http://startgoogle.startpagina.nl/?start=0&q=hoe+te+neukenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je moet neuken..
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
http://startgoogle.startpagina.nl/?start=0&q=hoe+te+neuken
als het tijd voor seks is dan gebeurt het vanzelf wel, als je slechts twee tieten ziet dan mis je echt watquote:
Ga naar club 88quote:Op zondag 17 juni 2007 14:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
En dat overal trouwens, echt overal lopen ze...god wat heb ik zin om eens te neuken..
Ik mis al zo'n 6 a 7 jaar wat. Ik heb eigenlijk in 6 a 7 jaar tijd geen contact met meisjes gehad.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:02 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
als het tijd voor seks is dan gebeurt het vanzelf wel, als je slechts twee tieten ziet dan mis je echt wat
hoe zou tidus dit aangepakt hebben?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu weet ik nogsteeds niets he...
waarom ga je niet uit dan? zit je niet op school?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik mis al zo'n 6 a 7 jaar wat. Ik heb eigenlijk in 6 a 7 jaar tijd geen contact met meisjes gehad.
En daarvoor heb ik nooit echt wat gedaan met meisjes dusch..
Man ik zit al jaren niet meer op school, ik ben 23.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
waarom ga je niet uit dan? zit je niet op school?
ik kan me nauwelijks voorstellen dat je eigenlijk geen meisjes kent
Heb ik allang eens gedaan man, kreeg ik ook enkel positieve reacties op.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef Aoristus het volgende:
Da's wel erg ja. Weet je wat, post je stijve haan op het forum, dan komen ze meteen
en dan babbel je over pubertijd? als het goed is echt niet meer hoor. waarom ga je niet uit dan? je kan ook mensen leren kennen op een sportvereniging of weet ik veel waar. tal mogelijkheden om nieuwe mensen te leren kennen waar je misschien mee uit kunt gaanquote:Op zondag 17 juni 2007 15:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Man ik zit al jaren niet meer op school, ik ben 23.
Ik heb nogmaals, 0,0 ervaring met vrouwen/meisjes.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:42 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
en dan babbel je over pubertijd? als het goed is echt niet meer hoor. waarom ga je niet uit dan? je kan ook mensen leren kennen op een sportvereniging of weet ik veel waar. tal mogelijkheden om nieuwe mensen te leren kennen waar je misschien mee uit kunt gaan
Dat weten ze helaas weldegelijk... Veel vrouwen hebben hun man prima onder de duim, hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:10 schreef nattermann het volgende:
Vrouwen weten gewoon niet hoe om te gaan met mannen. Dat is het probleem.
nee via dit topic doe je lekker ervaring opquote:Op zondag 17 juni 2007 15:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb nogmaals, 0,0 ervaring met vrouwen/meisjes.
Vandaar dit goeie topiek.
Omdat ik denk dat vrouwen met mij naar bed willen als ze naar mij kijken of met mij praten.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:52 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nee via dit topic doe je lekker ervaring op
je kan alleen ervaring opdoen door het zelf te doen, dus uit gaan, babbelen met vrouwen, niets meer, niets minder. niet meteen denken dat vrouwen met je naar bed willen als ze naar je kijken of met je praten, vaak willen ze alleen maar praten.
maar waarom ga je niet uit dan?
Dan is je probleem toch opgelostquote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat vrouwen met mij naar bed willen als ze naar mij kijken of met mij praten.
als je daarom niet uit gaat dan kun je er net zo goed mee stoppenquote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat vrouwen met mij naar bed willen als ze naar mij kijken of met mij praten.
Nee, want dan snap ik nooit wat een meisje wil, ik denk al als ze aardig doen dat ze een relatie willen.quote:
Nee ik ga niet uit omdat die intimiderende scene niks voor mij is, en ik vind die muziek ook om te janken.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:08 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
als je daarom niet uit gaat dan kun je er net zo goed mee stoppen
Hier ga je de mist al in...gladjanus noemen we zoiets...vrouwen hebben dat door.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:31 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik snap het niet he, vrouwen zeggen heel vaak domme dingen en dan moet je doen alsof je het slim vond enzo, en je moet altijd complimentjes geven enzo, zelfs als een vrouw echt heel lelijk is.
Ik vermoed dat de reden hiervan is, dat je jezelf niet zo goed snapt. Begin eerst bij jezelf en je zal zien.......quote:Ik snap vrouwen in het algemeen niet. Ik ben een noob met vrouwen.
Sommige vrouwen vind ik wel aardig, en een enkele vind ik wel liev enzo maar er zijn ook heel veel andere vrouwen en dan weet je het niet enzo.
Omdat je jezelf niet begrijpt...duh......quote:Op zondag 17 juni 2007 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil niet daten, ik ken al zoeen meisje wat wel aardig is, ik snap vrouwen in het algemeen gewoon niet.
Oplossing: Ga naar de hoeren! Scheelt je een hoop geouwehoer en toneel gespeel van te voren en krijg je twee pronte tietjes en een strak kontje...(en mag je nog uitzoeken ook)quote:Op zondag 17 juni 2007 14:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het gaat niet om hun, het gaat om mij....snap je dat nog niet ofzo...zucht.
Ik zie geen vrouwen ik zie twee pronte tietjes en een strak kontje lopen.
Als je alleen maar praat met meisjes om te neuken zul je heel je leven lang maagd blijven....quote:Op zondag 17 juni 2007 14:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Waar moet ik met een meisje nou over praten dan... dan snap ik uberhaupt al niet.
Ik bedoel stel he, stel dat je niet een meisje wilt neuken, waar moet je dan over praten.
quote:Op zondag 17 juni 2007 16:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik praat helemaal niet met meisjes om te neuken...
Maar als ik in de stad loop zie ik tietjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |