Wel een stuk zekerder.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vind Waterman echt niet veel beter dan Vermeer
Alle ballen op Taylor!quote:Spaan geeft punten.
En daar was-ie weer op een Nederlands voetbalveld: de Engelsman Taylor van Newcastle United, de slechtste voetballer van de Premier Leaque, een geblokte verdediger met niet eens een vermoeden van techniek in de voeten. De aanvallers van AZ zitten nog om hem te lachen. Jong Engeland heeft wel meer van deze 'typisch Engelse' spelers bij wie de nuance is verpletterd door betonblokken van testosteron. Ik heb zelden zo'n belachelijke spits gezien als Leroy Lita, de man die de Italiaanse keeper passeerde om van drie meter afstand de bal verder naast het lege doel te schieten dan natuurkundig mogelijk scheen. Jong Engeland-Jong Italië was net als Nadal-Federer, een deprimerende strijd tussen spieren en finesse. Bij de Engelsen schitterde één uitzondering in dat sombere woud van misplaatste verwachting: de prachtige Ashley Young op links, een magere John Barnes, de linksbenige Chris Waddle. Hij was de enige Engelsman die bij Italië had mogen meedoen.
Ik zeg: 13 gele en 3 rode kaarten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef golfer het volgende:
Weer die warrige scheidrechter uit Duitsland.
Nee, dat zag je niet goed.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:15 schreef SteveBallmer het volgende:
Zag ik dat goed, niemand op scherp?
Bron: Leeuwarder Courantquote:Vijfde elftal vv Warga in het zonnetje gezet
Warga - Het vijfde elftal van voetbalvereniging Warga wordt vanmiddag in het zonnetje gezet.
Na een seizoen waarin slechts één schamel puntje werd behaald, reist Warga 5 vanmiddag per bus af naar Heerenveen. Daar mag het team de wedstrijd van Foppe's Jong Oranje tegen Engeland bijwonen. De trip is georganiseerd door een Amsterdams reclamebureau. Volgens een woordvoerster hebben de jongens uit Warga het uitje verdiend. Het team kreeg in 22 wedstrijden 253 doelpunten tegen.
Nee, kom ze wel eens tegen in de kroeg.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:20 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Je hebt een hattrick tegen ze gemaakt?
Een hele aardige voorzet heeft die jongenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:32 schreef venomsnake het volgende:
Die Drenthe komt er wel, NOOIT meer als back neerzetten die jongen.
Wat een talent zeg..
Dat valt mij ook op.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:32 schreef golfer het volgende:
Veel kleine overtredingen van jong-Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |