Ja dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het begrijp! Bijvoorbeeld een smalle Billy 90 graden naar rechts gedraaid? En dan van die manden erin die precies passen (die maken ze speciaal voor de Billy en de Expedit bijvoorbeeld). Da's wel een idee. Ik heb hier nog een laag kastje, maar het lukt me maar niet om daar bakken voor te vinden die goed passen. Misschien ga ik zelf eens iets daarvoor maken, bijvoorbeeld door platen op maat te laten zagen bij de Praxis. En die bakken kan ik dan verven, beplakken met plakplastic of een stofje er omheen nieten of zo.
Kussens erop gaat hier helaas niet lukken, al zou ik dat met goedkope kussens niet zo'n probleem vinden. Ik zal eens kijken of deLeen Bakker
betaalbare examplaren heeft.
sloeberbuurt hier!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken geen Xenos of Action hier in de buurt. Jij woont volgens mij in een goedkoopwinkelenparadijs.
duidelijk geen benul waarover je het hebtquote:Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Kinderen worden veel te veel verwend tegenwoordig. Kinderen leren geen keuzes meer te maken, ze krijgen alles. Als een kind genoeg speelgoed heeft word er mee gespeeld en hoef je het dus ook niet op te bergen.
Die heb ik ook.. handig want de klep kan er helemaal vanaf, voor de vingertjes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Stiemie het volgende:
Ikea heeft deze
[ afbeelding ]
Wij willen graag zo'n oud klepbankjeMaar daar is pas plaats voor zodra de box de deur uit is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |