H-i-e-r k-u-n j-e j-e t-e-k-s-t a-u-t-o-m-a-t-i-s-c-h l-a-t-e-n J-o-d-o-c-u-f-e-r-e-n. E-c-h-t k-e-i-h-a-n-d-i-g!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:39 schreef Gellius het volgende:
A-l-s w-e h-e-e-l l-a-n-g-z-a-a-m p-r-a-t-e-n k-o-m-t d-e t-ij-d w-e-l v-o-l.
Jij moet wel een heel gelukkig mens zijn, Frollo.quote:
Nee, want in het oorspronkelijke plaatje stond in de tekstballon: "W-a-t-i-s-J-o-d-o-c-u-f-e-r-e-n-?".quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Nooit van gehoord. Ben ik daar te oud voor?
Je kent Heinz toch wel?quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
Nooit van gehoord. Ben ik daar te oud voor?
Dat kan. Het was een geniale krantenstrip die liep van 1987 tot 2000. Hij schijnt nu weer gereanimeerd te zijn, maar alleen in het Parool.quote:
't Zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij moet wel een heel gelukkig mens zijn, Frollo.
Ik denk dat ik andere kranten las.quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat kan. Het was een geniale krantenstrip die liep van 1987 tot 2000. Hij schijnt nu weer gereanimeerd te zijn, maar alleen in het Parool.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heinz_%28strip%29
quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
't Zijn de kleine dingen die het doen, die het doen.
Hé, ben je een ketting aan het maken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef wyccie het volgende:
Ik moet nog even wat afrijgen voor de tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |