ja, vooral post fight interviews en de build-up van de gevechten.. leukste was nog wel een kijkje in het trainingskamp van o.a. Tito Ortiz, Rashad Evans, Nath Marquardt en Anderson Silvaquote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:02 schreef Dacide het volgende:
ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit naar die countdowns kijk... (ben nog geen diehard ufc fan... zit nog in de ontkenningsfase)
maarre? wat is het...
gewoon post fight interviews enzo?
Is geen sample, is de gehele video die iemand van sherdog erop heeft gezet maandje geledenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:20 schreef Dacide het volgende:
you got a point..
maarre.. kan zijn dat ik een foute cover heb laten zien.
hier een sample van zijn dvd:
http://www.youtube.com/watch?v=dE8JzdolJy4
alles is gefilmpt in een kroeg en in de ring.. dus nergens outdoor.. Dus kan zijn dat de cover nietszeggend is, of dat ik de foute cover heb laten zien.
maar je hebt wel gelijk hoor wat betreft direct gaan met die banaan...
ah zo bedoel jequote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:39 schreef Dacide het volgende:
klopt ja...
maar aangezien ik maar 1 link postte, was het een klein sampletje
ik heb zelf de hele film als avi-tje.
erg leuk
Jeetje, wat ene moeilijek woordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:46 schreef Paxlie het volgende:
retentie
dat de bestanden er 100 dagen op blijven staan BB_St.Pierre_kont_bekijkertquote:
Achja, een jaar lang gewoon alles uit alt.binaries.mma downloaden geeft je in ieder geval het afgelopen jaar alle UFC's. Voor nieuwe shit is het uberhaupt al aan te bevelen want het gaat veel sneller, en dan hebben we nog het juridische voordeel; als ik niet upload ben ik niet strafbaar. Dus ik download me helemaal gek van de nieuwsgroepen (One Tree Hill b.v., waarschijnlijk net als Tazmaniacquote:Op woensdag 4 juli 2007 13:27 schreef sampoo het volgende:
Bij nieuwsgroepen moet je verder altijd maar even hopen wat er op het menu staat. Dat maakt voor torrents iets minder uit. Buiten de populaire en recente releases welke altijd wel goed verkrijgbaar zijn heb je de keuze tussen een groter assortiment maar lagere snelheid (torrent) en een kleiner assortiment maar doorgaans hogere snelheid.
Jepquote:
dus jij kiest de mannen puur op hun looks uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:59 schreef BB_Koning het volgende:
Woohooo, vandaag ufc 73, dus morgen lekker dwnldn! Ik ga voor Franca, Marquardt, Tito en uiteraard Nogueira.
Ik denk serieus dat Franca en Tito kunnen winnen, maar wil vooral dat ze winnen omdak hun tegenstanders niet magIk weet niet of Marquardt kan winnen, maa rSilva is gewoon een stomme neger, ik bedoel......, nee, ik beodel inderdaad gewoon dat hij een stomme neger is
![]()
Ieuwwww, geen van die gasten zijn lekker, ik vind gewoon da Rashad, Sherk en Silva ene bad attitude hebben. Alleen als Arona of Belfort vechten ben ik voor hen vanwege hun looks, hihihihiquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dus jij kiest de mannen puur op hun looks uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |