Mannen winden mij niet op.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:09 schreef Natalie het volgende:
Misschien moet je homo worden.
Ik had een kutzondag maar je maakt hem helemaal goedquote:Op zondag 17 juni 2007 14:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar ik ben totaal niet thuis in de versierscene en zou ik iemand versieren dan denk ik dat ik mij een verader voel. Ik wil ook helemaal niet iemand versieren he, maar dat meisjes mij iig niet raar aankijken en iemand anders omhelzen enzo, ik zou een random meisje ook niet durven omhelzen trouwens.
quote:Op zondag 17 juni 2007 14:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik had een kutzondag maar je maakt hem helemaal goed![]()
Als je een random meisje gaat omhelzen heb je kans dat je pijnlijke ballen oploopt. Waarom ga je niet gewoon een praatje aan dan?
Euh, als ik een praatje zou beginnen... wat moet ik zeggen... zo van "hoi hoe is het?" ofzo?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als je een random meisje gaat omhelzen heb je kans dat je pijnlijke ballen oploopt. Waarom ga je niet gewoon een praatje aan dan?
dan worden ze ook boosquote:Op zondag 17 juni 2007 14:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zij omhelzen elkaar omdat ze elkaar kennen, jij kent geen meisjes zeg je zelf! Wat een onzin trouwens, iedereen kent toch wel wat mensen van het andere geslachtquote:Op zondag 17 juni 2007 14:14 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar als ik rondloop enzo zie ik heel vaak meisjes met bekenden van mij praten enzo, en die kennen elkaar dan en dan omhelzen ze elkaar, en dat zijn vaak wel knappe meisjes.
En dan denk ik zo van, dat gebeurd mij eigenlijk nooit.
Ik ken ook totaal geen meisjes, nouja eentje maar dat is gewoon een aardige meid en de vriendin van mn beste vriend
Maar goed iig, ik ken verder geen slanke jonge meisjes ofzo die veel vrienden van mij wel kennen en mn broertje ook enzo, en dan gaan omhelzen, ik zou echt niet zon meisje durven omhelzen.
Ehm, nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:16 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zij omhelzen elkaar omdat ze elkaar kennen, jij kent geen meisjes zeg je zelf! Wat een onzin trouwens, iedereen kent toch wel wat mensen van het andere geslacht![]()
Nou dat ontbreek ik niet, ik ben tenslotte BG.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:17 schreef Fokkedop het volgende:
Humor is de beste oplossing.
Dat herinnert me aan een 'vriend van een vriend' die beweerde een grote fan van U2 te zijn. Ik werd enthousiast, en vroeg hem welk nummer z'n favoriet is. Hij kon er werkelijk geeneen opnoemenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Euh, als ik een praatje zou beginnen... wat moet ik zeggen... zo van "hoi hoe is het?" ofzo?
Ik weet helemaal niks van deze wereld trouwens dus ik zou niet weten waarover ik moet praten.
als ze beginnen over de nieuwste single van weet ik het wie moet ik zeggen van "oh die ken ik niet joh"
En volgens mij gaan ze dan enkel giegelen.
Ik heb er toch niks mee gemeen.
Maar ik heb wel het gevoel dat ik een gigantisch gat heb waar meisjes in ontbreken.
Ik ben een leuke man volgens een aantal msn contacten.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik ook niet vaak maar ik ken toch zat mannen. Hele leuke mannen zelfs![]()
Het meisje bij de kassa dan? De zus van een vriend, vriendin van de vriendin van je vriend, etc? Doe je aan sport?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar ervaring opdoen bij halfdronken meisjes in clubs vind ik ook niks, ik ben er niet op uit om te clubfucken ofzo, daarnaast heb ik er dus niks mee gemeen, en met niks bedoel ik ook echt niks.
Sowieso met meisjes heb ik vaak niks gemeen. Ik zie wel veel meisjes in de stad.
Hilarisch!quote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens mijn moeder zei eens dat menig vrouw op zoek is naar iemand als mij.
Ja er is een meisje bij de kassa maar die is wel jong en daar begin ik niet aan he, die vind ik gewoon wel knap en sexy enzo en dat is het, ik heb maar 1 vriend tegenwoordig irl de andere vriend blowt en daar ben ik mee gestopt dus daar kom ik nu niet meer. Ik doe wel aan sport soms maar niet bij een club.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het meisje bij de kassa dan? De zus van een vriend, vriendin van de vriendin van je vriend, etc? Doe je aan sport?
je hebt aspiraties om ado-keeper te worden?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
...
Maar ik heb wel het gevoel dat ik een gigantisch gat heb waar meisjes in ontbreken.
Nee maar ik denk dat ze vrouwen in de 30 - 40 bedoelde ofzo en daar val ik niet op.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hilarisch!![]()
Zei ze er wel bij dat je dan wel te vinden moet zijn?![]()
Geef je op voor speed datingquote:Op zondag 17 juni 2007 14:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja er is een meisje bij de kassa maar die is wel jong en daar begin ik niet aan he, die vind ik gewoon wel knap en sexy enzo en dat is het, ik heb maar 1 vriend tegenwoordig irl de andere vriend blowt en daar ben ik mee gestopt dus daar kom ik nu niet meer. Ik doe wel aan sport soms maar niet bij een club.
Ik wil niet daten, ik ken al zoeen meisje wat wel aardig is, ik snap vrouwen in het algemeen gewoon niet.quote:
Dan komt omdat je niet met ze praatquote:Op zondag 17 juni 2007 14:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik wil niet daten, ik ken al zoeen meisje wat wel aardig is, ik snap vrouwen in het algemeen gewoon niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |