Volgens mij moeten ze dat van de redactie.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb hem vervloekt, maar ik vind dit ook vreselijk zielig.
En gewoon sadistisch dat ze hem niet gaan wegstemmen omdat ze hem de 10.000 euro niet gunnen.
Huub is oneerlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef basicsaint het volgende:
Wie is er nou oneerlijk, vraag je je dan af.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb hem vervloekt, maar ik vind dit ook vreselijk zielig.
En gewoon sadistisch dat ze hem niet gaan wegstemmen omdat ze hem de 10.000 euro niet gunnen.
Het zijn bijna enge beelden.
zeg je dat omdat hij een prachtig instrument heeft?quote:Op zondag 17 juni 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Die saxofonist mag ook langskomen..gaat druk worden.
Die uitspraak kwam na een streamlock en een lang gesprek met "achter". Toen de cameras eindelijk teruggeschakeld werden, deed huub METEEN die uitspraak. Volgens mij was het gewoon een paniek-reactue van de redaktie om Huub dat te laten zeggen, want bij onze buren van VOL werd er meteen weer aangifte gedaanquote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef basicsaint het volgende:
Hij heeft het er met Erik over gehad en gezegd dat hij het lekker vond, maar niet voor herhaling vatbaar.
Hij had weinig keus...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef noltje het volgende:
Eric heeft zijn eigen ruiten ingegooid deze fout komt hem duur te staan.
Vriendjes proberen te worden met Natasia (iemand die zo egoistisch is dat ze haar eigen kinderen in de steek laat) dan graaf je je eigen graf.
Eric heeft het spel stom gespeeld en moet daar nu voor boeten. ADIOS !!!
Ik moest er ook erg aan wennen, maar ze moesten blijkbaar nog ff inspelen. Klinkt best lekker nuquote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Haunter het volgende:
Ik vind het bandje nog niet eens zo verkeerd (met uitzondering van de slechte drumsound)
Beetje jammer dat alle grenzen (weer eens) overschreden worden om het doel te bereiken.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij moeten ze dat van de redactie.
En ze geven er maar al te graag gehoor aan. Sukkels.
Kijk maar eens naar dit filmpje volgens mij was Huub nog dikke maatjes met Eric na het incidident.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:19 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Zoals altijd is er iets van waar en wordt dat door Huub weer helemaal uit zijn verband gerukt en naar zijn hand gezet.
Huub was lam en heeft zich laten rukken en pijpen. Ik neem aan dat Erik ook niet helemaal nuchter meer was. Hij heeft het er met Erik over gehad en gezegd dat hij het lekker vond, maar niet voor herhaling vatbaar.
Zeg maar net zoiets als het befverhaal met Amanda.
Wie is er nou oneerlijk, vraag je je dan af.
Ik zie een merkwaardig verband: hoe harder Eric getreiterd wordt, hoe fanatieker er hier "pisnicht" en dergelijke geroepen wordt.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:24 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als een boer nicht met kiespijn kontzeer
Dat gevoel heb ik iig wel.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
De redactie wil er dus en een nieuwe bewoner in de villa en die ¤ 10.000,= inleg van Eric kunnen houden, en de puppets on a string doen braaf met de redactie mee
Ik vis uit dezelfde vijver....quote:Op zondag 17 juni 2007 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n klein 020 beursje ?????
Het gebeuren op de streams is voor sommigen kennelijk een soort back-up: wat daar mag, mag hier ookquote:Op zondag 17 juni 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie een merkwaardig verband: hoe harder Eric getreiterd wordt, hoe fanatieker er hier "pisnicht" en dergelijke geroepen wordt.![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:29 schreef Starlie het volgende:
Die kooi wordt de laatste tijd steeds saaier... DGK_REDACTIE, DOE ER WAT AAN!Beetje TERROR graag...
Misschien naar de Febo voor instructies Ericquote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef koejoeloek het volgende:
Waar is Jaap heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |