Alleen hebben mocro's vaak wel 50 vrienden in de buurtquote:Op maandag 18 juni 2007 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Alleen mocro's zijn doorgaans maar kleine veels te dunne mennekes met een veels te grote bek
Idd, als die gast met een flinke zwaai een glas op jou afgooit en het glas VOOR jou op de grond terecht kwam stond jij ofwel 100 meter verderop of hij gooide hem eerst 10 meter omhoogquote:Op zondag 17 juni 2007 15:31 schreef De_Ananas het volgende:
Trouwens wat lul je
[..]
Heeft ie polio ofzo?
Hij probeerde het glas tegen mijn benen te gooien, maar het kwam bij mijn voeten op de grond terecht. Waarschijnlijk had ie nog verstand genoeg om te beseffen dat als hij het tegen mijn hoofd zou gooien, hij er gelijk uitgekicked zou worden door security.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:17 schreef Cinch het volgende:
[..]
Idd, als die gast met een flinke zwaai een glas op jou afgooit en het glas VOOR jou op de grond terecht kwam stond jij ofwel 100 meter verderop of hij gooide hem eerst 10 meter omhoog
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef honderd het volgende:
Je bent die kampers al helemaal aan het neerpraten, ergens was het dus wel terecht geweest als ze je klappen hadden gegeven, je bent nu wel erg stoer a/h doen achter je PC.
True. Toch doen sommigen 't er echt voor, helaas. Moet jij wel weten voor iemand die bij de Feesfabriek komt/kwam.quote:Op maandag 18 juni 2007 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ruzie zoeken als je gaat stappen.
Royal Sadness
quote:Als een ware mooiboy, trachtte ik mijzelf tussen de mensen door te bewegen.
quote:Op maandag 18 juni 2007 12:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Gewoon met een een net zo grote groep terug komen. In een tent waar je elke week komt heb je toch genoeg kennissen en vrienden gemaakt neem ik aan. Bij zulk soort figuren werkt een verbale behandeling toch niet, ze gaan immers overal met aggressie en intimidatie op in. Alleen de harde hand werkt bij dit soort figuren.
Moet je op de heenweg daar maar niet naar kijken of aanzitten....quote:Op zondag 17 juni 2007 14:56 schreef Life het volgende:
De omringende meisjes van 16/17 jaar met hun pronkende borstjes en kontjes zouden vast niet op een coward vallen.
Onlogisch..quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef onlogisch het volgende:
Je had 50 cent moeten pakken, en dat naar zn kop moeten smijten, waarop jij dat glas neerpleurt en het kapot begint te stampen.
Die kerel flippen (mijn glas, wat doe je?)
Jij zo van : Ik heb er toch voor betaald? hehe![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |