Je kan zoveel richtlijnen hebben als je wilt, maar dat wil niet zeggen dat men zich eraan houdtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:12 schreef miss_sly het volgende:
De familie aan beide kanten krijgt daar echt wel richtlijnen over, hoor
Logisch, maar je kunt toch het speelgoed geven beperken. Kleding is gemakkelijker op te bergen. Als je kinderen meer kleding hebben, mogen ze vaker vies en nat worden. Dus kunnen ze buiten meer uithalen.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, een kind van 3 met babyspeelgoed laten spelen is goed voor hun ontwikkeling.
Overigens zijn ze ook wel eens jarig, is het sinterklaas en dergelijke.
Als ze zo vaak langskomen, zie ik niet in waarom ze iets zouden meenemen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:41 schreef Stiemie het volgende:
Als ik de opa's en oma's steeds eten mee laat nemen, heb ik straks een heel ander probleem dan een speelgoedoverschot![]()
Ik heb overigens wel wat speelgoed dat ze gekregen heeft achtergehouden. Anders wist ze volgens mij niet eens waarmee ze moest spelen... Wissel ik binnenkort weer wat om en dan heeft ze steeds wat nieuws.
klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan zoveel richtlijnen hebben als je wilt, maar dat wil niet zeggen dat men zich eraan houdt
ik hoop dat men het dan heeft geleerd en zeker het grotere speelgoed in overleg doetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:57 schreef Ynske het volgende:
nu Senna nog klein is kun je dat wel volhouden MissSly, maar denk je niet dat als Senna wat ouder is, en ze wat krijgt wat jij vervolgens meteen wilt verkopen, je haar niet heel veel verdriet doet?
Het zijn al oude foto's, inmiddels heb ik het al weer heel anders. Nog wel met kisten, eentje is een hele mooie oude kist, die op een koets werd vervoerd voor kleding e.d., die dient ook als bijzettafel. Nadeel is als ze met de lego willen spelen dat ik de telefoon en een vaas met bloemen er even af moet halen, maar het is wel ruimte besparend (als je wilt heb ik er ook wel een foto van).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Stiemie het volgende:
Tan jouw opbergmanden zien er erg leuk uit, maar ik weet niet of ik hier wel zoveel plek heb om die allemaal kwijt te kunnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |