Hoe is dat zo opeens gekomen?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef katerwater het volgende:
Ik was vroeger echt niet mooi. Nu heb ik een pak meer aandacht van de vrouwen![]()
Voor mij geldt het dus niet![]()
Of is het omdat je vaak een pak draagt en aardig wat geld hebtquote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef katerwater het volgende:
Ik was vroeger echt niet mooi. Nu heb ik een pak meer aandacht van de vrouwen![]()
Voor mij geldt het dus niet![]()
mach ikkuh je msn? :$quote:Op zondag 17 juni 2007 19:38 schreef meh het volgende:
ik ben altijd mooi geweest.. en blijf ook altijd mooi..
als jullie mijn msn willen.. vraag maar..
kus
Zo mooi dat je geen fotoboek hebtquote:Op zondag 17 juni 2007 19:38 schreef meh het volgende:
ik ben altijd mooi geweest.. en blijf ook altijd mooi..
als jullie mijn msn willen.. vraag maar..
kus
Dit vind ik erg meevallen, ze is bijna 50 hea!!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef Metro2005 het volgende:
mooi voorbeeld vind ik nog alijd madonna.
Goddelijke vrouw in de jaren 80. Nu laat je je hond er nog niet overheen gaan.
Precies. Wij worden gedistingeerd. Hopen wequote:Op zondag 17 juni 2007 20:12 schreef Apie74 het volgende:
geldt vaker voor vrouwen dan voor mannen denk ik.
Ikke niet (niet veel veranderd en keieieieieveel aandacht kreeg ik niet, dus och).quote:Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef Formule-geen het volgende:
Sinds kort zit ik op Hyves en af en toe vind ik iemand waarmee ik vroeger in de klas heb gezeten. IK weet dat ze er vroeger goed uitzagen en veel aandacht van de mannen kregen. Echter, soms zie ik ze dan jaren later en nu zien ze er niet meer uit. Ik vraag me af hoe mensen met dit soort situaties omgaan. Vroeger kregen ze veel aandacht en nu, omdat ze niet meer zo knap zijn, veel minder.
Wie heeft dit meegemaakt en hoe gaan jullie er mee om?
Ik zou toch zo met haar ruilen hoor, wij hebben dezelfde leeftijd. Ik wou dat ik zo soepel was als zij.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef Metro2005 het volgende:
mooi voorbeeld vind ik nog alijd madonna.
Goddelijke vrouw in de jaren 80. Nu laat je je hond er nog niet overheen gaan.
Zelfvertrouwen, my friendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |