abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 30 juli 2008 @ 11:38:25 #101
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_60439724
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 03:56 schreef Biancavia het volgende:
Waar gaat die film over dan? RimpelMulder en MenopauzeScully graven twintig jaar oude Aliens op?
Die zijn toch verbazend lekker oud geworden hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:58:57 #102
42184 crew  DaMart
pi_60578096
quote:
David Duchovny verstaat Gillian Anderson niet meer
Uitgegeven op maandag 04 augustus 2008 om 11:33:30

(Novum) - X Files-acteur David Duchovny heeft moeite een gesprek te voeren met zijn collega Gillian Anderson, die al jaren in Londen woont. "Ik begrijp niet meer wat ze zegt", vertelt de Amerikaanse acteur in de Britse krant The Sun. "Ze heeft tegenwoordig een Engels accent."

De ontstane taalbarrière vormde geen beletsel op de set van 'The X files: I want to believe', die donderdag in Nederland in première gaat. "Het was een hoogtepunt om opnieuw met haar te werken", vertelt de 47-jarige Duchovny over de acht jaar jongere Anderson. "De eerste scène was geweldig. We hadden meteen weer die chemie te pakken."

Anderson en Duchovny speelden in de jaren negentig samen de hoofdrol in de tv-serie The X Files, over FBI-agenten Scully en Mulder die samen mysterieuze zaken onderzochten. In 1998 werd al eens een film gemaakt van de show. Aan de serie kwam zes jaar geleden een einde. "Ik wilde altijd terugkomen met een film", vertelt de acteur. "Het leek me een natuurlijk proces om een filmreeks van het verhaal te maken."

Duchovny, die ook te zien is in de tv-serie Californication, is al elf jaar getrouwd met actrice Tea Leoni. "Ik weet ook niet hoe het kan dat ons huwelijk zo goed werkt", vertelt hij. "Ik ben geen expert, we houden gewoon van elkaar." Onlangs hebben de trouwringen plaats moeten maken voor tatoeages op hun ringvingers. "Ik had een hekel aan het metalen bandje om mijn vinger, omdat ik het overal tegen aan stootte en mezelf bezeerde", legt hij uit.

Wat de tatoeages betekenen, wil Duchovny niet prijsgeven. "Het is een zinnetje dat we vaak tegen elkaar zeggen, maar nooit aan iemand vertellen", vertelt hij. "Er staat AYSF en dat betekent iets voor ons."
bron
Als het aan David ligt, komt er dus een filmreeks. Zou wel tof zijn!

En er hoort ook nog een foto bij dat artikel:

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_63573121
Even een kick, want ik ben eindelijk begonnen om alle seizoenen in volgorde te kijken. In ieder geval de eerste zes. Het is wel echt een sfeervolle serie, en het kan nog prima mee voor in deze tijd. Wel jammer dat de film niet zo'n succes is geworden. Ik heb hem nog niet gezien, maar had toch wel gehoopt op een kleine opleving van 'the X-files'. Deze serie verdient het.
  donderdag 27 november 2008 @ 20:10:44 #104
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_63574691
De serie op zich wel, maar ik denk dat het gewoon 'op' was. Veel Amerikaanse kijkers zagen toch liever Duchovny terug. Sommige afleveringen van de serie met de 'verplichte' humor vond ik niet altijd even geslaagd. Een 'Hollywood A.D" bijvoorbeeld. Heeft z'n momenten, maar ik vind het complete verhaal niets. De aflevering met Burt Reynolds vind ik dan stukken beter. X-Cops is weer een sterke aflevering die dan weer gebaseerd is de reality-serie Cops.

Al met al een aardige serie die het nog buitengewoon lang heeft uitgehouden.
Love will be my strongest weapon
  donderdag 27 november 2008 @ 20:20:27 #105
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63574972
Ik vind juist de grappige afleveringen echt het allerleukste, Hollywood A.D. vind ik fenomenaal, die badscene
En ik vond vroeger de laatste 3 seizoenen minder, vorig jaar heb ik alles gekocht en gekeken en nu vind ik daar toch wel echt heel veel sterke afleveringen bij, ook zonder Mulder.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_63576159
Ik was laatst (toen ik nog niet op volgorde aan het kijken was) Triangle aan het kijken. Die aflevering is ook tof gefilmd! Vooral de scene als Scully probeert om wat satteliet data te krijgen. Die hele scene is gemonteerd als 1 lange camerabeweging van bijna 10 minuten (als het niet langer is). De Russian Ark in X-files style. Waanzinnig!

De humor afleveringen zijn inderdaad erg leuk. Ik weet niet of ik ze allemaal gezien heb, maar een aantal wel. Mulder en Scully zijn zowieso erg grappig met elkaar. Een van de leukste tv-koppels wat mij betreft.
  donderdag 27 november 2008 @ 22:01:10 #107
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_63578765
quote:
Op donderdag 27 november 2008 20:59 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Ik was laatst (toen ik nog niet op volgorde aan het kijken was) Triangle aan het kijken. Die aflevering is ook tof gefilmd! Vooral de scene als Scully probeert om wat satteliet data te krijgen. Die hele scene is gemonteerd als 1 lange camerabeweging van bijna 10 minuten (als het niet langer is). De Russian Ark in X-files style. Waanzinnig!

De humor afleveringen zijn inderdaad erg leuk. Ik weet niet of ik ze allemaal gezien heb, maar een aantal wel. Mulder en Scully zijn zowieso erg grappig met elkaar. Een van de leukste tv-koppels wat mij betreft.
Triangle is schijnbaar echt gefilmd in 4 scenes, echt heel tof ja!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 28 november 2008 @ 10:47:30 #108
42184 crew  DaMart
pi_63589114
Ik heb inmiddels 3 seizoenen op DVD gekeken. Binnenkort maar weer eens verder gaan .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:23:18 #109
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63591692
Ik heb een stuk terug gelezen dat er in november een nieuwe X files box wordt uitgebracht? Heeft iemand meer informatie of is de oude box een betere koop.
kloep kloep
pi_63591892
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:23 schreef Borizzz het volgende:
Ik heb een stuk terug gelezen dat er in november een nieuwe X files box wordt uitgebracht? Heeft iemand meer informatie of is de oude box een betere koop.
Niks over gelezen, maar waarschijnlijk knallen ze dan de nieuwe film erbij dus ja ligt er net aan of je die wil hebben.
pi_63600831
Ik vind I Want To Believe maar een matige film Ik had er denk ik te hoge verwachtingen van Ik vond het geen moment echt spannend en/of boeiend..

Erg jammer IMO, en het afwezige succes zal ze wel geen herkansing geven met een derde film

Mochten ze die kans op wat voor manier dan ook wel krijgen, dan graag Frank Spotnitz HEEL ver van dat script af houden
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:19:13 #112
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_63615945
Vandaag alleen maar X-Files op SciFi
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 29 november 2008 @ 11:52:52 #113
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_63616477
Leuk, maar het zijn wel oude afleveringen merk ik.
Welk seizoen is dit?
kloep kloep
pi_77069246
Volgen jullie nu ook Fringe? Ik vind dat maar een slap aftreksel, alhoewel het veel fans heeft.
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:01:05 #115
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_77069611
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef JohnLocke het volgende:
Volgen jullie nu ook Fringe? Ik vind dat maar een slap aftreksel, alhoewel het veel fans heeft.
Dat heb ik vaker gehoord daarom ben ik er maar niet aan begonnen
Ik kijk nog minstens een keer in de week gewoon wat oude afleveringen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:08:21 #116
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_77069977
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef JohnLocke het volgende:
Volgen jullie nu ook Fringe? Ik vind dat maar een slap aftreksel, alhoewel het veel fans heeft.
Ik volg Fringe, dat kan uiteraard totaal niet tippen aan de X-Files. Het kijkt wel lekker weg, maar de complotten en samenzweringen kunnen niet tippen aan de conspiracy theories uit the X-Files en ook Lost (JJ Abrams regisseert zowel Lost als Fringe).
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:27:03 #117
22273 Dizer
Save the beard!
pi_82973239
Friends don't let friends remain beardless...
pi_82973613
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef JohnLocke het volgende:
Volgen jullie nu ook Fringe? Ik vind dat maar een slap aftreksel, alhoewel het veel fans heeft.
Fringe is wel tof hoor met z'n alternate universe.
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:38:31 #119
22273 Dizer
Save the beard!
pi_82973769
Fringe rules
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:42:00 #120
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_86672479
Ik geef hier even een vette schop aan.

Ik ben, op tip van een maat van me, begonnen met kijken van de X-Files. Nadat ik Prison Break, Lost, Heroes en Oz al af heb.(Dexter ben ik ook mee begonnen)
Ouwe serie vergeleken met de andere die ik heb gekeken, maar wat is dit een vette serie zeg. Lekker mysterieus en het kijkt heerlijk weg.

Ben op dit moment bij DVD 3 van Seizoen 3. En dan te weten dat volgens vele seizoen 4&5 de beste zijn. Ik kan echt niet wachten.

Mij beste afleveringen tot nu toe:
Ice
Duane Barry
Oubliette
Quagmire
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 21 september 2010 @ 13:43:41 #121
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_86672539
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef satecl het volgende:
Ik geef hier even een vette schop aan.

Ik ben, op tip van een maat van me, begonnen met kijken van de X-Files. Nadat ik Prison Break, Lost, Heroes en Oz al af heb.(Dexter ben ik ook mee begonnen)
Ouwe serie vergeleken met de andere die ik heb gekeken, maar wat is dit een vette serie zeg. Lekker mysterieus en het kijkt heerlijk weg.

Ben op dit moment bij DVD 3 van Seizoen 3. En dan te weten dat volgens vele seizoen 4&5 de beste zijn. Ik kan echt niet wachten.

Mij beste afleveringen tot nu toe:
Ice
Duane Barry
Oubliette
Quagmire

Leuk!
Ik vind seizoen 1 en 2 nu het minst, toen het beste, en ik zal je zeggen, seizoen 6 en 7 vind ik de echte pareltjes nu juist.
Heel veel kijkplezier :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_86677566
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:08 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Ik volg Fringe, dat kan uiteraard totaal niet tippen aan de X-Files. Het kijkt wel lekker weg, maar de complotten en samenzweringen kunnen niet tippen aan de conspiracy theories uit the X-Files en ook Lost (JJ Abrams regisseert zowel Lost als Fringe).
Het complot in de X-Files waar CSM een deel van uit maakt, dat maakt het gewoon geniaal. Dat mist Fringe en waar zij de plank mis slaan is bij Bisshop die alles weet ipv dat er een idee is, maar in het echt is het nog vele malen erger dan dat het eigenlijk is.

Fringe begint deze week weer en ik ga zeker verder met kijken, maar toch zal ik iets blijven missen.
pi_86683399
Ik beschouw X-Files en Fringe als 2 series op zich.

Ongetwijfeld zullen de bedenkers van Fringe ook geinspireed zijn door X-Files maar who cares. X-Files heeft Fantasy/SF weer op de kaart gezet. Het is een totaal andere serie dan Fringe.

X-Files O+

Fringe O+
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_86684637
Mooi dat ik de complete box heb van Ze X feils:



Na al die jaren nog steeds heerlijk om naar te kijken.

Helaas valt de 2e X-files film best tegen. Had er veel meer van verwacht. Wat zijn Mully en Sculder trouwens oud geworden :{ .
Veritas vos liberabit
pi_86687229
Die tweede film deed bij mij ook he-le-maal niks, terwijl ik alle seizoenen hier op DVD heb liggen (de luxe uitklapverpakkingen) en allemaal al een keer of 3, 4 heb gezien. Maar ik sla een derde film toch niet af :D
Bleuh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')