Pff, das een koopje zeg. Ik heb er in totaal een euro of 350 voor betaald ofzo, door alles los te halen.quote:Op maandag 26 november 2007 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
Bij Media Markt Rotterdam Centrum de X-Files seizoen 1 t/m 9 box ¤154,95!
yepquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef mark2012 het volgende:
Hmm. Ik heb nu seizoen 1 t/m 3 thuis. Is het nog de moeite waard om de rest te kopen
Ik heb seizoen 2 dubbel, in die limited edition in digipak. Zeven DVDs, als ik me niet vergis. Jij wil 'm, ik heb 'm - wij vullen elkaar aan.quote:Op woensdag 9 januari 2008 22:11 schreef Acathla het volgende:
Vorig jaar had Van Leest nog wat seizoenen a 15e aan bod. Heeft iemand een idee of er nog leuke prijzen voor DVD-boxen van the X-files te halen zijn?
En dat is het, net heel seizoen 1 weer helemaal gekeken dus nog 8 tegaanquote:Op donderdag 24 april 2008 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Verslavend is het...
dus? ik ga niet voor een fillm 200 km omrijdenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:19 schreef oh-oh het volgende:
En een week eerder In België. En de rest van de wereld...
Naja voor ons hier is het maar 20quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus? ik ga niet voor een fillm 200 km omrijden
Is het verhaal nog niet afgesloten na 9 seizoenen dan? Geen verdere spoilers plzquote:Op woensdag 9 juli 2008 00:44 schreef kriele het volgende:
Ik bidt echt voor deze stand alone film. Als deze film een kas succes wordt dan gaan ze met de volgende film verder met de mythologie. Dat willen de die hard fans toch?
Deze film moet gewoon een succes worden!
Dat is bijna! Weten de toen der tijd fans dat eigenlijk wel. Bedoel het heeft zogoed als geen promotie gekregen... voor amerikaanse bioscoop standaarden dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:11 schreef donald_dick het volgende:
en de nieuwe film is aangekondigt in de pathe !
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=5439
7 augustus in de bios
[ afbeelding ]
nou, dat valt wel mee denk ik. ik en me vrienden hielden vroeger xfiles marathons en ik kwam pas achter deze film toen ik in me ooghoek de poster zag hangen in de pathe de munt.quote:Op woensdag 9 juli 2008 10:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is bijna! Weten de toen der tijd fans dat eigenlijk wel. Bedoel het heeft zogoed als geen promotie gekregen... voor amerikaanse bioscoop standaarden dan.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:55 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Is het verhaal nog niet afgesloten na 9 seizoenen dan? Geen verdere spoilers plz
Is de hele box niet een stuk goedkoper?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:48 schreef DaMart het volgende:
Ik heb vrijdag bij de Mediamarkt even ale seizoenen op DVD gehaald voor 20 euro per seizoen. Meteen maar begonnen bij seizoen 1, gisterenavond 'maar' 7 afleveringen gekeken!![]()
Het blijft een toffe serie!
Mijn gedachte ook psies hoor!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is de hele box niet een stuk goedkoper?.
Die hadden ze niet (meer). En als je de verzendkosten meerekent, scheelt het minder dan 10 euro als je die box bij Bol.com bestelt.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is de hele box niet een stuk goedkoper?.
170 is het laagste waarvoor ik hem tegenkwam. En de film had ik toch alquote:Op maandag 21 juli 2008 13:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn gedachte ook psies hoor!
Hele box is iets van 150 en dan heb je de film dr ook nog bij![]()
Ik heb illegale versies , maar in november komt een nieuwe box uit met deze film dr bij, in een hele mooie uitvoering, denk dat ik die dan wel wil
Of misschien aan de hand van de film kijken of ze weer nieuwe aflveringen kunnen doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:43 schreef Un4 het volgende:
In de US is er wel wat meer merkbaar, Duchovny bij Jay Leno enzo. Lieten ze ook clips zien. De verklaring van hem was dat er iets aparts in de film zit wat ze stil willen houden omdat het idee makkelijk gejat kan worden. Of FOX wil er niet teveel geld in pompen.
Nee serie zien ze niet zitten hoor, maar als de film een succes is volgen er wel meer filmsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of misschien aan de hand van de film kijken of ze weer nieuwe aflveringen kunnen doen
Iets van 4 of 5 seizoenen
Een film over 2012 lijkt me erg vet, maar dat zal er nu wel niet meer in zitten..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of misschien aan de hand van de film kijken of ze weer nieuwe aflveringen kunnen doen
Iets van 4 of 5 seizoenen
Die zijn toch verbazend lekker oud geworden hoorquote:Op woensdag 30 juli 2008 03:56 schreef Biancavia het volgende:
Waar gaat die film over dan? RimpelMulder en MenopauzeScully graven twintig jaar oude Aliens op?
Als het aan David ligt, komt er dus een filmreeks. Zou wel tof zijn!quote:David Duchovny verstaat Gillian Anderson niet meer
Uitgegeven op maandag 04 augustus 2008 om 11:33:30
(Novum) - X Files-acteur David Duchovny heeft moeite een gesprek te voeren met zijn collega Gillian Anderson, die al jaren in Londen woont. "Ik begrijp niet meer wat ze zegt", vertelt de Amerikaanse acteur in de Britse krant The Sun. "Ze heeft tegenwoordig een Engels accent."
De ontstane taalbarrière vormde geen beletsel op de set van 'The X files: I want to believe', die donderdag in Nederland in première gaat. "Het was een hoogtepunt om opnieuw met haar te werken", vertelt de 47-jarige Duchovny over de acht jaar jongere Anderson. "De eerste scène was geweldig. We hadden meteen weer die chemie te pakken."
Anderson en Duchovny speelden in de jaren negentig samen de hoofdrol in de tv-serie The X Files, over FBI-agenten Scully en Mulder die samen mysterieuze zaken onderzochten. In 1998 werd al eens een film gemaakt van de show. Aan de serie kwam zes jaar geleden een einde. "Ik wilde altijd terugkomen met een film", vertelt de acteur. "Het leek me een natuurlijk proces om een filmreeks van het verhaal te maken."
Duchovny, die ook te zien is in de tv-serie Californication, is al elf jaar getrouwd met actrice Tea Leoni. "Ik weet ook niet hoe het kan dat ons huwelijk zo goed werkt", vertelt hij. "Ik ben geen expert, we houden gewoon van elkaar." Onlangs hebben de trouwringen plaats moeten maken voor tatoeages op hun ringvingers. "Ik had een hekel aan het metalen bandje om mijn vinger, omdat ik het overal tegen aan stootte en mezelf bezeerde", legt hij uit.
Wat de tatoeages betekenen, wil Duchovny niet prijsgeven. "Het is een zinnetje dat we vaak tegen elkaar zeggen, maar nooit aan iemand vertellen", vertelt hij. "Er staat AYSF en dat betekent iets voor ons."
bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |