quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maak die hoerige smerige kut engelsen kei en keihard af!!! En breek die verdomde benen van derbyshire![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maak die hoerige smerige kut engelsen kei en keihard af!!! En breek die verdomde benen van derbyshire![]()
![]()
allebei gelijk, maar goed.. vriendjespolitiek he...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:51 schreef sjimz het volgende:
Woensdag 20 Juni: Halve finale ek-21 Nederland-Engeland
Welke was eerder?
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:59 schreef falloutboy het volgende:
Oeh.. Engeland..
Mocht het op penalty's uitkomen denk ik dat we dat kunnen schudden.
*opent voorspellingen*
3 - 1 voor Jong Oranje!
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef sjimz het volgende:
modjes.. merge mijn OP maar in de inspiratieloze OP van tong.
Het is een sjimztong OP gewordenquote:Op zondag 17 juni 2007 23:07 schreef sjimz het volgende:
modjes.. merge mijn OP maar in de inspiratieloze OP van tong.
Heerenveen.quote:
van http://www.ticketbox.nl/voetbal/2007_06_23_ekonder21.shtmlquote:Op zondag 17 juni 2007 23:12 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heerenveen.
En goeie vraag. Kan er nergens iets over vinden..... wie weet of er nog kaarten zijn?
Waar ergens in België?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben er trouwens niet ik ben in Center Parcs in Belgie kan ik het daar ook volgen of niet?
aha dat is nog wel te doen. Misschien ga ik wel heen.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
In Heerenveen Dos.
Waarschijnlijk worden de halve finales allebei uitgezonden op de VRT.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:48 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben er trouwens niet ik ben in Center Parcs in Belgie kan ik het daar ook volgen of niet?
Ik kan sowieso niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:22 schreef MaxPower het volgende:
Er zijn nog wel kaarten, maar hoeveel?
Bedanktquote:Op zondag 17 juni 2007 23:22 schreef Sidious het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden de halve finales allebei uitgezonden op de VRT.
Dat is een van de beteren eraf. Samen met Young die ook weer terug komt van zijn schorsing. Als ze Lita in bedwang kunnen houden hebben ze grootste angel uit het spel van de Engelsen te pakken.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:01 schreef ruud_fr het volgende:
als Lita meedoet winnen we wel
Dank u!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:35 schreef MaxPower het volgende:
Ja, ken iemand die vanmorgen nog 2 tickets heeft gehaald. Dus als je nu naar de sigarenboer gaat moet het lukken.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef Strooper het volgende:
Edit: Benieuwd wat het vlaggenbeleid in het Abe Lenstra Stadion is![]()
Dan kan je tenminste nog thuiskomen met de trein......Ben er weer bij, moet te doen zijn. Engeland heeft totaal geen indruk op mij kunnen maken dit toernooi.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:47 schreef Strooper het volgende:
Wel klote fijndat het al om kwart over 6 is.
Dan past deze er vast nog wel bij:quote:
jep, die mag je 20 kansen geven en het staat 1-0quote:Op maandag 18 juni 2007 11:01 schreef ruud_fr het volgende:
als Lita meedoet winnen we wel
Wat is de deal eigenlijk met die azerbeidzjaanse vlag? Heb de gimmick ff gemist.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:44 schreef Strooper het volgende:
[..]
Dan past deze er vast nog wel bij:
[afbeelding]
![]()
zeg dat wel ... kan daardoor niet de hele wedstrijd zien ....quote:Op maandag 18 juni 2007 00:05 schreef tong80 het volgende:
Begint het echt al om 18.15 uur. Wat een waanzin
Integrale uitzendingen kom er maar inquote:Op maandag 18 juni 2007 00:05 schreef tong80 het volgende:
Begint het echt al om 18.15 uur. Wat een waanzin
Kameraad van mij komt uit Azerbeidzjan. Bij de wedstrijd Engeland-Italie hadden we dus die vlag opgehangen, maar hij werd er door een steward afgehaald. That's all.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:23 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Wat is de deal eigenlijk met die azerbeidzjaanse vlag? Heb de gimmick ff gemist.
Vlag had niks met de wedstrijd te makenquote:
goaj nog henquote:
Nou en?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef Strooper het volgende:
[..]
Vlag had niks met de wedstrijd te maken![]()
goaj metquote:
joa tank wol ok hen volns miequote:
heeujj. mut we wa snel wen met de kaarten.quote:
Als ik een spandoek zie hangen met "toran ik hou van je, groetjes papa", heeft dat net zoveel met de wedstrijd te maken als een azerbeidzjaanse vlagquote:Op maandag 18 juni 2007 21:44 schreef Strooper het volgende:
[..]
Vlag had niks met de wedstrijd te maken![]()
Morn vrog. Tis wa om kwart over 6quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef 9christensen het volgende:
[..]
heeujj. mut we wa snel wen met de kaarten.
godsamme. dan kan de tank nie met denkquote:
nee, hij dut noe handelen bie zien vaquote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef Dos37 het volgende:
neu doar dag ik ok al an
de best man legt der dan nog wat straatjes in
Tsja, een keertje met de stadionbezoekers ipv de tv kijkers rekening houden is ook weleens leuk voor de verandering.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:16 schreef Smeich het volgende:
Voor jou ja.. anderen moeten zich de tering haasten om vanuit het werk een hopelijk vermakelijke wedstrijd te zien.
Ehrm..ik moet me ook enorm haasten om d'r bij te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:29 schreef DRD het volgende:
[..]
Tsja, een keertje met de stadionbezoekers ipv de tv kijkers rekening houden is ook weleens leuk voor de verandering.
quote:
niet meer? das me wat te duurquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:25 schreef MaxPower het volgende:
tering, vanmorgen alleen nog kaartjes op de hoofdtribune te koop, 50 euri...![]()
![]()
wel gekocht dus
Als Engeland in de finale komt dan is het misschien nog wel een lucratieve handelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef MaxPower het volgende:
Ja, misschien verpats ik mijn finaletickets wel om het terug te verdienen.![]()
![]()
Ik heb vanmiddag om 3 uur gewoon nog kaartjes van 15 euro kunnen kopen bij de ticketbox voor de korte zijde....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:26 schreef MaxPower het volgende:
Bij mijn ticketbox alleen nog hoofdtribune in ieder geval. Moest wel want een kennis van me uit Engeland die daar kaartjes voor Manchester City had geregeld komt nu deze kant op, anders had ik ook bedankt voor de eer.
Ik heb voor vak NN1 3 kaartjes kunnen kopen, of is dit staanplaats of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:08 schreef MaxPower het volgende:
Hmm vaag. Heb zelf achter het apparaat gekeken welke vakken er nog over waren, en daar was geen korte zijde bij![]()
Dus normaal is het staanplaats, dan neem ik aan van die afgezaagde kuipstoeltjes? Maar nu zijn er dus normale kuipstoeltjes geplaatst waardoor je gewoon kunt zitten? Of is dit het uitvak ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef MaxPower het volgende:
Bij deze wedstrijd niet.
quote:Jong Engeland is het niet eens met de schorsing van twee duels voor Tom Huddlestone. De tuchtcommissie van de UEFA zal zich hierdoor nogmaals moeten buigen over de zaak, nadat de Engelse voetbalbond (FA) beroep aantekende tegen de straf.
De middenvelder van Tottenham Hotspur kreeg in het duel met Jong Servië de rode kaart, omdat hij de assistent-scheidsrechter beledigde. De FA erkent de begane fout van Huddlestone, maar is uit op een strafvermindering. "We hopen de schorsing met één duel te kunnen verminderen", verklaarde trainer Stuart Pearce.
Mocht Engeland in het gelijk worden gesteld, dan zou Huddlestone in de finale van zaterdag opgesteld kunnen worden. De manschappen van Pearce moeten dan wel morgenavond in de halve finale afrekenen met Jong Oranje.
Ik ben dus gewoon genaaid. De kaarten worden blijkbaar in etappes verkocht?quote:Ook halve finale Oranje vrijwel uitverkocht
Jong Oranje blijkt populair binnen de Nederlandse landgrenzen. Na de groepsduels met Portugal, Israël en België is nu ook de halve finale-wedstrijd tegen Engeland vrijwel uitverkocht.
Volgens een woordvoerder van de KNVB zijn er inmiddels ruim 23.000 kaarten verkocht. "Woensdag hopen we de laatste 2.000 tickets van de hand te doen. Vanaf 12.00 uur kunnen mensen bij de verkooppunten terecht", aldus een woordvoerder van de nationale voetbalbond.
Het duel tussen Jong Engeland en Jong Nederland wordt woensdag om 18.15 in het Abe Lenstra stadion gespeeld. De wedstrijd staat onder leiding van een Duitser, Knut Kircher.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik ben dus gewoon genaaid. De kaarten worden blijkbaar in etappes verkocht?
bron Voetbal Internationalquote:
Baines enige twijfelgeval bij Jong Engeland
19/6/2007 20:02
Engelse bondscoach Stuart Pearce verkeert alleen nog in onzekerheid over de beschikbaarheid van Leighton Baines.
Of Baines woensdag tegen Jong Oranje kan spelen, wordt bepaald aan de hand van een laatste test. De verdediger van Wigan Athletic kampt met een onwillige hamstring.
Pearce benadrukte blij te zijn met de aanstelling van Knut Kircher als scheidsrechter voor de halve finale. De Duitser had tegen Jong Servië Tom Huddlestone, die dan ook is geschorst, weggestuurd.
'Ik vind dat hij de wedstrijd erg goed heeft geleid', stelde Pearce vast. 'We zijn meer dan gelukkig met hem als arbiter voor deze wedstrijd.'
Ik kan me wel vinden in die opstelling.quote:De Haan twijfelt over keeper en linksback
19/6/2007 14:49
Bondscoach Foppe de Haan twijfelt nog over twee posities voor de halve finale die Jong Oranje woensdag speelt tegen Engeland, die van doelman en linksback.
Boy Waterman lijkt terug te keren in het doel. De keeper van AZ miste het duel met België vanwege een rugblessure, die hij in het treffen met Portugal had opgelopen. 'Het zag er vandaag goed uit met Boy', vertelde De Haan dinsdag aan het ANP. 'We moeten afwachten hoe hij zich woensdag voelt. Dan nemen we pas een definitieve beslissing.'
De bondscoach dubt nog wie hij als linksback moet opstellen: Erik Pieters of Calvin Jong-A-Pin. Beiden begonnen één duel in de basis, Jong-A-Pin tegen Portugal en Pieters tegen België. De laatste mocht dat duel spelen omdat Jong-A-Pin op scherp stond. 'Ik moet er nog eens goed over nadenken', bekende De Haan.
De Haan passeert opnieuw Julian Jenner. Daniël de Ridder verving de middenvelder van AZ tegen de Rode Duivels en deed dat zo overtuigend, dat hij opnieuw in de basis zal beginnen. Hedwiges Maduro is volledig hersteld van zijn bekkenblessure en neemt in de basiself zijn positie als verdedigende middenvelder weer in. Ryan Donk verhuist naar de defensie en Arnold Kruiswijk naar de bank.
Vermoedelijke opstelling Jong Oranje
Doel: Waterman
Verdediging: Zuiverloon, Donk, Vlaar en Jong-A-Pin
Middenveld: De Ridder, Maduro, Bakkal en Drenthe
Aanval: Rigters en Babel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |