zodra mensen het hebben over een 'complot dat voortkwam uit de hele elite, neem ik aan dat je dan bedoelt dat er ook idd meerdere betrokkene zijn....quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij ervanuit gaat dat er grote aantallen mensen bij dit complot betrokken zouden moeten zijn.
des te meer mensen betrokken, des te groter de belangen .. juist als die mensen vrezen anders mogelijk 'afgeserveerd te worden, is het zelfs van levensbelang dat ze iig de mogelijkheid open laten hun verhaal door te sluizen...quote:Laten we net als met 9-11 er 's vanuit gaan dat men het heeft laten gebeuren, hoeveel mensen zouden hier dan weet van moeten hebben ? En zouden die mensen die erbij betrokken zijn echt hun mond opendoen als ze gezien hebben wat er gebeurd met mensen die dat WEL doen ?
N klein groepje binnen deze elite behoort volgens mij ook tot de mogelijkheden. ex poltici e.d., ambtenaren.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zodra mensen het hebben over een 'complot dat voortkwam uit de hele elite, neem ik aan dat je dan bedoelt dat er ook idd meerdere betrokkene zijn....
Stel..quote:stel je voor dat jij deelnemer bent in een belangrijk complot en je weet dat de mensen die dat uitvoeren écht niet neerkijken op een paar moorden meer of minder ....
blijf je dan gezellig je mond dichthouden en hopen dat ze maar geen wantrouwen jegens jou krijgen en je nooit als 'gevaar' gaan zien?
Stel je bent n aivd'er die enkele aanwijzingen heeft (want de puppetmaster zorgt er natuurljk wel voor dat er niet 1 pop is die alles weet) naar wie zou je dan toe stappen met het verhaal ?quote:of zorg je er minstens voor dat wanneer jou wat overkomt, je genoeg belastende informatie hebt om je eventuele moordenaars een grote strop te bezorgen (wat dan ook je garantie is dat je zal blijven leven)
N goot gedeelte van de foutjes in het plan, vallen voor hen die die fouten nader willen onderzoeken onder staatsveiligheid. N hoop van de "foutjes " kunnen worden afgedaan als incompetentie.quote:En dàt is precies de reden dat sluitende plannen nooit bestan en waar het gaat om manipulatie en 'complotten', er een enorm grote foutmarge is en ruimte war zaken toch in de publiciteit komen:
Het plan kan dus nooit als belangrijke peiler hebben dat het 'geheim' moet blijven...
Als ik naar situatie op deze aarde kijk waarin 99% van de mensheid het beste met elkaar voor heeft (dat is mijn mening althans) dan denk ik dat die 1% toch wel erg veel macht heeft om de situatie te laten zijn zoals deze nu is.quote:dat is nu net het zwakste punt van veel van die paranoide doorgeslagen complot gedachtes van mensen die denken dat alles 'uitgepland' is, omdat hun ideeen erop gebaseerd zijn dat er een soort van geheiem 'puppetmaster' zit die met perfect verborgen blijvende touwtjes mensen schijnt te beheersen...
[quote]
Mi. zijn die toutjes niet zo pefect verborgen.
[quote]
die 'puppetmaster' is domweg en onmogelijkheid (tenzij je in 'god' gaat geloven, en dat is dan ook waar veel complot-theorieen naar beginnen te neigen, een vorm van hardnekkig 'geloof', een religie die 'gelooft' in het bestaan van een allesoverheersende macht)
quote:"Niemand in Nederland heeft het lef gehad om te zeggen dat er nooit iets is geweest als de Hofstadgroep", aldus De Roy van Zuydewijn
De Roy van Zuydewijn gelooft niet in het officiële verhaal van de Amerikaanse regering dat al Qaeda achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon zit.
Ook denkt hij dat er dingen in de doofpot zijn gestopt na de moord op Pim Fortuyn, in 2002. Hij meent dat de moord is gepleegd door de "Binnenhofbende". Op wie De Roy van Zuydewijn precies doelt, heeft hij niet gezegd.
http://www.nu.nl/news/826(...)an_Hofstadgroep.html
Het zijn inderdaad dit soort verhalen van mensen die dicht bij het vuur zitten of zaten, die mijn wenkbrouwen doen fronzen, waardoor ik toch altijd nog een bepaald complot-idee bij de moord blijf houden.quote:
allemaal mensen die daarmee hun bestaande politieke mening onderschreven ....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef Urquhart het volgende:
Nu ben ik ook geen aanhanger van De Roy van Zuydewijn, maar het is toch wel opmerkelijk waarom hij dat vertelt. Waarom zouden Van Gogh, Oltmans en De Roy van Zuydewijn hier afzonderlijk van elkaar over beginnnen?
maar ik waag het te betwijfelen of een professionele scherpschutter zomaar onbespied op een electriciteitshuisje gaat liggen en dan met een M16 gaat schieten (zo ongeveer het laatste wapen dat een scherpschutter zal gebruiken imho; veels te onzuiver, luid, log en onhandig).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Nu ben ik niet zo'n wapenexpert, maar na wat rondgekeken te hebben op internet blijkt die 5.66mm kogel uit een M-16, C-7 of soortgelijk geweer te komen, die bij de strijdkrachten in dienst zijn.
Ik begrijp jouw punt, maar wat mij betreft zitten er te veel haken en ogen rondom deze moord. Zoals je al eerder zei kun je die constateringen afdoen als toevalligheden, maar je kunt er ook een groter geheel in verband met de moord in zien. Ikzelf twijfel, en sta open voor beide zienswijzen, ook die van de complot-theorie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:50 schreef RM-rf het volgende:
[..]
maar ik waag het te betwijfelen of een professionele scherpschutter zomaar onbespied op een electriciteitshuisje gaat liggen en dan met een M16 gaat schieten (zo ongeveer het laatste wapen dat een scherpschutter zal gebruiken imho; veels te onzuiver, luid, log en onhandig).
Als iemand dat wil 'geloven', moet die dat verder ook gaan doen, maar het is wel goed om te realiseren dat het in feite gewoon een vorm van 'geloof' is, een 'geloof' dat gebaseerd is op wat onbewezen en twijfelachtige 'aannames' en vaak ervoor zorgt dat de gelovigen ook verder zich blind houden voor realitische en logische redeneringen.
quote:Uit open en geheim gehouden opinie-peilingen bleek een "landslide-victory" bij de verkiezingen op 15 Mei 2002. Nederland zou de soms geniale en flamboyante - maar instabiele - ex-marxismeprofessor Pim Fortuyn als Premier krijgen. Volgens vrijwel alle machthebbers van het volgens hen 'democratische' Nederland, zou nu hun politiek- economische macht "in verkeerde handen vallen". Wél via verkiezingen, maar het was toch net zoals bij Salvador Allende in Chili of de eigenzinnige Zweedse premier Olof Palme die ook op straat werd neergeschoten. Er stonden veel grotere belangen op het spel.
Mooi stuk, ik vond dit wel opm:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:01 schreef Urquhart het volgende:
http://nederland.klaagt.nl/Ruyssenaars.htm
quote:"In Nieuwspoort kon je te horen krijgen van een minister 'dat koningin Beatrix absoluut niemand van de LPF op Binnenlandse Zaken wilde hebben'. Want die LPF-er zou dan ook toegang hebben tot de geheime diensten archieven over het Koninklijk Huis" aldus van Weezel.
Zo hoog?!?!?!?quote:Nederland staat bijvoorbeeld ook als wapenproducent en -verkoper internationaal op de zevende plaats.
Waarom hebben ze hem dan niet gewoon ziek gemaakt... Nee i.d.d. beter om de millieugroeperingen zwart te maken.quote:De Verenigde Staten, Israël en vrijwel zeker ook de Nederlandse Staat en sommige multi-nationals hier hebben de beschikking over wat ze eufemistisch "Health Altering Groups" noemen. Die op sterke en/of fatale wijze iemands visie c.q. gezondheid kunnen 'veranderen' als dat nodig is.
En de dieren natuurlijk..quote:Wie heeft er belang bij, zoals Job Frieszo het zo treffend uitdrukte. En hoe hij zijn hersens ook pijnigde, hij kon met de béste wil van de wereld niemand bedenken. Ik weet er anders wel een paar: de landmacht, de luchtmacht, 250.000 ambtenaren, 15 ministers, 14 staatssecretarissen, 150 kamerleden, 99 gedeputeerden, 759 statenleden, 31 Europarlementariërs. 12 commissarissen der Koningin. 496 burgemeesters..."
Amen....quote:De waarheid komt zeker aan het licht want goed beschouwd bestaan er geen complotten' of samenzweringen. Het betreft allemaal alleen maar informatie die we nog niét hebben...maar die komt heus wel tevoorschijn. En dan zullen sommige boosdoeners hun toga's, streepjespakken, uniformen,regenjassen en donkere brillen hopelijk moeten inruilen voor Bijlmer-fashion. Mét nummer.
Net zoals prins Bernhard z'n uniform aan de wilgen moest hangen door de miljoen dollar steekgeld in de "Lockheed-affaire" van toen. Toen Lockheed,
nu ook Lockheed ?
l'Histoire se repète...
Er zijn ook beelden van die moordaanslag, het gehele terrein hing immers vol met bewakingscamera's in verband met een bezoek van Koninging Beatrix aan het Mediapark een jaar daarvoor. Maar die beelden werden meteen in beslag genomen, wat natuurlijk ook een voedingsbodem biedt voor een complot-theoriequote:Op maandag 25 juni 2007 11:14 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Die 2e schutter he. Waarom zijn er geen videobeelden van de vlucht en zijn aanval. Het mediapark of all places. Er moeten iets van beelden zijn.
quote:FILMS VAN DE BEWAKINGSCAMERA'S WAREN DE OPLOSSING
Bovenstaande tekst werd dus verzonden en gepubliceerd 's-avonds op 6 Mei - 19.19 uur - dus een uur na de moord op Fortuyn. Bekend is namelijk dat op en rond 't Mediapark eerder al het aantal bewakingscamera's danig is uitgebreid. De bewaking in het algemeen werd vorig jaar verder aangescherpt.
Dit gebeurde i.v.m. het bezoek vorig jaar van koningin Beatrix aan het Mediapark. Een andere reden was de instuif van de Hell's Angels die bij Barend & van Dorp binnenstormden en rake klappen uitdeelden. Alle bewakingscamera's hebben op de middag en avond van 6 Mei veel opgenomen en alles is meteen in beslag genomen. Zouden de filmbeelden indertijd en direct zijn vertoond dan zou het identiteitsraadsel alvast zijn opgelost. En zou men weten of met van der G. de échte schutter is gepakt, of dat er iets anders aan de hand was. Hetgeen zou kunnen betekenen dat Fortuyn's werkelijke moordenaar - met mogelijke achterban - nog vrij rondloopt. Het pijnlijke is dat waarschijnlijk onder deze omstandigheden alle materiaal de bewijswaarde - die het zou kunnen hebben - meteen verliest wanneer het in handen valt van het OM en de politie met aanverwante "diensten". Een schrijnend voorbeeld voor dat soort manipulatieve praktijken blijkt uit het hele rapport van NIOD over het drama Srebrenica en de doofpotten van Defensie. Documenten door de shredder en filmrolletjes naar de met zoutzuur foto's ontwikkelende laboratoria van de MID-KM
Het was te kort dag!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:09 schreef Resonancer het volgende:
Waarom hebben ze hem dan niet gewoon ziek gemaakt... Nee i.d.d. beter om de millieugroeperingen zwart te maken.
Ik ook niet, vele linkjes werken niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:37 schreef YuckFou het volgende:
cool ze hebben een site:
Mishima Cyber Command
ik word er alleen niet veel wijzer van....
quote:BNN zendt docu rond 'moordcomplot' Pim Fortuyn uit
HILVERSUM - BNN komt met een documentaire over het 'moordcomplot rond Pim Fortuyn'. De jongerenzender gaat in de docu onder meer in op vragen als: Hebben politieke tegenstanders hier iets mee te maken? Handelde Volkert van der G. alleen? En had deze moord voorkomen kunnen worden? BNN laat alvast weten dat er nog 'verdacht veel losse eindjes' rond deze politieke moord zijn.
Op 6 mei 2002 werd politicus Pim Fortuyn voor de ogen van Ruud de Wild en andere aanwezigen op het Mediapark vermoord. Volkert van der G. bekent de moord en beroept zich verder op zijn recht om te zwijgen.
In het onderzoek naar de moord zijn veel vragen onbeantwoord gebleven. BNN zegt op zoek te zijn gegaan naar die antwoorden.
3Doc: Moordcomplot Pim Fortuyn wordt uitgezonden op woensdag 5 mei van 20.30 tot 21.20 uur bij BNN op 3.
Cool!! Ik had net vandeweek weer op die site van dat mishima cyber command zitten lezen, vage gasten, een beetje spittend lijkt het duidelijk een site van linksmensen te zijn die best goed geïnformeerd lijken, wellicht als je het interessant vind het uitpluizen waard:quote:
quote:Two Meetings
Subject of this document relates to the 05-04 and 05-0-2002 meetings between the JSF promotion team and the later Prof. Fortuyn. Transcripts of both meetings as well as related evidense will be released soonest, however at such time in proofs most effective.
The 05-04-2002 Meeting
Participants:
Prof. Fortuyn
Mr. Herben
Embassador C. Stobel
Capt. M. Crews
Lt. Gen. D. Berlijn
Maj. Gen P. Vorderman
Mr. T. Burbage
The 05-04 meeting ended in a deadlock, Prof. Fortuyn wasn't willing to move his position, which Mr. Herben attempted to break by a follow-up meeting the next day. The hope at Mr. Herben and his fellow JSF promotors side was directed at further consultations leading to a more flexible approach on Prof. Fortuyn's part.
05-04 late evening an emergency meeting was held at the American Embassy the Hague. Main Attendees:
Capt. M. Crews
Col. M. Rumohr
Mr. van Hoof
Lt. Gen. D. Berlijn
Maj. Gen P. Vorderman
Mr. T. Burbage
Mr. T. Burbage joint at a later stage of this meeting after having consulted with Lockeed Martin. Result of the meeting:
It was concluded that there with no little or no hope to change the Fortuyn position. A bribing attempt, as proposed by Mr. T. Burbage after his consultations, was agreed upon. An emergency request was drafted to be directed at Queen Beatrix via Mr. Bolkenstein. During the morning of 05-05 Mr. Bolkenstein received the emergency request. The request pertained to a yes or no for possible alternate action.
The 05-05-2002 Meeting
Main Participants:
Prof. Fortuyn
Mr. Herben
Embassador C. Stobel
Capt. M. Crews
Mr. van Hoof
Lt. Gen. D. Berlijn
Maj. Gen P. Vorderman
Mr. T. Burbage
Meeting result was dramatic, Prof. Fortuyn refused to comply with both the request for a change in position as well as he forcefully rejected the Mr. T. Burbage offer for campaingn funds amounting up to 20 million dollars.
After conclusion Mr. Herben had a private meeting with Mr. T. Burbage however no transcripts are available but it can be sefely assumed that a deal was struck.
Early morning 05-06 the go-ahead was issued.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |