Ben alweer een tijd aan het spelen, zoals altijd begin ik met fake namen, dat maakt het begin van de game een stuk uitdagender. Met PSV aan de slag gegaan, pakte direct het kampioenschap. Geheel tegen de verhoudingen in het jaar erop de CL.
Alleen heeft zo onderhand een derde van mijn team al een keer een gebroken been gehad. Verdomme ook een speler dat als 'wonderkind' stond aangemerkt, voor weinig gekocht, breekt 'ie zijn poot echt nog geen week later. Volgens mij gaat het ook nooit meer wat worden, zijn stats willen niet echt meer omhoog gaan. Nog steeds wel 1 van de betere spelers in mijn team op dit moment, maar niet wat ik ervan had (mogen) verwachten.
Afijn, UEFA Cup finale op een haar na gemist (12-11 na strafschoppen...) en het kampioenschap weer eens gepakt in het laatste seizoen. Ik zwem in het geld, zolang ik goed mee kan komen op alle fronten ga ik niet met het geld smijten.
Gemiddelde leeftijd is trouwens 23 jaar. Ik werk graag met jonge(re) spelers, die leveren nog een mooie cent op wanneer ze iets ouder zijn, bovendien zijn de resultaten nog steeds goed met zo'n jong team.