abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84801785
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:37 schreef mikoxx het volgende:
Dieheb ik wel eens gezien yppy, maar die vind ik zo klein
En wij vinden juist dat er zoveel in kan. :D
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84804342
Wat schattig dat setje O+

Amélie krijgt deze van Ikea van mn ouders:

Daar zit zo'n ding in de klep waardoor hij langzaam dicht zakt ipv dicht slaat. Veilig voor kindervingers vond ik :)
Hij staat nu bij Ikea Delft voor 50 euro ipv 80 trouwens.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84808896
Oh dat is ook een leuk bankje Huup! Past alleen niet echt bij onze inrichting.
Ik vond dat ze hier ook wel mooie kisten hadden die je dan zelf nog kan schilderen, of kant en klaar.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 13:44:31 #279
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84810470
Hier ook weer bezig. Ben het afgelopen weekend begonnen met de boekenkast (dat ding van IKEA) waar ook van die handige manden in passen. Dus daar alle spelletjes uitgesoteerd en een boel richting rommelmarkt gepland. En nu bezig met de tafel, waar in opbergbakjes van alles verdwijnt wat er niet hoort. Dan door naar het dressoir (ook van Ikea) met van diezelfde handige manden en daarna volgt dat trapvormig ladenkastje van de Ikea met alle knutselspulletjes om door te gaan naar de schoolbank waar heel nodig de stiften van de potloden en krijtjes gescheiden moeten worden om tot slot *O* naar de schuifbank te gaan waar te veel op staat en te weinig duplo nog inzit omdat zich dat inmiddels op de meest rare plaatsen bevind (oa. slaapkamer van Maud). En dan ben ik klaar voor Fleur d'r verjaardag en mogen er weer dingen bijkomen.....
Gelukkig heeft ze de leeftijd van groot en onzinnig speelgoed gehad.
pi_84811149
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 13:44 schreef chacama het volgende:
Hier ook weer bezig. Ben het afgelopen weekend begonnen met de boekenkast (dat ding van IKEA) waar ook van die handige manden in passen. Dus daar alle spelletjes uitgesoteerd en een boel richting rommelmarkt gepland. En nu bezig met de tafel, waar in opbergbakjes van alles verdwijnt wat er niet hoort. Dan door naar het dressoir (ook van Ikea) met van diezelfde handige manden en daarna volgt dat trapvormig ladenkastje van de Ikea met alle knutselspulletjes om door te gaan naar de schoolbank waar heel nodig de stiften van de potloden en krijtjes gescheiden moeten worden om tot slot *O* naar de schuifbank te gaan waar te veel op staat en te weinig duplo nog inzit omdat zich dat inmiddels op de meest rare plaatsen bevind (oa. slaapkamer van Maud). En dan ben ik klaar voor Fleur d'r verjaardag en mogen er weer dingen bijkomen.....
Gelukkig heeft ze de leeftijd van groot en onzinnig speelgoed gehad.
Oh vanaf wanneer is dat ongeveer? O-)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:20:21 #281
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84816856
Ca. 5/6 jaar. (bij ons tenmiste) Dan is knutselen en freubelen veel leuker dan die rare dingen. Maar goed ze heeft toen ze zes was ook het Prinsessenspel gekregen. En dat is wel groot, maar niet onzinnig. Veel strijkkralen ed. zelf kettingen maken. Nu krijgt ze bijvoorbeeld oorbelletjes, een gave bureaustoel en een TFT-scherm, zodat ze op d'r kamer computerspelletjes kan doen. Maar ook walkie-talkies (want dat is zooooooooo handig mama). En vast nog een heleboel freubelspul. En Uno. Ja, mijn meiden krijgen altijd een nieuw spelletje. En Fleur is gek op pesten.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:35:29 #282
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_84817580
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Troel het volgende:
Bij de Gamma hebben ze vaak wel zoiets:

[ afbeelding ]
die is zo kapot als ze erop klimmen :X hij stond hier 1 week beneden en was gelijk kapot.
hij is hier toch te klein voor de duplo.
(dit is popples) geen zin om in en uit te loggen.
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:40:48 #283
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84817854
Wij hebben ong. zo'n bank voor de duplo
pi_84817994
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 16:40 schreef chacama het volgende:
Wij hebben ong. zo'n bank voor de duplo
Oh die is leuk zeg chaca!

Wij hebben al het speelgoed, kerstspullen, paasspullen en overige kleerjes enzo in zulke bakken van de hema.

Volgens mij hebben we er inmiddels een stuk of 15 :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 16:49:28 #285
144006 chacama
Ondernemend!
pi_84818263
Plasticbakken heb ik in der tijd ook aan gedacht, maar voor mij vind ik het niet. Ik heb ze wel. Inderdaad voor de paasspullen, kerstspullen, kleren van de meiden waar ze zijn uitgegroeid. Mijn stoffen-verzamelijk en de bewaarspullen van school en psz. Maar ze staan dus allemaal op zolder.
pi_84819809
Bij ons staan er 6 in de huiskamer op 3 stapels van 2 naast de bank met speelgoed erin: 2 met duplo, 1 met spelletjes, 1 met boekjes, 1 met puzzels en 1 met vanalles. Sommige kratten mogen bv niet open als Esmee in de kamer is (kleine onderdeeltjes)
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 11:26:27 #287
5428 crew  miss_sly
pi_89171770
Wij waren gisteren bij Ikea en ik zag dat ze een nieuwe (in ieder geval voor mij nieuwe) lijn hadden bij de kindermeubels: Svuta. hebben ze hele leuke mogelijkheden voor opbergen en voor de kinderkamer.

Correctie, het is de Stuva collectie: http://www.ikea.com/nl/nl(...)hildrens_ikea/18836/

[ Bericht 34% gewijzigd door miss_sly op 26-11-2010 11:40:54 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_89177444
Ik beperk gewoon het aantal speelgoed in de woonkamer, en wissel af en toe speelgoed met spul uit de kelder...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89177919
Ik vind het helemaal niet erg dat het speelgoed overal ligt, overdag.
Maar 's avonds wil ik het toch wel graag opgeborgen hebben.

Dus zoek het liefst één ding waar veel in kan en nog mooi is ook. :)

Denk dat we dan maar eens naar de IKEA moeten gaan.
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:38:13 #290
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_89185417
wij hadden al een expedit in het groot (16 vakken)
en hebben er een kleinere bij gekocht (8 vakken) met van die bakken die hierboven ook staan.
Tegenwoordig kan je dr ook pootjes onder kopen.
Evie heeft nu dus echt een speelhoek en eigen bergruimte.
Lekkere foamtegels op de grond..
O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_91517447
Jaaa, met dank aan dit topic voor de Stuva gekozen. De box is d'r uit en het speelgoed opgeborgen! (en dat terwijl ik ziek ben. ik geloof niet dat dit verstandig was)

Als Isabeau thuis is mag het weer lekker door de kamer gesmeten worden, maar 's avonds kan het nu uit 't zicht en eigenlijk vind ik dat bést fijn!

Before:

After:

Dat achterste ding is de box, die gaat nog weg, maar hier naast de koelkast is vanaf nu de 'parkeerplaats' van de grote dingen zoals auto en poppenbedje.

En ik ben ook even kritisch door het speelgoed gegaan. De dingen waar ze nooit (meer) mee speelt gaan naar zolder. Wie weet zijn ze over een tijdje weer helemaal leuk.

Ik ben blij.
  Moderator dinsdag 18 januari 2011 @ 16:15:10 #292
5428 crew  miss_sly
pi_91519812
Ik vind jullie vloer zo ontzettend mooi O+ Als we gaan verhuizen, wil ik ook zo'n vloer!

Maar ontopic: ik vind Stuva leuk! Ik weet alleen neit of ik het zelf aan zou durven er zo'n (breekbare?) lamp op te zetten :D Maar fijn he, zo zonder box en opgeruimd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:29:47 #293
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91520574
Ziet er goed uit Sorbo!

Alexa krijgt op haar slaapkamer ook een kast van Stuva, ws de combinatie kleding/speelgoed...
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91520829
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind jullie vloer zo ontzettend mooi O+ Als we gaan verhuizen, wil ik ook zo'n vloer!

Maar ontopic: ik vind Stuva leuk! Ik weet alleen neit of ik het zelf aan zou durven er zo'n (breekbare?) lamp op te zetten :D Maar fijn he, zo zonder box en opgeruimd!
Die lamp is niet breekbaar. Heeft een zware voet en een plastic kap. En ik ben zelf ook helemaal verliefd op mijn vloer. <3

En ja, ik ben blij dat die sta-in-de-weg nu weg is, hoewel het ook wel heel definitief voelt. Ze wordt zo grooooot.

Oh da's ook een goed idee Takkembah!
pi_91521061
Oh mooi zo Sorbo! En die vloer :9~

Hier is afgelopen weekend de box ook geruimd nadat we bij Davinia een handige speelgoedopruimer had zien staan:

pi_91522137
Wauw, netjes, Sorbo!

Wij willen voor Lente een opbergbureautje van steigerhout laten maken. Met een klep of la dus, we moeten nog even kijken wat het makkelijkst is. En met een plankje erboven voor spulletjes. O+

Iemand ergens iets dergelijks gezien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')