Ja, morgen ( ervan uitgaande dat het nu zondag is )quote:Op zondag 17 juni 2007 04:09 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een vraag bedacht voor Jensen.
"Waarom accepteer je dat je kots in je gezicht laat smijten Palma, dan ga je toch weg. Of ben je zo mediageil dat je blijft?".
![]()
De opnames zijn morgen???
Mwah... ik denk dat niemand het in zijn eentje uithoudt daar, en nog minder met constant leuk of spannend zijn.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:11 schreef noucky het volgende:
Dat Huub de laatste weken minder is heeft denk ik voornamelijk met het vertrek van Sylvia en de drankrestrictie te maken.
Kwal Huub moet het nu zelf doen en dat gaat niet meer zoals gewend.
klopt, het is na sil's vertrek aleen maar minder geworden.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, die twee ellendedagen van 4 tegen 2... toen was hij behoorlijk aktief toch. Maar je bedoelt misschien ook dat hij niet meer zo 'enterainend' is sinds het vertrek van Sylvia en daarna de breuk met Eric. Dat vind ik zelf ook. Alleen was gisteren wel weer heel leuk.
van mij hoeft het niet, maar als het niveau toch al onder nul gedaald is, kun je wel van alles doen om de kijkertjes bezig te houden.quote:
hij is vaak nog dronken zat hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 04:11 schreef noucky het volgende:
Dat Huub de laatste weken minder is heeft denk ik voornamelijk met het vertrek van Sylvia en de drankrestrictie te maken.
Kwal Huub moet het nu zelf doen en dat gaat niet meer zoals gewend.
Te lui om op de beelden te letten, vinden dat Huubje nog wat extra nachtrust nodig heeft... wie zal het zeggen.quote:
pfffff...wat een ongezellige slappe lul zeg die wim.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio belt opnieuw voor de p0rno, nu vanuit de private. Het antwoord is "Nee". Japio baalt en zegt "Kut Wim" .........
Jaap wilde terror, Huub ging toen idd meedoenquote:Op zondag 17 juni 2007 04:20 schreef noucky het volgende:
Lakker makkelijk van Huub om gisteren Eric te strelen en in de waan te laten maar afgelopen nacht niet eerlijk durft te zijn dat hij Eric helemaal niet mag.
Jaap moet het werk doen van Huub en hij doet mee. Dat vind ik nou laf.
Wees dan een vent Huub en begin zelf de terror naar Eric.
Truste. En ik ga ook slapen, anders loopt ik het risico dat m'n logees al wakker zijn voordat ik ben gaan pittenquote:Op zondag 17 juni 2007 04:20 schreef Disana het volgende:
Veel plezier met de winden van Jaap... ik ga zo slapen![]()
Vanmiddag toen ze samen op bed lagen in de master bedroom was het Huub die zei dat hij meer invulling nodig had (hij had toen al gezegd dat hij zou blijven). Hij noemde toen terror op Eric. Jaap en Lieke zeiden toen dat ze daar ook wel zin in hadden.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:21 schreef CoT het volgende:
[..]
Jaap wilde terror, Huub ging toen idd meedoen
Moet je ze ook nog vertellen dat je bent opgebleven voor die windenquote:Op zondag 17 juni 2007 04:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste. En ik ga ook slapen, anders loopt ik het risico dat m'n logees al wakker zijn voordat ik ben gaan pitten
doei!!quote:Op zondag 17 juni 2007 04:20 schreef Disana het volgende:
Veel plezier met de winden van Jaap... ik ga zo slapen![]()
Noemen is wat anders als DOEN !!!!!quote:Op zondag 17 juni 2007 04:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vanmiddag toen ze samen op bed lagen in de master bedroom was het Huub die zei dat hij meer invulling nodig had (hij had toen al gezegd dat hij zou blijven). Hij noemde toen terror op Eric. Jaap en Lieke zeiden toen dat ze daar ook wel zin in hadden.
wat een onbegrip......HIJ IS GEWOON UITGEPOEPT!!!!!!!!1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |