abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50560648

Maker: SI Games

Waar is dit topic voor bedoeld?
Welkom bij het meest geliefde voetbalmanagerspel!
Nieuwe talenten gevonden? Goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen?
Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten ..

Challenge

Helaas doen er tot op heden maar weinig mensen mee met de challenge.. Succes

De Challenge is hier te downloaden.
Zet de savegame in C:| Documents and Settings|(jouw gebruikersnaam)|\\Mijn documenten|Sports Interactive|Football Manager 2007|games

Enkele handige sites
  • FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

Laatste patches/updates
  • SI Games downloads

Hulpprogramma\'s
  • Hamachi networkserver.exe
    Online spelen, uitleg is hier te vinden...
  • FM Genie Scout 2007.zip
  • FM Speeder.rar
    FM Speeder versnelt het spel, inclusief de laadtijden. Je bepaalt de snelheid met een balk: Hoe verder naar rechts, hoe sneller het spel zal gaan.
  • Nederlandse taal in FM
    Zet \'m in: C|Program Files|Sports Interactive|FootballManager 2007|data|languages en daarna selecteren bij instellingen

Systeemeisen
    Minimum: Windows 98/ME/2000/XP, 1GHz processor, 128MB RAM
    Aanbevolen: Windows XP, AMD of Intel Dual 2GHz, 1GB RAM, 650MB vrije ruimte

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres van het profiel van donroyco.
  • There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_50560695
    Hij moet nog in PC(?)
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_50560759
    En dat andere topic moet deleted worden . Kan dat namelijk niet. Duurde wel lang hoor voordat ik het topic van jou zag .
      maandag 18 juni 2007 @ 00:15:56 #4
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_50563515
    Mijn OFI game wil nog niet opschieten, heb op dit moment een heel leuke met Fiorentina.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_50563821
    Ik speel nu met fc gombak united in Singapore
    En toen werd het huilen
    Xbox360 gamertag : Buffeljezus
      maandag 18 juni 2007 @ 15:40:44 #6
    158518 Sjechov
    Medisch Commercieel Actief!
    pi_50579938
    tvp
    Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
    pi_50582760
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 15:40 schreef Sjechov het volgende:
    tvp
    pi_50584769
    De Treffers uit, altijd lastig

pi_50586839
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef JantjeW het volgende:
    [afbeelding]
    pi_50587150
    wat is tvp ?
    En toen werd het huilen
    pi_50587642
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 19:16 schreef Dancin_Rhino het volgende:
    wat is tvp ?
    Terug Vind Post
    pi_50590321
    Met OFI transfervrij een paar toppertjes binnengehaald: Donny de Groot en Stefano Seedorf.

There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    pi_50592433
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 17:57 schreef JantjeW het volgende:
    [afbeelding]
    Realistisch spel.

Binnenkort ook maar weer eens installeren.

Laat de verslaving beginnen.
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_50594608
    En wat bedoelen jullie met terug vind post ? sorry hoor ik kom hier niet zo vaak.
    En toen werd het huilen
    pi_50598461
    Ben alweer een tijd aan het spelen, zoals altijd begin ik met fake namen, dat maakt het begin van de game een stuk uitdagender. Met PSV aan de slag gegaan, pakte direct het kampioenschap. Geheel tegen de verhoudingen in het jaar erop de CL.

Alleen heeft zo onderhand een derde van mijn team al een keer een gebroken been gehad. Verdomme ook een speler dat als 'wonderkind' stond aangemerkt, voor weinig gekocht, breekt 'ie zijn poot echt nog geen week later. Volgens mij gaat het ook nooit meer wat worden, zijn stats willen niet echt meer omhoog gaan. Nog steeds wel 1 van de betere spelers in mijn team op dit moment, maar niet wat ik ervan had (mogen) verwachten.

Afijn, UEFA Cup finale op een haar na gemist (12-11 na strafschoppen...) en het kampioenschap weer eens gepakt in het laatste seizoen. Ik zwem in het geld, zolang ik goed mee kan komen op alle fronten ga ik niet met het geld smijten.

Gemiddelde leeftijd is trouwens 23 jaar. Ik werk graag met jonge(re) spelers, die leveren nog een mooie cent op wanneer ze iets ouder zijn, bovendien zijn de resultaten nog steeds goed met zo'n jong team.
    pi_50598500
    quote:
    Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef Dancin_Rhino het volgende:
    En wat bedoelen jullie met terug vind post ? sorry hoor ik kom hier niet zo vaak.
    Dan staat ie in je Actieve Topics en kan je het topic sneller terugvinden. Lees anders eerst even de FAQ.
    pi_50605351
    Met Cambuur gaat het voorspoedig: ben winterkampioen geworden, heb een periodetitel op zak en maak dus nog een erg goede kans om kampioen te worden
    Topscorer is Lars Hutten, die al 20 goals heeft gemaakt dit seizoen. En dat in z'n eerste seizoen profvoetbal, na jaren in de jeugd van PSV te hebben gevoetbald. Voetbalt hier op huurbasis, maar inmiddels heb ik hem definitief overgenomen.
    pi_50609247
    tvp
    pi_50622873
    In mn eerste seizoen 5e geworden met OFI
    pi_50623367
    In 2016 halve finale gehaald op EK met Oranje. Halve finale EK-21 gehaald met Jong Oranje. Met Nederland-23 haalde ik op de Spelen de zilveren plak binnen. Mede door 3 kopdoelpunten van mijn centrale verdediger van 1.94, jumping 18, heading 16, strenght 19, positioning 18.
    pi_50631207
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 18:38 schreef Fides het volgende:
    In 2016 halve finale gehaald op EK met Oranje. Halve finale EK-21 gehaald met Jong Oranje. Met Nederland-23 haalde ik op de Spelen de zilveren plak binnen. Mede door 3 kopdoelpunten van mijn centrale verdediger van 1.94, jumping 18, heading 16, strenght 19, positioning 18.
    wow waar haal je die vandaan?
      dinsdag 19 juni 2007 @ 22:45:53 #22
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_50632997
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 22:06 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

wow waar haal je die vandaan?
    Is wel een Regen.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_50633275
    een Regen???
    pi_50633911
    quote:
    Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef AssyriskaFF het volgende:
    een Regen???
    Ja, een computer gegenereerd mannetje, een niet in het echt bestaande speler, een FRED of hoe je het ook wilt noemen.

Was dit topic gewoon kwijt

Heb OFI even in de koelkast, ben met WIgan in het seizoen 2010/11 bezig en kan maar geen kampioen worden.
    Ben al 3 jaar lang 2e achter of Chelsea of Arsenal.
    Vorig jaar ook in de CL finale gestaan maar wederom was Chelsea mijn plaaggeest
    pi_50637091
    Owzo. Naja zoveel weet ik er ook iet vanaf hoor .

Ik vind Chelsea ook zwaar kut maar ik win altijd met geluk van hun in de CL .
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')