* Spacehamster belt de dierenbeschermingquote:Op maandag 18 juni 2007 12:09 schreef Chrispeter het volgende:
Omelet.
De natte natuur van Schiermonnikoog.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:27 schreef Skazminko het volgende:
Ik heb nog wel grappige plantenamen. Vond ik toevallig toen ik bezig was met een school opdracht.
Namelijk: Donzige Klit en Grote Klit.
Maar hij leeft nog hoorquote:Op maandag 18 juni 2007 15:55 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
* Spacehamster belt de dierenbescherming
Hallo, ik wil even een ernstig geval van geestelijke dierenmishandeling melden...
Euhm, was daar ook niet een liedje van?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Market_Garden het volgende:
Mijn vader had een kat die we ozewiezewozewiezewallakristallix noemden
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:29 schreef artificial het volgende:
Zaadzak (voor een mannetjes rat)
Idd, Blub, Flappie, Bello, Max, Kiki. En hoeveel Jack Russells zouden er wel niet Jack of Jacky heten?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:16 schreef TherAngelina het volgende:
'Raar' is het misschien niet, maar ik houd niet van namen als Speedy, Poes, Nijntje, Hammie, Vlekje, Kelly etc.. Ja sorry. Maar zoveel dieren hebben dezelfde namen tegenwoordig, dat is echt niet normaal meer
.
haha, ik kende ooit iemand met twee goudvissen die Terminator 1 en Terminator 2 heetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef Heatseeker het volgende:
Mijn schildpad heette Terminator.
Tiesto is Spaans voor bloempot.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:25 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik kwam weleens iemand tegen die schreeuwde altijd tegen zijn hond 'Tiësto'![]()
![]()
Maar hond is wel echt een gave naam.quote:Op woensdag 20 juni 2007 23:06 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd voordat ik een hond kreegHelaas had mijn hond al een naam
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |