De politie in China is wat erger dan in Nederlandquote:Op zondag 17 juni 2007 15:25 schreef AminBen het volgende:
Hoop dat Marokko ook meegaat. Zitten in een groep met Cameroon![]()
Rellen van de Marokkaanse immigranten aldaar tegen de conservatieve Chinese staat die discimineert! Echt!quote:Op zondag 17 juni 2007 15:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
De politie in China is wat erger dan in Nederland
De resultaten bewijzen tot nu toe het tegendeel.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kleuterteam is natuurlijk overdreven maar vorig jaar was het team gewoon veel beter.
Ik vind Vlaar en Donk (in de verdediging dan) ook echt goed dit jaar. Zuiverloon vind ik ook verassend goed spelen, Bakkal en Babel redelijk goed.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:22 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vind alleen Drenthe echt goed dit jaar en Rigters doet het ook wel aardig maar die is al 23
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Sowieso heb ik gewoon een hekel aan deze hype
4 jaar geleden keek er geen zak naar de wedstrijden van Jong Oranje
Die stomme Talpa met hun 24/7 reportages over van die onzin dingen is gewoon debiel
Omdat ze slecht waren, in de tijd dat Bruggink nog topscorer aller tijden van Jong Oranje wasquote:Op zondag 17 juni 2007 15:45 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.![]()
Het jeugdvoetbal van het nationale elftal heeft gewoon veel te lang geen aandacht gehad.
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
Het is wel leuk op zich maar iedereen doet alsof het allemaal zo geweldig is enzo
Er zijn verdomme 8 teams waaronder Israel en Engeland die meedoen
Ook kan ik iets niet serieus nemen dat in 2 jaar tijd 2 EK's heeft.
Bruggink was op die leeftijd wel degelijk een talent en heeft meer bereikt dan een Rigters ooit zal bereiken. Hij heeft alleen door bepaalde redenen niet de ontwikkeling doorgemaakt waardoor hij de stap naar de top niet heeft kunnen maken.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ze slecht waren, in de tijd dat Bruggink nog topscorer aller tijden van Jong Oranje was
En zo zal het met 80% van deze selectie ook gebeuren.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bruggink was op die leeftijd wel degelijk een talent en heeft meer bereikt dan een Rigters ooit zal bereiken. Hij heeft alleen door bepaalde redenen niet de ontwikkeling doorgemaakt waardoor hij de stap naar de top niet heeft kunnen maken.
JIj bent niet echt de man van de beagrumenteerde, genuanceerde statements, of wel?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En zo zal het met 80% van deze selectie ook gebeuren.
De feiten spreken voor zichquote:Op zondag 17 juni 2007 15:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
JIj bent niet echt de man van de beagrumenteerde, genuanceerde statements, of wel?![]()
De feiten spreken voor zich dat 80% van deze selectie de top nooit zal halen? Dat is knap.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich [afbeelding]
80% (of misschien wel meer) van de vorige Jong Oranjes hebben het nooit gemaakt. Het is algemeen bekend dat de KNVB Jong Oranje lang verwaarloosd heeft. En ik denk dat er maar een paar zijn die het kunnen maken uit dit team. Drenthe, Babel (mits ie bij Ajax weggaat), Vermeer misschien. Donk heeft ook die kans.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich dat 80% van deze selectie de top nooit zal halen? Dat is knap.![]()
behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor in de toekomstquote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
80% (of misschien wel meer) van de vorige Jong Oranjes hebben het nooit gemaakt. Het is algemeen bekend dat de KNVB Jong Oranje lang verwaarloosd heeft. En ik denk dat er maar een paar zijn die het kunnen maken uit dit team. Drenthe, Babel (mits ie bij Ajax weggaat), Vermeer misschien. Donk heeft ook die kans.
Dat zegt dus helemaal niks over de huidige spelers.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
80% (of misschien wel meer) van de vorige Jong Oranjes hebben het nooit gemaakt. Het is algemeen bekend dat de KNVB Jong Oranje lang verwaarloosd heeft.
Deze selectie gaat naar de OS met misschien 3 dispensatie spelersquote:Op zondag 17 juni 2007 16:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zegt dus helemaal niks over de huidige spelers.
Maar goed, ik denk dat er wel degelijk kwaliteit in dit team zit, en we zien wel hoe het zich ontwikkelt. Misschien staat er het komend seizoen ook wel erg veel nieuw talent op. Ik doe nog geen uitspraken over een evenement wat pas over ruim een jaar plaatsvindt.
Je weet namelijk nooit wat de toekomst brengt, behalve jij blijkbaar.
Want? Potentie genoeg hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:15 schreef De_Ananas het volgende:
Moet trouwens wel heel hard lachen als Portugal alsnog naar de OS gaat en ze dan gewoon kampioen worden
Daar zeg je weer iets doms. De selectie voor de OS hoeft helemaal niet dezeflde te zijn als de selectie voor dit EK.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Deze selectie gaat naar de OS met misschien 3 dispensatie spelers
De selectie zal niet veel veranderen hoor. Het gaat nu toch goed? En volgens mij, als je aan de kwalificatie meedoet mag je ook bij de OS meedoen? En ik denk dat Rigters de enige oude is?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Daar zeg je weer iets doms. De selectie voor de OS hoeft helemaal niet dezeflde te zijn als de selectie voor dit EK.
Ten eerste vallen er spelers af die te oud zijn.
Ten tweede komen er waarschijnlijk nog spelers bij die geblesseerd zijn voor dit toernooi: bijv. Sno, Afellay, Aissati, Emanuelson etc.
Ten derde kunnen er misschien nog wel nieuwe talenten bijkomen die komend seizoen doorbreken.
Er zijn meer ouderen zoals Jenner, Waterman en De Ridder volgens mij. En het is niet direct zo dat als je dit EK heb gespeeld dat Foppe verplicht is je ook te selecteren voor de OS.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De selectie zal niet veel veranderen hoor. Het gaat nu toch goed? En volgens mij, als je aan de kwalificatie meedoet mag je ook bij de OS meedoen? En ik denk dat Rigters de enige oude is?
Niet iedereen kan het EK spelen hoor? Grote kans dat Sno, Afellay, Aissati en Schaars misschien ook wel, niet naar het EK gaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:22 schreef De_Ananas het volgende:
En die spelers gaan waarschijnlijk eerst het EK spelen, dan is het nog maar de vraag of ze ook naar de OS gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |