Waar woon je? Want toevallig staat er zo'n ding hier achter op de parkeerplaats (Dwingeloo) ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:06 schreef sander89 het volgende:
Ik zag vandaag een aparte oude auto rijden, effe kenteken op internet ingevoerd was een: NSU Ro 80.
Heb ik echt nog nooit van gehoord of gezien verder.
tvp
geniaal is dat wat je niet spot beter is dan wat je op de foto isquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Leuke Opel Corsa gespot
[afbeelding]
En een M3
meer ringspots van afgelopen weekend
Ach, toen er 4 ferrari's, 2 corvettes en een lambo langs kwamen was ik te druk met een Kia Pregio op de foto te zetten. Prioriteiten he?quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:41 schreef Pharell het volgende:
[..]
geniaal is dat wat je niet spot beter is dan wat je op de foto is
jaja ik weet dat t niet de bedoeling was bij die opeloverigens is die M3 wel super straks zeg
Was in Utrecht stond op de bus te wachten, had helaas geen tijd om foto's te maken met me mob. Kenteken is: AL-53-03quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef Mannekino het volgende:
[..]
Waar woon je? Want toevallig staat er zo'n ding hier achter op de parkeerplaats (Dwingeloo) ?
Kenteken: DE-66-61quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:42 schreef bietelboer het volgende:
Dit kwam ik van middag tegen, geen idee wat het is maar hij zag er wel heel strak uit!
[img=578xnull]http://smg.photobucket.com/albums/v479/bietelboer/zooi/20062007145.jpg[/img]
Met zo'n auto hoef je ook net te verwachten dat ze normaal kunnen parkerenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef shameete het volgende:
en jawel, ik heb ook wat gespot![]()
de bugatti veyron van michel peridon, stond bij een autospuiter op hetzelfde industrieterrein als waar ik werk.
en nee, niet vanwege schade oid, maar vanwege een andere auto van hem die bij de spuiter staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
tevens ook nog wat anders gespot:
[afbeelding]
en deze viel op omdat ie dwars op een verboden te stoppen streep stond![]()
[afbeelding]
Wtf.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef shameete het volgende:
de bugatti veyron van michel peridon, stond bij een autospuiter op hetzelfde industrieterrein als waar ik werk.
en nee, niet vanwege schade oid, maar vanwege een andere auto van hem die bij de spuiter staat.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
OMG, niet dat je er ff naartoe loopt ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef shameete het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:06 schreef shameete het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een onwijs leleijke kleur voor die wagenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:10 schreef CHiNo4ReaL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook nog een blauwe Impreza GTT in Arnhem, trok em wel ff goed door![]()
Bwehehequote:Op donderdag 21 juni 2007 12:08 schreef Boink het volgende:
[afbeelding]
Ik zit in die 997 Turbo voorin daar!
[afbeelding]
Eddow rechts half in beeld
en FOUT!!quote:
Puicke kar!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:36 schreef Quannum het volgende:
De eerste S5 in dit topic?
[afbeelding]
[afbeelding]
(foto's genomen door een vriend)
Dat nummerbord kun je in belgie gewoon kopenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:11 schreef OA het volgende:
[..]
Puicke kar!![]()
En dan ook dat nummerbord... AUD...![]()
Wat een ontzettend lelijk ding....dat busje...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:09 schreef MPG het volgende:
MG B gt bwjr 1972:
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
Mooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat nummerbord kun je in belgie gewoon kopen
Jacques (die die nu bij mij in de buurt woont, van die bentley) heeft op zijn BMW X5 ook het kenteken JAC-999
Bedoel je zoietsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:16 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wanneer verschijnt hier een plaatje van jouw Twingo met "MPG 001"?![]()
Gewoon als extra onder de NL plaat?
quote:
Normale foto's met 1 n00b die het verpest [7] Nu met slotjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef Hanno_de_Hennie het volgende:
[afbeelding]
Hey dat ben ik links!
[afbeelding]
Hier ookgrijze shirt zonnebril!
Goed bezig!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:13 schreef Daantke het volgende:
En een 348tb, even aangebeld of ik foto's mocht maken
Die gele bak achter die Corsa........ dat is toch een heel erg fout verneukte XJ220 of vergis ik me nu heel erg?quote:
Godsklere jezus zeg!!!!quote:
Dat is een wagen van een tunerfabriek, zijn er maar een paar stuks van op de wereld, maar wel godsongelofelijke prestaties. Ik heb juist respect voor iemand die zo'n auto gebruikt waarvoor hij is: hard gaan, en racen op het circuit.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere jezus zeg!!!!
Wat een gedrocht en wat een zonde van zo'n mooie wagen zeg
laat maar eens zien zou ik zo zeggen, met een benaming als QB6..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:58 schreef Daantke het volgende:
Merk Info QUATTRO
Handelsbenaming Info QB6
A4 cabrio met S4 logo en 2 uitlaten, is dat bijzonder?
(tevens tvp)
997 GT2 al als prototype gespot...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:07 schreef Boink het volgende:
997 GT2
[afbeelding]
997 Turbo Cabrio
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |