quote:
Weer een nuttige zondag gehad.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt wel je best gedaan wyccie, je bent twee plaatsen vooruit gesprongen!
Hahaha, stoppen, geloof je dat zelf?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:12 schreef ScottTracy het volgende:
Nog even en ik sta bovenaanKan ik ook eens stoppen hier.
Ik moet toegeven dat ik wel verslaafd ben geraakt. Maar ik heb volgende week nog tentamens en ik verdien het niet om op #1 te staan, genoeg redenen om even een pauze te nemen dusquote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hahaha, stoppen, geloof je dat zelf?
Je verdient 't niet? Wat een flauwekulquote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef ScottTracy het volgende:
Ik moet toegeven dat ik wel verslaafd ben geraakt. Maar ik heb volgende week nog tentamens en ik verdien het niet om op #1 te staan, genoeg redenen om even een pauze te nemen dus![]()
Er zijn hier genoeg mensen die zoveel meer weten dan ik. Enige reden dat ik zo hoog sta is omdat ik hier 24/7 meelees.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je verdient 't niet? Wat een flauwekulMaar je tentamens gaan uiteraard voor.
Ik vind idd wel dat Elizabeth eigenlijk bovenaan hoort, want zij weet álles.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:17 schreef ScottTracy het volgende:
Er zijn hier genoeg mensen die zoveel meer weten dan ik. Enige reden dat ik zo hoog sta is omdat ik hier 24/7 meelees.Dus vind ik niet dat ik het verdien
Ik ook hoor. Als ik niet werk, zit ik hier te F5'en. En de meeste punten behaal ik alleen met film-, literatuur- en muziekvragen. Ik weet echt niks van sport of politiek.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:17 schreef ScottTracy het volgende:
Er zijn hier genoeg mensen die zoveel meer weten dan ik. Enige reden dat ik zo hoog sta is omdat ik hier 24/7 meelees.Dus vind ik niet dat ik het verdien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |