ach ik houd dr in de gaten en als ze iets doet wat niet mag beetje water heeft ze het snel genoeg door dat t niet magquote:Op maandag 18 juni 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij stond de plantenspuit gisteravond ook klaar en toch heeft de kat een plant met pot ergens vanaf gesmeten...
Hee niet te veel in detail treden!!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:04 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ik heb gister vooral gelegen en geslapen de hele dag omdat er niet zo heel veel van mn benen over was.. beetje weak in the knees! kweet eigenlijk niet precies waar cross spierpijn heeft?![]()
Dacht ik ook, maar mijn katten zijn heel erg hardleers...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik houd er in de gaten en als ze iets det war niet mag beetje water heeft ze het snel genoeg door dat t niet mag
Verstandig opgemerkt.quote:
En wat als je niet thuis bent dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
plantenspuit staat al klaar![]()
Rosaproof huis
Armen en bovenbenen zeitiequote:Op maandag 18 juni 2007 12:04 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ik heb gister vooral gelegen en geslapen de hele dag omdat er niet zo heel veel van mn benen over was.. beetje weak in the knees! kweet eigenlijk niet precies waar cross spierpijn heeft?![]()
Heejquote:
Moggguhquote:Op maandag 18 juni 2007 12:01 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
Hij is niet de enige met spierpijn hoor![]()
![]()
Dat is dan een tof standje geweest.quote:
En terechtquote:Op maandag 18 juni 2007 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij stond de plantenspuit gisteravond ook klaar en toch heeft de kat een plant met pot ergens vanaf gesmeten...![]()
mja spierpijn is eigenlijk voor mietjes.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Armen en bovenbenen zeitie
armen en schouders zegtie
kan toch alleen maar positief zijnquote:Op maandag 18 juni 2007 12:07 schreef crossover het volgende:
[..]
Hee niet te veel in detail treden!!![]()
Schouders/bovenarmen
die conclusie had cross ook al getrokkenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
mja spierpijn is eigenlijk voor mietjes.
wij trainen te weinig!
wat een gesleep elke keerquote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zet ikd e kooien in de badkamer met de deur op een kier die krijgt rosa echt niet open
Ik werk part-time.quote:
jah wij allebeiquote:
Thee. Goed idee.quote:
Whehe. Tof.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Over limegroen gesproken![]()
als juliie dit vanavond of morgen op tijd in de trein zien op de route heerenveen-utrecht ben ik dat
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030731.jpg[/img]
als juliie dit vanavond of morgen op tijd in de trein zien op de route heerenveen-utrecht ben ik dat
Limegroen... een deel van mijn woonkamer wordt dat binnenkort ookquote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[afbeelding]
Exactemunto.quote:
30 km valt toch wel mee ja?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:12 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
jah wij allebeilange afstanden suckt.
geen tijd hebben trouwens ook.
haha hoezo dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Limegroen... een deel van mijn woonkamer wordt dat binnenkort ook
130 idd..quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
30 km valt toch wel mee ja?
had hier zomaar 250 (doordeweeks) of 130 ofzo (weekend) kunnen zijn![]()
foootooooquote:Op maandag 18 juni 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
De vorige bewoners van ons nieuwe appartement hebben de slaapkamer WK Oranje geschilderd. We laten het wel zitten trouwens. Ziet er nog best tof uit.
ik vind alles goedquote:
Keer wat anders... bijna alle meubels eruit... en andere kleurtjesquote:Op maandag 18 juni 2007 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha hoezo dat?limegroen is wel oke
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En terecht
die plant belemmerde hem in zijn rooftocht
Alles oranjequote:Op maandag 18 juni 2007 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Keer wat anders... bijna alle meubels eruit... en andere kleurtjes
(als het goed is)
bij mij is het een schuifdeurquote:Op maandag 18 juni 2007 12:18 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Die plant stond echt niet in de weg...
Na heel veel zoeken juist een mooi plekje gevonden...![]()
Maar nieuwsgierig (en sloopzuchtig) als de kat is, moest en zou hij bij die plant klimmen...![]()
MM, mijn katten krijgen de badkamerdeur dus wel open...![]()
Maar ja, dat ding kan dus niet op slot of 'in het slot'![]()
Morgen komen er foto's.quote:
mjah, katten en planten... het gaat lang niet altijd samen.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:18 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Die plant stond echt niet in de weg...
Na heel veel zoeken juist een mooi plekje gevonden...![]()
Maar nieuwsgierig (en sloopzuchtig) als de kat is, moest en zou hij bij die plant klimmen...![]()
MM, mijn katten krijgen de badkamerdeur dus wel open...![]()
Maar ja, dat ding kan dus niet op slot of 'in het slot'![]()
Toen ik nog thuis woonde was het 8 km en nu 80 cm...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, nee, de schuifdeur die wij hebben is ook (nogquote:Op maandag 18 juni 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij is het een schuifdeuren die moet nog wel wat krahct hebben om open te gaan
ja t had ook 10.000 kunnen zijn. dat was ook vervelend geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben sinds zaterdag ook 5 vissen!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:20 schreef Kuukske het volgende:
Wij houden voorlopig nog geen huisdieren. Eerst elkaar maar eens temmen.
Lastig is dat.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:21 schreef Lennuzz het volgende:
maar dit is ook vervelendfeit blijft dat je niet zomaar op de fiets springt en bij elkaar langs gaat.
whehe.. de (h)ex was 10 km ofzo, was nogwel te doenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:19 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde was het 8 km en nu 80 cm...![]()
trein, bus, auto, brommertquote:Op maandag 18 juni 2007 12:21 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
ja t had ook 10.000 kunnen zijn. dat was ook vervelend geweest.
maar dit is ook vervelendfeit blijft dat je niet zomaar op de fiets springt en bij elkaar langs gaat.
en dat gaat goed gaan met poezenbeescht?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:23 schreef OA het volgende:
[..]
We hebben sinds zaterdag ook 5 vissen!![]()
De goudvis van 14 jaar was overleden, dus er was ruimte...
Dat ding was inmiddels al 16 cm..dus de kom is vrij groot voor 5 guppies...
.
Dus in het weekend gaan er nog 5 bij!![]()
kom jij van zo ver ja?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Utrecht-Amsterdam en daarvoor Sneek-Den Haag mijn 2 exen
het kán wel, gratis ook.. maar het kost tijd en nu hebben we die tijd nodig voor andere dingen die (rationeel gezien) belangrijker zijn nu.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:25 schreef MPG het volgende:
[..]
trein, bus, auto, brommert
OVkaart + eigen auto
dat was met de (h)ex...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef Kuukske het volgende:
Gewoon bij elkaar in de stad wonen is het tofst.
school?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
het kán wel, gratis ook.. maar het kost tijd en nu hebben we die tijd nodig voor andere dingen die (rationeel gezien) belangrijker zijn nu.![]()
Speaking of which, ik ga leren!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef Lennuzz het volgende:
[..]
het kán wel, gratis ook.. maar het kost tijd en nu hebben we die tijd nodig voor andere dingen die (rationeel gezien) belangrijker zijn nu.![]()
Uiteraardquote:Op maandag 18 juni 2007 12:27 schreef Kuukske het volgende:
Joh komt allemaal vanzelf wel goed.
Yeah, de laatste loodjes.quote:
Ik ben in Sneek geboren en getogen, tot 22juli2006 toen ging ik op kamers in Zeist (7km van Utrecht) en nu sinds een anderhalf maand Utrechtquote:
waarom tilburg?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
[..]
Speaking of which, ik ga leren!
[..]
Uiteraard
Waarschijnlijk volgend jaar lekker in Tilburg wonen allebei
Ik snap het ook niet hoor. Ze kunnen veel beter naar Breda gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
waarom tilburg?
jij woont in omg. helliemond, en gaat in ehv naar school...
en cross-vriendinnetje?
aaah ok...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben in Sneek geboren en getogen, tot 22juli2006 toen ging ik op kamers in Utrecht
Vanvond ga ik vanuit Sneek met Rosa weer naar Utrecht
We gaan allebei in tilburg studeren volgend jaarquote:Op maandag 18 juni 2007 12:30 schreef MPG het volgende:
[..]
waarom tilburg?
jij woont in omg. helliemond, en gaat in ehv naar school...
en cross-vriendinnetje?
Trekt die kat dat wel in de trein?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben in Sneek geboren en getogen, tot 22juli2006 toen ging ik op kamers in Utrecht
Vanvond ga ik vanuit Sneek met Rosa weer naar Utrecht
nu heeft ze er nog geen probleme mee, fleecedekentje erin, voor we weggaan nog ff flink spelenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef OA het volgende:
[..]
Trekt die kat dat wel in de trein?![]()
Als ik naar de dierenarts ga met de kat gaat ie als een wilde tekeer...![]()
Jazeker.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
en dat gaat goed gaan met poezenbeescht?
Wat een kattenleventje.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
nu heeft ze er nog geen probleme mee, fleecedekentje erin, voor we weggaan nog ff flink spelenen dan
Bij mij ligt er ook een dekentje in en worden ze ook eerst flink uitgeput, maar dat geeft geen enkele garantie...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nu heeft ze er nog geen probleme mee, fleecedekentje erin, voor we weggaan nog ff flink spelenen dan
Dat is ook best goed te doen met de trein!quote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef MPG het volgende:
[..]
aaah ok...
ik ben in Venlo geboren en getogen, en woon er nog steedselke dag op en neer naar eindhoven.....
Mja dat denk ik ook altijd als ik mijn kat zie zitten in de zon.. Nergens druk om maken, een beetje slapen overdag en in de nacht op jachtquote:
aahzoow.. tof. Wat gaan jullie doen daar?quote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef crossover het volgende:
[..]
We gaan allebei in tilburg studeren volgend jaar
Ja.. maar dat schijnt wel een algemene eigenschap van een kat te zijn...quote:Op maandag 18 juni 2007 12:34 schreef Kuukske het volgende:
Je hebt gewoon een eigenwijze kat OA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |