Geeft nix hoor, sommige mensen vinden dom idd vertederend, andere mensen vinden het razend irritant.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amandaatje gilt nooit dom, ik vind het hooguit vertederend
Hoe lang ga je je I-love-Amanda-act nog volhouden? De grap is er nu wel een beetje afquote:Op zondag 17 juni 2007 21:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amandaatje gilt nooit dom, ik vind het hooguit vertederend
Hij weet dat er geen houden meer aan is. Als ik Eric zou zijn (ik mag hem overigens totaal niet), wetend dat het einde zou naderen en de 10.000 euro pleiten, dan zou ik Huub een rechtse directe geven. Als ik dan toch ten onder moet, dan maar strijdend en met een grote klapper.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:00 schreef Disana het volgende:
Erics ogen knipperen aan een stuk door.
Je kunt het er mee eens zijn of niet, maar Amanda is gewoon de leukste DGK-bewoner.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:01 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hoe lang ga je je I-love-Amanda-act nog volhouden? De grap is er nu wel een beetje af![]()
geeft inderdaad niet het is een vrij land, voor mij is amanda het symbool van pure onbevangenheidquote:Op zondag 17 juni 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geeft nix hoor, sommige mensen vinden dom idd vertederend, andere mensen vinden het razend irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |