Deel 1:quote:I don't like your jerk-off name, I don't like your jerk-off face, I don't like your jerk-off behavior and I don't like you... jerk-off. Do I make myself clear?
I'm sorry, I wasn't listening.
Die scene dat hij in de auto gepleurd wordt door die bodyguards van die Rijke stinkerd. Vanwege het zoekraken van het koffertje. Prachtig hoe hij zich daaruit weet te zwetsen. Ineens beginnen over een complot, nieuwe feiten aan het licht gekomen Whahah. Zo een slappe zak heb niet eerder meegemaakt! Of die as van die overleden vol in zijn gezichtquote:Op zondag 17 juni 2007 20:58 schreef Rossoneri het volgende:
''Im not Lebowski, im the Dude!!''![]()
![]()
Tranen van het lachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
Niet vergeten, heb ik juist met opzet gedaan. Mensen die de film kennen, weten toch wel wat er volgt. Mensen die de film niet kennen, voelen zich misschien aangesproken...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:06 schreef Roi het volgende:
Maar jij bent net het grappigste stukje vergeten toe te voegen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Ve vant ze money, Lebowski.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zie Imdb: http://www.imdb.com/name/nm0281359/quote:Op maandag 18 juni 2007 10:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Speelt Flee van de Red Hot Chili Peppers nou een bijrolletje als een van Duitse gangsters?
Yeah, ik ga komende zondag een acteur uit The Big Lebowski live zien![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:26 schreef Yankee het volgende:
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus
quote:Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
Jesus.
You said it, man. Nobody fucks with the Jesus.
Eight-year-olds, Dude.
"New shit has come to light!"quote:Op zondag 17 juni 2007 21:02 schreef punkiie het volgende:
[..]
Die scene dat hij in de auto gepleurd wordt door die bodyguards van die Rijke stinkerd. Vanwege het zoekraken van het koffertje. Prachtig hoe hij zich daaruit weet te zwetsen. Ineens beginnen over een complot, nieuwe feiten aan het licht gekomen Whahah. Zo een slappe zak heb niet eerder meegemaakt!
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:14 schreef Urquhart het volgende:
Weet iemand of deze poster ergens in een Nederlandse zaak te verkrijgen is?
[afbeelding]
Ik zie dat ze bij de Expo wel deze poster verkopen, maar niet die bovenstaande poster met Walter, die ik persoonlijk mooier vind.quote:
Haha. En dan deze:quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:54 schreef koen_pijl het volgende:
The Dude: Walter, what is the point? Look, we all know who is at fault here, what the fuck are you talking about?
Walter Sobchak: Huh? No, what the fuck are you... I'm not... We're talking about unchecked aggression here, dude.
Donny: What the fuck is he talking about?
The Dude: My rug.
Walter Sobchak: Forget it, Donny, you're out of your element!
The Dude: Walter, the chinaman who peed on my rug, I can't go give him a bill, so what the fuck are you talking about?
Walter Sobchak: What the fuck are you talking about? The chinaman is not the issue here, Dude. I'm talking about drawing a line in the sand, Dude. Across this line, you DO NOT... Also, Dude, chinaman is not the preferred nomenclature. Asian-American, please.
The Dude: Walter, this isn't a guy who built the fucking railroads here. This is a guy...
Walter Sobchak: What the fuck are you talking about?
The Dude: Walter, he peed on my rug!
Donny: He peed on the Dude's rug.
Walter Sobchak: Donny you're out of your element!
Ik heb al op verschillende sites gekeken, maar volgens mij verkopen ze het gewoon niet meer. Vorig jaar nog wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie dat ze bij de Expo wel deze poster verkopen, maar niet die bovenstaande poster met Walter, die ik persoonlijk mooier vind.
[afbeelding]
Jaaaa leeeuk... eeeeuh even denken... Hoe heet de (fictieve?) tv hitserie waarvan Walter en the Dude de schrijver aantreffen in een ijzeren long?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:01 schreef Roellio het volgende:
Ik ken serieus alle details van de film uit m'n hoofd!
We zitten ook vaak in de kroeg: "Hey, hoe heet de ex-vrouw van Walter?"
Lebowski trivia!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:34 schreef Irien het volgende:
Kennen jullie trouwens deze site? http://www.dudeism.com/ Ik begrijp het helemaal. The Dude is een prachtig karakter.![]()
![]()
Heb je toevallig van je icon een groter plaatje? Ik vind hem geweldigquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:10 schreef BB-boy het volgende:
Nee 'a fucking Pomeranian'. Oftewel een keeshondje
quote:
Foto!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:38 schreef Urquhart het volgende:
Vorige week een Lebowski-shirt in Amsterdam gehaald
Mocht je nog eens in Amsterdam komen. De winkel zit vrij in het begin van de Kalverstraat, aan de linkerkant met de Dam in je rug.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef Fargo het volgende:
Hij is cool man![]()
Ik wil ook een Lebowski-shirt![]()
Ik moet er wel heen binnenkort. Heb je toevallig niet de naam van de winkel?quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mocht je nog eens in Amsterdam komen. De winkel zit vrij in het begin van de Kalverstraat, aan de linkerkant met de Dam in je rug.
Nee sorry, maar toen ik er kwam stond er zo'n paspop buiten met dat shirt aan. Dus wellicht dat het opvalt. Het zat ergens tegenover de Expo, Free Record Shop en De Slegte. Op dat stukje moet je zoeken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:54 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik moet er wel heen binnenkort. Heb je toevallig niet de naam van de winkel?
Cynthia.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:01 schreef Roellio het volgende:
We zitten ook vaak in de kroeg: "Hey, hoe heet de ex-vrouw van Walter?"
Branded ! Ik weet niet meer precies hoeveel episodes hij had geschreven, dus dat is de volgende vraagquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:38 schreef Irien het volgende:
[..]
Jaaaa leeeuk... eeeeuh even denken... Hoe heet de (fictieve?) tv hitserie waarvan Walter en the Dude de schrijver aantreffen in een ijzeren long?
Topper!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee sorry, maar toen ik er kwam stond er zo'n paspop buiten met dat shirt aan. Dus wellicht dat het opvalt. Het zat ergens tegenover de Expo, Free Record Shop en De Slegte. Op dat stukje moet je zoeken.
Aankomende woensdag: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=23834&film=Fargoquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Aankomende woensdag: http://www.filmtotaal.nl/module.php?section=fotvDetails&movieID=23834&film=Fargo![]()
Whut, daar ga ik binnenkort ook even langsquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mocht je nog eens in Amsterdam komen. De winkel zit vrij in het begin van de Kalverstraat, aan de linkerkant met de Dam in je rug.
quote:Op 16 februari 2001 12:43 schreef Schorpioen het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn hele levensinstelling een stuk relaxter is geworden sinds ik hem zag. Ongetwijfeld heeft de hoeveelheid wiet er ook mee te maken...
I can get you a toe...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef Mirel het volgende:
De woede uitbarstingen van Walter zijn geweldig.
Walter Sobchak: Now so far, we have what appears to me to be a series of victimless crimes.
The Dude: What about the toe?
Walter Sobchak: Forget about the fucking toe!
Coffee Shop Waitress: Excuse me, sir. Could you please keep your voices down? This is a family restaurant.
Walter Sobchak: Oh please, dear? For your information, the Supreme Court has roundly rejected prior restraint.
FORGET ABOUT THE FUCKING TOE!!
errr....okayquote:Op donderdag 13 december 2007 21:10 schreef borbit het volgende:
Ik had laatst in een of ander fucking tijdschrift een artikel gelezen over The Dude. En gast, er schijnt zelf ergens een fucking kerk te zijn waar het "Dudeism" beleden word. Fucking A
shirtshop.com heeft wel wat shirts van deze filmquote:Op zondag 20 januari 2008 22:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, mooi shirt. Kun je die ergens bestellen/kopen?
Die moet ik hebbenquote:
Ik ookquote:
The American Book Center in Amsterdam.quote:Op maandag 21 april 2008 20:28 schreef koen_pijl het volgende:
Relax! Waar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |