Wow, staan echt toffe shirts op die site dude.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:46 schreef Frenkel het volgende:
Heb dit shirt bij 80TEES besteld, nu maar hopen dat ie snel binnenkomt !![]()
[ afbeelding ]
Ja dat vind ik ook wel erg slecht.. Ik bedoel zo moeilijk is dat toch niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jammer dat de quote niet klopt...
Dude..........quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:52 schreef Opperkwal het volgende:
* Opperkwal gaat deze morgen eindelijk zien
What the hell does that have to do with anything?quote:
So you have no frame of reference here, Opperkwal. You're like a child who wanders into the middle of a movie and wants to know...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:26 schreef Opperkwal het volgende:
yeah, well, that's like totally your opinion man.
'Shut the fuck up, Opperkwal, you're out of your element!'quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:32 schreef shroomer het volgende:
[..]
So you have no frame of reference here, Opperkwal. You're like a child who wanders into the middle of a movie and wants to know...
"I'm sorry your stepmother is a nympho."quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:26 schreef Opperkwal het volgende:
yeah, well, that's like totally your opinion man.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:08 schreef heiden6 het volgende:
Binnenkort deze maar eens bestellen: http://www.80stees.com/pr(...)Lebowski-T-shirt.asp
Waar zit die precies aan de Oude Gracht (zal er waarschijnlijk te vaak langslopenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:25 schreef Mirel het volgende:
In Utrecht heb je aan de Oude Gracht een klein winkeltje die heel veel spullen verkoopt van strips, games, muziek en films. Het zou me niet verbazen als ze daar ook Lebowski dingen hebben, maar dat de prijs wel hoog zou zijn. Of ze zijn goedkoper op inet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |