En wij vinden juist dat er zoveel in kan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:37 schreef mikoxx het volgende:
Dieheb ik wel eens gezien yppy, maar die vind ik zo klein
Oh vanaf wanneer is dat ongeveer?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:44 schreef chacama het volgende:
Hier ook weer bezig. Ben het afgelopen weekend begonnen met de boekenkast (dat ding van IKEA) waar ook van die handige manden in passen. Dus daar alle spelletjes uitgesoteerd en een boel richting rommelmarkt gepland. En nu bezig met de tafel, waar in opbergbakjes van alles verdwijnt wat er niet hoort. Dan door naar het dressoir (ook van Ikea) met van diezelfde handige manden en daarna volgt dat trapvormig ladenkastje van de Ikea met alle knutselspulletjes om door te gaan naar de schoolbank waar heel nodig de stiften van de potloden en krijtjes gescheiden moeten worden om tot slotnaar de schuifbank te gaan waar te veel op staat en te weinig duplo nog inzit omdat zich dat inmiddels op de meest rare plaatsen bevind (oa. slaapkamer van Maud). En dan ben ik klaar voor Fleur d'r verjaardag en mogen er weer dingen bijkomen.....
Gelukkig heeft ze de leeftijd van groot en onzinnig speelgoed gehad.
die is zo kapot als ze erop klimmenquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Troel het volgende:
Bij de Gamma hebben ze vaak wel zoiets:
[ afbeelding ]
Oh die is leuk zeg chaca!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:40 schreef chacama het volgende:
Wij hebben ong. zo'n bank voor de duplo
Die lamp is niet breekbaar. Heeft een zware voet en een plastic kap. En ik ben zelf ook helemaal verliefd op mijn vloer. <3quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind jullie vloer zo ontzettend mooiAls we gaan verhuizen, wil ik ook zo'n vloer!
Maar ontopic: ik vind Stuva leuk! Ik weet alleen neit of ik het zelf aan zou durven er zo'n (breekbare?) lamp op te zettenMaar fijn he, zo zonder box en opgeruimd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |