quote:
Mja..hij zou dus bereid zijn die rol nog een keer te spelen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:37 schreef Patch het volgende:
http://www.digitalspy.co.(...)-big-lebowski-2.html
Jeff Bridges has admitted that he is keen to reprise his role as The Dude in a sequel to the Coen Brothers' Big Lebowski.
Dat bedoel ik. Die fout zouden ze toch niet begaan? Die begaan andere mensen wel met The Boondock Saintsquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:44 schreef DJKoster het volgende:
Als er ooit een sequel zal komen.. Niets kan de eerste film in genialiteit overtreffen..
Klopt. En daarom geloof ik ook niet dat die er komtquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:19 schreef Mirel het volgende:
De Coen's doen niet aan sequels zo ver ik weet. Als er een Lebowski 2 komt dan mogen alleen hun het maken.
dat wordt dus Son of The Dude, van de makers van Son of The Mask en Dumb & Dumbererquote:Op vrijdag 19 februari 2010 08:07 schreef Patch het volgende:
The Stranger at the end:
"Things seem to've worked out
pretty good for the Dude'n Walter,
and it was a purt good story, dontcha
think? Made me laugh to beat the
band. Parts, anyway. Course--I
didn't like seein' Donny go. But
then, happen to know that there's a
little Lebowski on the way. "
Al eens een stukje van gezien, soort remake die het bij lange niet haalt natuurlijk.quote:
Bestequote:Shut the fuck up, Donny
Het is een 'fanbook', er zijn allemaal interviews met acteurs en regisseurs, het gaat over Lebowskifest en de cultstatus van de film, en men interviewt en beschrijft ook een aantal mensen die inspiratiebronnen waren voor de verhaallijnen en karakters.quote:
Da's niet zo moeilijk, kerst staat garant voor de allerergste zoetsappige bagger in de entertainmentwereld.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Nu op tv. De film die alle kerstmeuk verslaat.
Ja, dat weet ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Da's niet zo moeilijk, kerst staat garant voor de allerergste zoetsappige bagger in de entertainmentwereld.
Waar te zien enzo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:29 schreef JackHerrer het volgende:
Voor alle achievers, zometeen is er een live verslag van de reunie van de cast op facebook ivm release van blu-ray.
Haha, in het AD toch? Lijkt me echt briljant eigenlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:48 schreef planethugo het volgende:
zag ook een bericht langskomen dat er weer zo een lebowski fest is. Hoewel de film episch is lijkt dat me maar een trieste bedoening. iedereen die iemand van de film nadoet enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |