quote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef katerwater het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, my friend![]()
In het middelbaar kijken vrouwen niet naar een onzeker kneusje. En later al zeker niet. Ik kleed me nu anders, ik gedraag me socialer en ik voel me goed in mn vel! Dan komt de rest vanzelf.
en het feit dat ik vroeger een geweldige puistenkop was![]()
Jup, zelfvertrouwen is the key... en nee, dat heb je niet zomaar.. en pas op dat je niet arogant wordtquote:Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef katerwater het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, my friend![]()
In het middelbaar kijken vrouwen niet naar een onzeker kneusje. En later al zeker niet. Ik kleed me nu anders, ik gedraag me socialer en ik voel me goed in mn vel! Dan komt de rest vanzelf.
en het feit dat ik vroeger een geweldige puistenkop was![]()
Ach, dat is ook zo subjectief hè, arrogantie. Bovendien loopt eer een topic waaruit blijkt dat vrouwen toch weldegelijk op 'arrogant' vallen...quote:Jup, zelfvertrouwen is the key... en nee, dat heb je niet zomaar.. en pas op dat je niet arogant wordt
Er is wel een verschil tussen arrogant en arrogant denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ach, dat is ook zo subjectief hè, arrogantie. Bovendien loopt eer een topic waaruit blijkt dat vrouwen toch weldegelijk op 'arrogant' vallen...
En bescheiden!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef Isolde2 het volgende:
Vroeger was ik lelijk en nu ben ik wel 'knap'![]()
Best wel een boel indeed, vind je dat niet vervelend? Gedistingeerd overkomen doe ik liever na mijn vijftigstequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef GekkeGerben het volgende:
Daarnaast heb ik grijze haartjes gekregen (best wel boel) en die zorgen ervoor dat ik gedistingeerd over kom.
Nee hoor, helemaal geen probleem mee. Vriendinnetje vind het niet erg (wel mooi zelfs) en in mn carriere heeft het met totnogtoe alleen maar heel erg geholpenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Best wel een boel indeed, vind je dat niet vervelend? Gedistingeerd overkomen doe ik liever na mijn vijftigste
Inderdaad ik scheel 1 maand met hem maar hij ziet er 15 jaar ouder uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Best wel een boel indeed, vind je dat niet vervelend? Gedistingeerd overkomen doe ik liever na mijn vijftigste
Wel apart, zit het in de familie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:20 schreef GekkeGerben het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal geen probleem mee. Vriendinnetje vind het niet erg (wel mooi zelfs) en in mn carriere heeft het met totnogtoe alleen maar heel erg geholpen![]()
15 is wel heel veelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:20 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad ik scheel 1 maand met hem maar hij ziet er 15 jaar ouder uit![]()
nee, verloren juist allemaal hun haar redelijk vroeg, dat valt bij mij dan wel weer mee.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Wel apart, zit het in de familie?
* TNA kijkt bezorgd in de spiegel
Ach, liever grijs dan verplicht kaal. En zolang het zich beperkt tot wat haren aan de slapen vind ik het helemaal wel bestquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef TNA het volgende:
[..]
Inderdaad... zie ook studentes; met hordes komen ze als lekkere onschuldige wijven studeren, gaan bij verenigingen en disputen, en groeien binnen een jaar of 2 uit tot arrogante wijven met dikke reten waar de gemiddelde Belse knol het nog niet op zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:26 schreef Toeps het volgende:
Bij mij is het tot nu toe alleen nog maar beter op geworden, whehehe. Maar wat je vaak ziet, kids die heel jong knap waren, of klasgenotes die met 14/15 al helemaalwaren, die worden lelijk oud! Door overmatig make-up gebruik, roken, zonnen, maar ze dijen ook vreselijk uit. Ik was vroeger een plank, maar zij waren vroeger al mooi gevormd, en nu dus kamerolifanten, whehehe.
De arrogantie, dommigheid en rrrrrrr's zijn het ergste. The occasional fat butt niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:30 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Inderdaad... zie ook studentes; met hordes komen ze als lekkere onschuldige wijven studeren, gaan bij verenigingen en disputen, en groeien binnen een jaar of 2 uit tot arrogante wijven met dikke reten waar de gemiddelde Belse knol het nog niet op zou kunnen.
*Hap!*quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |