die conclusie had cross ook al getrokkenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
mja spierpijn is eigenlijk voor mietjes.
wij trainen te weinig!
wat een gesleep elke keerquote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zet ikd e kooien in de badkamer met de deur op een kier die krijgt rosa echt niet open
Ik werk part-time.quote:
jah wij allebeiquote:
Thee. Goed idee.quote:
Whehe. Tof.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Over limegroen gesproken![]()
als juliie dit vanavond of morgen op tijd in de trein zien op de route heerenveen-utrecht ben ik dat
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030731.jpg[/img]
als juliie dit vanavond of morgen op tijd in de trein zien op de route heerenveen-utrecht ben ik dat
Limegroen... een deel van mijn woonkamer wordt dat binnenkort ookquote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Exactemunto.quote:
30 km valt toch wel mee ja?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
jah wij allebeilange afstanden suckt.
geen tijd hebben trouwens ook.
haha hoezo dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Limegroen... een deel van mijn woonkamer wordt dat binnenkort ook
130 idd..quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
30 km valt toch wel mee ja?
had hier zomaar 250 (doordeweeks) of 130 ofzo (weekend) kunnen zijn![]()
foootooooquote:Op maandag 18 juni 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
De vorige bewoners van ons nieuwe appartement hebben de slaapkamer WK Oranje geschilderd. We laten het wel zitten trouwens. Ziet er nog best tof uit.
ik vind alles goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |