'k had vandaag weer een stukje toe te voegen aan m'n mooie verhaal, maar ging via andere moderne communicatiemiddelen. ik zal even schaamteloos kopieëren, fuck it, 't is toch m'n eigen tekst
Man 1: zo, daar ben ik weer.
Man 2: whehe
Man 1: Shit man, ik ben een bloedneus geslagen.
Kankerlevcen.
Man 2: wadan?
Man 1: Ik was in deze jazz tent, en op een gegeven moment kwam er een vent met een meisje binnelopen.
Er was vrijwel geen plek meer, behalve aan de tafel waar ik met een vriendin van me zat.
Dus ik zeG: 'Hier, kom hier maar zitten.'
Afijn, wij raken aan de praat, vraag ik: 'Hey, neuken jullie eignelijk met elkaar?'
Man 2: : lol
Man 1: Heel verhaal: 'Nee, nee, we zijng ewoon vrienden, etc. etc.'
Dus ik denk, shit.
Ik was met day wijf, dat is ook 'gewoon een vriendin van me'..
Net als dat meisje waar die vent mee aankwam, was gewoon een lelijk, dik, kutwijf, maar ze koopt wel een hoop bier.
Nu was die vent ook niet de mooiste, maar shit.
In ieder geval: om 'm te gallen ging ik een beetje met dat dikke wijf van 'm flirten en, zoals jullie wel weten, ben ik een godverdomde onvergetelijk lekker ding.
Man 2 whehe'
Dus die vent zit zich op te vreten. Op een gegeven moement, dat wijf is naar de plee, zeg'tie: 'Je bent best vermoeiend weet je dat?'
Ik zeg: 'Ja. Shit. Fuck it.'
Die vent wilde dat dikke wijf gewoon naaien.
En ik zit dat wijf te pushen. dat wijf vreet haar eigen ook op.
Ik maar doorgaanL: 'hey, maa rwaarom neuken jullie niet? Hij's bvest knap toch?'
'Nou ja, nou ja...uiterlijk is ook niet alles.'
etc. etc.
Op een gegeven moment KNIJST die vent het echt niet meer en zegt: 'Kom we gaan.'
Zegt dat wijf: 'Ikwil nog wel even blijven zitten hoor.'
Dus ik met m'n lamme kop tegen die vent: 'Weet je wat,
wij gaan wel even, OK?'
'Hoe bedoel je?'
'Nou, gewoon, even een fris luchtje scheppen. Hehehehe.'
Dus wijnaar buiten, ik zeg tegen die vent: 'OK, Kom maar op.'
Hij zegt: 'Wat? Waar heb je 't over man?'
Ik zeg: 'Gozer, KOM OP DAN!'
Dus ik houd m'n vuisten in de lucht, ja toch? Hij draait zich om en ik denk. OK, fuck it.
Dus ik wil weer naar binnen gaan, ik draai me om, hoor ik ineens: 'Hey!;
Dus ik draai me weer om en ik krijg me een kankerklap op m'n smoelwerk!
Niuet te geloven man!
Wowowowowow. respect voor die vent man.
Ik lachen, lachen! Ik zeg: 'Shit1 Shit! Wat krijgen we nou in eenkeer?!'
Vent wist niet wat'ie ermee aanmoest. Hij had geen idee.
Ik zeg: 'Hier, luiste.r Kom morgen naar PAvlov, daar is ook een optreden, krijg je een biertje van me, OK?'
Vnet HELEMAAL naar dekanker, hij wist niet wat'ie ermee aanmoest.
Dus ik weer naar binnen, dat wijf: '
shitshitshit! Wat is er met jou gebuerd?!'
Dus toen heb ik 'm ook z'n credits gegeven. Ik zeg: '
Niets. Niets. Dat heb ik wel vaker. Stefan wacht op je buiten.
Ik ga weer zitten, kijk naar buiten, en ik zie Stefan met dat wijf achterop wegfietsen.
Man 2 okaaaaay
Man 1: Kijk, dat is nu de ware Cupido.
Cupido ben ik. Fucking cupido.
Man 2 whehe JAM is weer bezig hoor
Man 1: Ik hoop dat ze morgen komen, maa rik verwacht het niet. Voor de zekerheid koop ik even twee bitjes.
Ik had geluk dat ik op m'n neus werd geslagen, m'n broer kwam ook ooit in zo'n situatie, die kreeg er een op z'n bek en zat de week daarop bij de tandarts voor een wortelkanaalbehandeling.Dat is een stuk minder.
Man 2 ja das minder leuk
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."