Je kan ook gewoon bookmarken!quote:Op zondag 1 juli 2007 16:56 schreef ruud_fr het volgende:
hou toch eens op met dat verwijderen van tvp'swat is daar nou erg aan?
niemand heeft er last vanquote:Op zondag 1 juli 2007 17:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bookmarken!![]()
Dan heeft niemand er last van![]()
Je kan natuurlijk ook gewoon even iets nuttigs zeggen.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
niemand heeft er last van
bookmarken is kut
Ik heb er last van, dus daar gaat je niemand al!quote:Op zondag 1 juli 2007 17:12 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
niemand heeft er last van
bookmarken is kut
zoals ditquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook gewoon even iets nuttigs zeggen.
om 5 uur kwam er niets nuttigs meer uitquote:
jankerd, 3 letters meer om te lezenquote:Op zondag 1 juli 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb er last van, dus daar gaat je niemand al!
Ik heb er last van, dus daar gaat je niemand al!quote:Bookmarken is handig en niemand tot last![]()
Dat is natuurlijk ook een slecht voorbeeld, maar er zijn genoeg voorbeelden die tonen hoe het wél moet.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zoals dit
[..]
om 5 uur kwam er niets nuttigs meer uit![]()
Hoe kun je nou last hebben van iemands bookmarks? Ofwel, je zeurt...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jankerd, 3 letters meer om te lezen
[..]
Leg eens uit hoe je last kan hebben van mijn bookmarks?quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
jankerd, 3 letters meer om te lezen
[..]
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:53 schreef venomsnake het volgende:
tvp verwijderaars..![]()
Moet ik nu echt overal een zinnetje neerkwakken.. hehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach gewoon een kansloze opmerking er neer zetten of een iemand quoten werkt ook altijd wel goedquote:Op zondag 1 juli 2007 17:57 schreef venomsnake het volgende:
Bookmarken is voor pannekoeken.
bookmarken doe je alleen met hele speciale topics.
Dat werkt idd prima.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ach gewoon een kansloze opmerking er neer zetten of een iemand quoten werkt ook altijd wel goed![]()
ik zeg niet dat ik last heb van jouw bookmarksquote:Op zondag 1 juli 2007 17:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe je last kan hebben van mijn bookmarks?
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik last heb van jouw bookmarks
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:17 schreef ruud_fr het volgende:
Als iedereen zo denkt staan de eerste 3 pagina's vol met tvp's ....quote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik last heb van jouw bookmarks
vind het gewoon irritant, telkens een topic bookmarken om het later weer op te zoeken en je moet het ook nog verwijderen
terwijl het topic met een simpele tvp in MyAT staat
maar zal wel aan mij liggen
nee, want over het algemeen hebben users wel iets zinnigs te meldenquote:Op zondag 1 juli 2007 18:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als iedereen zo denkt staan de eerste 3 pagina's vol met tvp's ....
Dan wacht je toch gewoon totdat je wat zinnigs te melden hebt.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:52 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
nee, want over het algemeen hebben users wel iets zinnigs te melden
ik op dat moment niet, dus plaatste ik een tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |