beste fans,
ik heb zojuist een 2e verhaaltje afgerond. hier graag commentaar leveren
![]()
Mijn naam is Gerard een man van 37 jaar, alleen staand en biseksueel. Ik heb al vaker sex gehad met wat jongere mannen of jongens
Nadat ik wat drinken had gehaald wou ik weer naar buiten lopen, maar toen opeens ging de deurbel. Ohja de tuinder kwam nog langs, een aardige donkere man van rond de 25 die mijn gazon en planten goed bijhoud. Dat moet wel want ik heb een groot vrijstaand huis met aardig wat grond. Nou goed. Hij kwam binnen en gaf hem ook wat drinken. Blijf maar lekker zitten en drink je drinken maar rustig op, ik ga weer naar buiten namelijk, lekker zonnen. Ik had m’n T-shirt uitgedaan en was lekker op het gras gaan liggen.
Ik hoorde de deur open gaan, zo, hij gaat ook weer aan de slag dacht ik. En aan de slag ging die. Ik hoorde voetstappen op de tegels die later gedempt werden doordat hij op het gras ging lopen. Hij kwam steeds dichterbij en opeens kwam er iemand naast me liggen en werd snel omgedraaid. Ik zag nu dat het de tuinder was, helemaal spiernaakt en was boven op me gaan liggen. Ik schrok heel erg en had het dus echt niet verwacht. Je schrok hé zei hij, en kwam plat op me liggen. Ik voelde dat hij een stijve had die nu boven op mijn slappe lag te bonken. Hoe voelt dat nou om een jonge vent op je te hebben liggen vroeg hij. Niet heel prettig zei ik. En ineens zoende hij me volop op de mond. Het viel me op zich niet tegen dus een paar tellen later lagen we samen heerlijk te tongen. Het was alweer een paar jaar geleden dat ik sex met een man heb gehad dus het was weer heel erg spannend, dit werd trouwens ook pas de derde keer. Hij stopte met zoenen en zei, zie je nou wel dat je het lekker vind. Ik begon te blozen en knikte hem toe. Ik begon me al aardig opgewonden te voelen en m’n pik voelde dat ook. De tuinman wreef over mijn kruis heen. Ik vond het heel lekker en was hem niet van plan tegen te houden.
Mijn broek was onderhand uit en werd lekker hard gemaakt door de spier naakte tuinman. Nu liggen er dus 2 naakte mannen in de tuin. Je bent er wel klaar voor zeker zei de tuinman. Ja, kijk maar naar m’n pik, en voor ik dat gezegd had zaten er al 2 heerlijke natte lippen om mijn eikel heen gezogen. Ik kreunde het uit van genot. Hij kon heerlijk pijpen en had al de nodige ervaring. Het wat al weer heel wat jaartjes geleden dat ik het met een man gedaan had dus het was heel erg spannend. Joran, de tuinman, was me al een tijdje aan het likken en zuigen aan m’n pik en niet zo slecht ook! Ik begon steeds sneller te hijgen en hij merkte dat ik al bijna klaar ging komen. Joran ging weer tussen mijn benen vandaan en ging tussen m’n benen op z’n knieën zitten. Het was een echte neger, z’n grote paal stond echt recht overeind. Groot toch meneer zei hij. Echt wel antwoordde ik. Zn voorvocht zag ik van z’n pik druppelen. Zal ik dit er even aflikken zei ik, en er werd natuurlijk geen nee op gezegd. Ik nam z’n pik in de mond, hij was zo groot dat het er maar net in paste. Mmmmm z’n voorvocht smaakte egt naar meer. K zoog lekker aan z’n grote roze eikel en merkte dat er nog een stroompje voorvocht in mijn mond kwam. K liet zien aan m dat m’n mond gevuld was met voorvocht. Ik kwam omhoog en werd weer lekker getongt. Lekker z’n eigen voorvocht proeven uit mijn mond. Hij liet me opeens los en kwam achter me zitten. K bleef op m’n knieën zitten en moest bukken van Joran. Mn mooie ronde mannen kont was nu het hoogst, en voor ik t wist voelde ik z’n dikke lippen en kleddernatte toch tussen m’n spleet doorgaan. Nadat z’n tong in m’n ster was geweest, voelde ik langzaam maar zeker steeds meer vingers erin gaan. Oooo wat werd m’n ster lekker rustig en zeer geil wijder gemaakt. Joran ging op z’n knieën zitten en kwam steeds dichter tegen m’n kont aan zitten en gaf er een tik op. Ik zag z’n lekkere roze eikel verder naar boven gaan, en eindigde tegen m’n sterretje aan. Laat m er maar inglijden geile jonge zei ik tegen Joran, hij knikte en ik voelde z’n eikel er langzaam in gaan. Mmmmm z’n pik was zo lang en dik, ik denk wel 26 cm lang, maar toch gingen de laatste 5 cm er niet in. Hij pakte me stevig beet en begon me lekker te neuken, en dat ging een tijdje heerlijk door. Maar toen Joran sneller begon te neuken merkte ik dat hij bijna klaar ging komen. Ik merkte dat en liet zachtjes z’n dikke lul uit m’n kontje glijden, maar had hem al snel weer in m’n mond. Lekker nat van z’n eigen voorvocht zoog ik lekker aan z’n eikel. Ja hoor, nog geen minuut later kwam hij klaar. Ik wist niet dat er zo veel lekkere sperma uit een pik kon komen maar slikte toch alles door. Hijgend van genot gingen we naast elkaar liggen in het gras. Je hebt zeker je best gedaan vandaag, en ook mij nog vermaakt.
Dit was een hele lekkere dag en zal het niet snel vergeten. Trouwens, de rest Joran z’n tijd heeft hij de tuin in z’n blootje gedaan. Erg lekker om te zien hoor. Stem als je wil weten wat er een paar weken later is gebeurt. Nog beter dan dit, dat is een ding dat zeker is.