je daar soms iets tegen?![]()
Maar inderdaad
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit is wel heel erg
Deze is wel weer gaaf
Gaaf hequote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef Etcetera het volgende:
heeey Bwennie![]()
vaker posten minder lurken
Ik begrijp het en ook is dat de laatste SC FMT waar SOK in gepost heeftquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef wyccie het volgende:
BB, ik praat er liever in deze sc over dan in FMT. Wil de anderen daar liever niet meer er aan herinneren.
Het meest kutte is dat ik (achteraf gezien natuurlijk) al merkte dat hij anders was dan normaal. En hij noemde mijn naam in zijn laatste post.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef BwennieBren het volgende:
Ik kreeg via Sheridana op mijn Hyves een berichtje. Nu kwam ik niet vaak meer bij FMT maar lurkte nog wel. Ik ben de hele dag van slag geweest en naderhand las ik dat jij je net zo voelde
Heb ik gelezen ja maar kreeg je al de indruk dan dat hij niet lekker in zn vel zat?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het meest kutte is dat ik (achteraf gezien natuurlijk) al merkte dat hij anders was dan normaal. En hij noemde mijn naam in zijn laatste post.
hier is het gezelligerquote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
![]()
Ben ik aan het doen hoor in AKQ dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |