ja schatquote:Op zondag 17 juni 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Aha, die dus, Pollewops.
Heb ik ook wel eens. Het is moeilijk om te stoppen als je eenmaal begint te reageren... weet ik alles vanquote:
Is dat zoquote:
Oefening baart kunstquote:Op zondag 17 juni 2007 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens. Het is moeilijk om te stoppen als je eenmaal begint te reageren... weet ik alles van![]()
siz sukz...quote:Op zondag 17 juni 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb een ban voor je gesuggereerd, voor buitensporig taalgebruik tegen een user![]()
Weet je wel hoe dat voelt zo een eendebek?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
En steek je snavel niet waar het niet hoort![]()
Koudquote:Op zondag 17 juni 2007 21:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Weet je wel hoe dat voelt zo een eendebek?
Weet je hoe het voelt om gekortwiekt te wordenquote:Op zondag 17 juni 2007 21:30 schreef PC eend het volgende:
Weet je wel hoe dat voelt zo een eendebek?
wanneer het er heet aan toe gaat kan het verfrissend werken....quote:
Vleugellamquote:Op zondag 17 juni 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je hoe het voelt om gekortwiekt te worden![]()
of een veer in je reetquote:Op zondag 17 juni 2007 21:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet je hoe het voelt om gekortwiekt te worden![]()
Ik weet verdorie nog steeds niet wat ie bedoeltquote:
VOETBAL!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 21:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet verdorie nog steeds niet wat ie bedoelt![]()
quote:
Ik geloof je nietquote:Op zondag 17 juni 2007 21:38 schreef PC eend het volgende:
VOETBAL!!!!!!!!!!!!!!!
Ik denk dat het een voetballer is?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet verdorie nog steeds niet wat ie bedoelt![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Wat leuk, gaat het over clowns.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Beter 1 eend lam dan 10 in de lucht?quote:
1 flinke pluk en het is gebeurt.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:39 schreef Polonium-120 het volgende:
de ondraagelijke pijn is met geen veer te beschrijven...
Die vind ik wel engquote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
Heel topic vol clowns en nog steeds geen Bassie....
Bij deze dan
[afbeelding]
Da's een nepclown.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
Bij deze dan
[afbeelding]
Bassie zonder Adriaan?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
Bij deze dan
[afbeelding]
Echt niet. Ik wet niet en ik heb geen tien hierquote:
Je bent zwanger?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:43 schreef Polonium-120 het volgende:
ik heb nieuws....
Ik lig al sinds gisteravond grotendeels in bed me zielig te voelen. Is dat niet genoeg?quote:
quote:
Neuh, maar het is een beginquote:Op zondag 17 juni 2007 21:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik lig al sinds gisteravond grotendeels in bed me zielig te voelen. Is dat niet genoeg?![]()
Gelijk je rooie neus op... slimme zetquote:
ik las in de krant dat een 80-jarige vrouw van een vierling was bevallen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |