abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:22:12 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81189061
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het begrijp! Bijvoorbeeld een smalle Billy 90 graden naar rechts gedraaid? En dan van die manden erin die precies passen (die maken ze speciaal voor de Billy en de Expedit bijvoorbeeld). Da's wel een idee. Ik heb hier nog een laag kastje, maar het lukt me maar niet om daar bakken voor te vinden die goed passen. Misschien ga ik zelf eens iets daarvoor maken, bijvoorbeeld door platen op maat te laten zagen bij de Praxis. En die bakken kan ik dan verven, beplakken met plakplastic of een stofje er omheen nieten of zo.

Kussens erop gaat hier helaas niet lukken, al zou ik dat met goedkope kussens niet zo'n probleem vinden. Ik zal eens kijken of de Leen Bakker betaalbare examplaren heeft.
Ja dat bedoel ik! haha, altijd spannend of een ander het net zo logisch vindt klinken als ik het in mn hoofd bedacht heb

Voor goedkope kussens kun je misschien ook eens bij Xenos of Action kijken, wie weet zit er wat tussen. (maar uiteraard hoeven er niet per se kussens op )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81189280
Ik ken geen Xenos of Action hier in de buurt. Jij woont volgens mij in een goedkoopwinkelenparadijs.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:31:12 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81189431
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ken geen Xenos of Action hier in de buurt. Jij woont volgens mij in een goedkoopwinkelenparadijs.
sloeberbuurt hier!
achja... vlakbij den haag hè

bij Ikea hebben ze truowens ook vaak van die kussentes liggen voor 1.95 ofzo. Dat zijn dan geen geweldige lekkere fluffy hangkussens ofzo. Maar goed, als je er toch vanuit gaat dat de hond ermee aan de haal gaat dan hoeft dat ook niet per se toch?

Je moet trouwens anders es op "playroom ideas" googelen. Ik kom echt enorm veel tegen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81189735
Dank voor de tip! Ga ik meteen doen.

Het blijft lastig. Als ik namelijk goedkope dingen koop van slechte kwaliteit dan heeft de hond ze zo kapot. Ik heb eens bij de Ikea een mand van riet voor hem gekocht en die had hij binnen 2 uur opgegeten. Ook een Ikeakleed heeft hij volledig vernacheld. Maar we hebben nu een goed, duur kleed van zware kwaliteit en daar blijft hij wel vanaf. Als hij er eens uit enthousiasme met zijn tanden in duikt dan gebeurt er niks.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 20:41:24 #255
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_81189865
quote:
Op zondag 17 juni 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Kinderen worden veel te veel verwend tegenwoordig. Kinderen leren geen keuzes meer te maken, ze krijgen alles. Als een kind genoeg speelgoed heeft word er mee gespeeld en hoef je het dus ook niet op te bergen.
duidelijk geen benul waarover je het hebt
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_81231760
Wij hebben een salontafel met een plank eronder. Zodra meneer goed kon zitten, zat hij alles uit te ruimen wat erop zat. Tegenwoordig bewaren wij daar en onder de tafel dus het meeste speelgoed van hem. Idem voor de plek in de open televisiekast- de dozen met dvd's zijn naar een hoger plek verhuist- en de onderste twee planken van de boekenkast. Op die manier is bijna alles redelijk goed opgeruimd. Alleen zijn stoeltje staat midden in de kamer.

Wij hebben een kleed specifiek als speelkleed voor de banken neergezet. Overdag is het daar natuurlijk een zooi, maar dat was ook als zijn speelhoek bedoeld. Wij wonen gelijkvloers en hebben dus geen problemen met speelgoed naar boven/ beneden sjouwen. In zijn kamer hebben wij weinig speelgoed, gezien hij daar een stuk minder vaak is/speelt overdag. Wij zitten meer met het probleem waar wij dingen moeten opbergen, die wij tijdelijk niet meer nodig hebben zoals de reiswieg van de kinderwagen, box, speeltjes etc. maar die wij ook nog niet weg willen doen (verkopen, schenken o.i.d.) in verband met een eventuele tweede. Helaas hebben wij maar een kleine kelder en in de woning zelf niet erg veel opbergruimte.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 10 mei 2010 @ 08:16:52 #257
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_81241421
Hier idem dito, Alexa heeft de onderste rij van de boekenkast in deze bakken van Ikea

Ik heb mezelf voorgenomen dat als het niet meer in 5 van die bakken past, het teveel wordt
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:02:08 #258
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84784953
Ik geef m ff een schop! Ik ben op zoek naar iets-van-een dekenkist oid om speelgoed in op te bergen. Is er iemand die zoiets gebruikt? En waar vind ik zoiets? Op MP staat wel t een en ander hoor, maar ik wil geloof ik toch een nieuwe :@
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:06:46 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_84785134
Bij de Gamma hebben ze vaak wel zoiets:

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_84785207
Ikea heeft deze

Wij willen graag zo'n oud klepbankje O+ Maar daar is pas plaats voor zodra de box de deur uit is
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:09:09 #261
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84785212
En kan je dat gewoon in alle kleuren beitsen/lakken?
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:10:10 #262
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_84785259
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef Stiemie het volgende:
Ikea heeft deze

[ afbeelding ]

Wij willen graag zo'n oud klepbankje O+ Maar daar is pas plaats voor zodra de box de deur uit is
Die heb ik ook.. handig want de klep kan er helemaal vanaf, voor de vingertjes.
Alleen ze zijn wel vrij klein, dus ik heb er 3 van.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:12:54 #263
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84785380
Zo''n klepbankje is ook O+ . Maar waar vind je die dan Stiemie?
En idd SC, ik wil wel een beetje een groot ' iets' hebben
pi_84785839
Wij hebben hele leuke gezien bij Neef Louis (http://www.neeflouis.nl/) maar op marktplaats staan ze ook wel eens. Als je niet perse een echte oude wilt, heeft ikea ze ook en soms praxis/gamma ook
pi_84786062
@ Mikoxx, karwei, gamma ofzoiets zag ik ze deze week in de folder staan.
Miss. ff op te zoeken via voordeelmuis?

Wel goed topic.
We hebben nu al het speelgeod in een boodschappenkratje :') bij gebrek aan beter en ondertussen bedenken we wat we willen.

Of zo'n bankje idd maar ik vond de ruimte tegenvallen en je hebt alles in/op elkaar liggen maar ja ik weet ook nog niet helemala hoe dat werkt bij kinderen.

Trofast leek mij nog wel wat maar heb mn (8> nog niet kunnen overuigen, moeten denk ik maar ff een paar keer langs ikea en daarlangs lopen ;)

De expedit leek mij ook nog wel wat met onderin spullen van Tijn en straks de beeb en bovenin voor ons, agenda, telefoon etc. wat nu op het kastje staat wat eruit moet.........maar die bakjes lijken me vrij klein en daarnaast heeft ikea nog een mooie nieuwe serie , de stuva maar die is wel wat prijziger.

Kortom, wij zijn er nog niet over uit en gaan ons daar in onze vakantie eens over buigen.
pi_84786140
Ik zou dan ook maar 1 ding in dat bankje doen. Bv boekjes, spelletjes of duplo. :Y Al maken ze er zelf binnen no time een prachtige mix van :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:33:15 #267
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84786164
voordeelmuis? gevonden! Da's handig, thnx
pi_84786222
Wij hebben een ikea kist, ook veilig voor kindervingertjes.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_84786300
ja daar kun je met een woord alle aanbiedingen enz. vinden, best makkelijk maar iig, heb m gevonden maar aardig klein lijkt mij.
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:37:19 #270
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84786319
Dieheb ik wel eens gezien yppy, maar die vind ik zo klein
pi_84786368
Oh, zo'n bankje in de gang voor parapluutje, muts en shwal enzo..maar geen plek :{
Lotte!
Noah!
pi_84790299
Oh dat hele setje meubeltjes vind ik verschrikkelijk leuk! O+ O+ O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:01:59 #273
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84790655
Waar is dat setje te koop?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_84790746
Leen bakker toch?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  Moderator maandag 2 augustus 2010 @ 22:03:52 #275
5428 crew  miss_sly
pi_84790766
Leenbakker.
heb het ook net opgezocht, vind het echt leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')