abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juni 2007 @ 13:00:15 #26
139330 TNA
For the stars that shine
pi_50574102
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef katerwater het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen, my friend

In het middelbaar kijken vrouwen niet naar een onzeker kneusje. En later al zeker niet. Ik kleed me nu anders, ik gedraag me socialer en ik voel me goed in mn vel! Dan komt de rest vanzelf.

en het feit dat ik vroeger een geweldige puistenkop was
  maandag 18 juni 2007 @ 13:07:17 #27
175660 Martien83
www.msminded.nl
pi_50574340
quote:
Op maandag 18 juni 2007 12:59 schreef katerwater het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen, my friend

In het middelbaar kijken vrouwen niet naar een onzeker kneusje. En later al zeker niet. Ik kleed me nu anders, ik gedraag me socialer en ik voel me goed in mn vel! Dan komt de rest vanzelf.

en het feit dat ik vroeger een geweldige puistenkop was
Jup, zelfvertrouwen is the key... en nee, dat heb je niet zomaar.. en pas op dat je niet arogant wordt
  maandag 18 juni 2007 @ 13:14:15 #28
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_50574576
quote:
Jup, zelfvertrouwen is the key... en nee, dat heb je niet zomaar.. en pas op dat je niet arogant wordt
Ach, dat is ook zo subjectief hè, arrogantie. Bovendien loopt eer een topic waaruit blijkt dat vrouwen toch weldegelijk op 'arrogant' vallen...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 18 juni 2007 @ 13:18:23 #29
139330 TNA
For the stars that shine
pi_50574727
quote:
Op maandag 18 juni 2007 13:14 schreef AgLarrr het volgende:

[..]

Ach, dat is ook zo subjectief hè, arrogantie. Bovendien loopt eer een topic waaruit blijkt dat vrouwen toch weldegelijk op 'arrogant' vallen...
Er is wel een verschil tussen arrogant en arrogant denk ik Ik kan absoluut niet tegen mensen die duidelijk vol van zichzelf zijn op een quasi-bescheiden manier ("Het was dan wel niet zo moeilijk, maar dat heb ik toch best aardig gedaan?"), maar een goede dosis zelfvertrouwen die neigt naar arrogantie op een leuke manier waardeer ik zeker

En oh, ik ben wel een man
pi_50615596
Hmm... Tis bij mij juist andersom
Vroeger was ik lelijk en nu ben ik wel 'knap'
pi_50616271
Ken er wel een paar, maar dat zijn meestal types die zichzelf tot Michelin-vrouwtje of mannetje hebben gedegradeerd. Verder worden vaak mensen juist mooier naarmate ze ouder worden (oke, tot hun 25ste zoiets dan ).
pi_50616281
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:03 schreef Isolde2 het volgende:
Vroeger was ik lelijk en nu ben ik wel 'knap'
En bescheiden!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 15:23:25 #33
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50616385
Ik ben ook een paar treedjes op de schoonheidsladder gestegen
pi_50617853
Ik denk ook dat het komt omdat we anders naar elkaar kijken op verschillende leeftijden.

In de tienertijd worden de mensen die enkel uiterlijk mooi zijn als mooi beschouwd.
Als je twintiger en dertiger bent is aardig zijn, sociaal in de omgang, grappig plots belangrijker.

En heb ik toevallig meer capaciteiten bij het tweede (en ben ik twintiger). Ik was voorheen een 'nerd' en nu plots 'boeiend' en 'interessant'. Vreemd, want het zijn nochtans dezelfde vrouwen als voorheen...
pi_50617948
De operatie heeft wel geholpen was om medische redenen hoor!
Daarnaast heb ik grijze haartjes gekregen (best wel boel) en die zorgen ervoor dat ik gedistingeerd over kom. En ik reis ook nog eens veel voor mn werk waardoor ik op veel plekken in de wereld kom en daardoor altijd wel iets te vertellen heb, zorgt allemaal voor een postief 'algemeen plaatje'
You have to be young and stupid to become old and wise
Jesus is coming...............................Look busy
http://fotoboek.fok.nl/GekkeGerben
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:08:16 #36
139330 TNA
For the stars that shine
pi_50618129
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef GekkeGerben het volgende:
Daarnaast heb ik grijze haartjes gekregen (best wel boel) en die zorgen ervoor dat ik gedistingeerd over kom.
Best wel een boel indeed, vind je dat niet vervelend? Gedistingeerd overkomen doe ik liever na mijn vijftigste
pi_50618553
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef TNA het volgende:

[..]

Best wel een boel indeed, vind je dat niet vervelend? Gedistingeerd overkomen doe ik liever na mijn vijftigste
Nee hoor, helemaal geen probleem mee. Vriendinnetje vind het niet erg (wel mooi zelfs) en in mn carriere heeft het met totnogtoe alleen maar heel erg geholpen
pi_50618557
quote:

[..]

Inderdaad ik scheel 1 maand met hem maar hij ziet er 15 jaar ouder uit
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 19 juni 2007 @ 16:23:10 #39
139330 TNA
For the stars that shine
pi_50618651
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:20 schreef GekkeGerben het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal geen probleem mee. Vriendinnetje vind het niet erg (wel mooi zelfs) en in mn carriere heeft het met totnogtoe alleen maar heel erg geholpen
Wel apart, zit het in de familie?

* TNA kijkt bezorgd in de spiegel
pi_50618662
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:20 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Inderdaad ik scheel 1 maand met hem maar hij ziet er 15 jaar ouder uit
15 is wel heel veel maar inderdaad jij ziet er wat 'knulliger' uit
zie er zelf alleen maar voordelen in
pi_50618679
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:23 schreef TNA het volgende:

[..]

Wel apart, zit het in de familie?

* TNA kijkt bezorgd in de spiegel
nee, verloren juist allemaal hun haar redelijk vroeg, dat valt bij mij dan wel weer mee.....
pi_50618778
quote:

[..]

Ach, liever grijs dan verplicht kaal. En zolang het zich beperkt tot wat haren aan de slapen vind ik het helemaal wel best .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_50618795
Bij mij is het tot nu toe alleen nog maar beter op geworden, whehehe. Maar wat je vaak ziet, kids die heel jong knap waren, of klasgenotes die met 14/15 al helemaal waren, die worden lelijk oud! Door overmatig make-up gebruik, roken, zonnen, maar ze dijen ook vreselijk uit. Ik was vroeger een plank, maar zij waren vroeger al mooi gevormd, en nu dus kamerolifanten, whehehe.
pi_50618911
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:26 schreef Toeps het volgende:
Bij mij is het tot nu toe alleen nog maar beter op geworden, whehehe. Maar wat je vaak ziet, kids die heel jong knap waren, of klasgenotes die met 14/15 al helemaal waren, die worden lelijk oud! Door overmatig make-up gebruik, roken, zonnen, maar ze dijen ook vreselijk uit. Ik was vroeger een plank, maar zij waren vroeger al mooi gevormd, en nu dus kamerolifanten, whehehe.
Inderdaad... zie ook studentes; met hordes komen ze als lekkere onschuldige wijven studeren, gaan bij verenigingen en disputen, en groeien binnen een jaar of 2 uit tot arrogante wijven met dikke reten waar de gemiddelde Belse knol het nog niet op zou kunnen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_50619197
Gaan we nu net doen alsof alle mooie meisjes later geen mooie vrouw worden. Pas geleden zag ik na lange tijd een ex van mij die mooi was op haar 15e en nu op haar 35e (met twee kinderen) nog steeds mooi is. Misschien is ze in gemiddelden genomen gestegen in uiterlijk omdat mooie 15 jarigen minder schaars lijken dan mooie 35 jarigen, maar toch.
pi_50619508
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 16:30 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Inderdaad... zie ook studentes; met hordes komen ze als lekkere onschuldige wijven studeren, gaan bij verenigingen en disputen, en groeien binnen een jaar of 2 uit tot arrogante wijven met dikke reten waar de gemiddelde Belse knol het nog niet op zou kunnen.
De arrogantie, dommigheid en rrrrrrr's zijn het ergste. The occasional fat butt niet.
pi_50620597
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 15:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

En bescheiden!
Zie je de twee aanhalingstekens niet?
pi_50620665
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef Isolde2 het volgende:

Zie je de twee aanhalingstekens niet?
*Hap!*

pi_50624992
Zucht
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:31:52 #50
117283 Kreupelhout
C'est Jaques Plafond!
pi_50629772
Er zijn er maar weinig die na hun 25e nog mooi blijven... Zo heb ik op hyves ook een paar van die meiden van de middelbare school waar iedereen altijd verliefd op was en waar je nu nieteens meer naar zou omkijken.
Sommigen verwaarlozen zichzelf en laten hun borst aan hun kin groeien... Weg kaaklijn... Hallo zwembanden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')