Nee, Barca.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef vanpersie93 het volgende:
even een vraagje tussendoor. Wie wordt er kampioen als Real madrid punten verliest, barcelona wint en sevilla wint? Sevilla toch?
Barça.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef vanpersie93 het volgende:
even een vraagje tussendoor. Wie wordt er kampioen als Real madrid punten verliest, barcelona wint en sevilla wint? Sevilla toch?
Barca.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:32 schreef vanpersie93 het volgende:
ze degraderen niet voor nixquote:Op zondag 17 juni 2007 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Alweer een kans. Real moet het zelf gaan doen want dat gymnastic bakt er niets van.
Ah, okeger, dat wist ik niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:31 schreef Skwish het volgende:
[..]
Wordt dan beslist op onderling resultaat.
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:34 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe WeebI belde netik zo: Ruud geblesseerd
Weeb: WAT! GODVER
Dag gouden schoen. Nu krijgt die stink-totti 'm.quote:
ik ben ook naar ze aan het luisteren. Zo gek zijn ze elke week trouwensquote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Silenus het volgende:
http://www.cadenaser.com/player_radio.html
Deze boys beginnen nu compleet door te draaien met deze ontknoping.
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ze komen ineens uit alle hoeken die Catalanen hier
Idd dat is jammerquote:Op zondag 17 juni 2007 21:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dag gouden schoen. Nu krijgt die stink-totti 'm.
Evert ten Napelquote:Op zondag 17 juni 2007 21:36 schreef Jenga het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Hitchcock Real-fan was.
En die scheefsmoel doet zeker ook weer mee?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:36 schreef M0NTANA het volgende:
Messi scoort en geeft assist, terwijl hij op tv-beelden geschorst had moeten worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |