overleden? dat wist ik niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine aanpassing : De "privé bankzaken" van Nicolaas bleek achteraf de dienst te zijn vanwege het overlijden van zijn oms. Ze was al een tijd ziek, hij had al eerder vanuit de villa met z'n moeder daarover gebeld.
Goed, welterusten dan.quote:
Volgens mij heeft hij oma niet aan de telefoon gehad, wel zijn moeder. Moeder vertelde toen dat oma inmiddels erg ziek en zwak was.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:45 schreef avonne het volgende:
[..]
overleden? dat wist ik niet.
Hij had haar toch nog aan de telefoon een keer?
zul je zelf moeten doen...of wil je dat anderen zaken op moeten knappen omdat jezelf te laf bent om voor je vrienden op te komen als zij je nodig hebbenquote:
Moeilijk hè, dat quoten.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:46 schreef riri het volgende:
edit
Jaapquote:Op zondag 17 juni 2007 03:48 schreef BarryK het volgende:
Huub doet even raar onder de douche richting de camera...
HIj is behoorlijk aangekomen de laatste tijd.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:48 schreef BarryK het volgende:
Ahum, dat is Jaap.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:48 schreef BarryK het volgende:
quote:Op zondag 17 juni 2007 03:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HIj is behoorlijk aangekomen de laatste tijd.
Waarom wordt het wel goedgekeurd dat kerels aan vrouwen zitten en mannen niet aan mannen.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Eric heeft vele dingen gedaan, zo heeft ie zelf ook mensen gepest. Maar het ergste wat ie gedaan heeft was de aanranding toen Huub lag te slapen (filmpje staat op Youtube), daarnaast heeft ie ook GEPROBEERD om Nicolaas aan te randen, maar dat liet Nicolaas niet toe(filmpje staat ook op Youtube). Daarna was hij ook van plan om z`n date (michael?) dronken te voeren terwijl hij wist dat michael geen alcohol drinkt omdat ie daar niet tegen kon. Dat zijn best wel 3 heftige dingen die Eric gedaan heeft...
oke, dat kan...quote:Op zondag 17 juni 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij oma niet aan de telefoon gehad, wel zijn moeder. Moeder vertelde toen dat oma inmiddels erg ziek en zwak was.
Het schijnt naar paardemest te stinken.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
Ik snap Huub en Lieke niet helemaal. Boven staat een bed voor hun alleen... waarom willen ze dan naast de winderige, in zijn slaap pratende Jaap liggen... als hij zegt dat hij niet weggaat, doet hij dat ook niet![]()
![]()
lees maar wat er staat danquote:
Eens dat Huub verhaal is zo'n kul...Niemand stopt ongemerkt iets in een ander .. Mits je compleet van de wereld bent wat Huub wellis kan zijn maar toen dus nietquote:Op zondag 17 juni 2007 03:50 schreef noucky het volgende:
[..]
Waarom wordt het wel goedgekeurd dat kerels aan vrouwen zitten en mannen niet aan mannen.
Daarbij bettwijfel ik nog altijd ten zeerste of Eric Huub wel heeft aangerand. Niemand wist voor dat moment nog dat Huub bi was. Hij heeft zich in mijn ogen slapende te houden.
Maar al met al wil ik gewoon zeggen dat iedereen met iedereen wil, dus niks vreemds dat Eric dat ook doet.
Maar Jaap liet daarnaast een paar minuutjes geleden ook wat kwalijk riekende windenquote:Op zondag 17 juni 2007 03:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het schijnt naar paardemest te stinken.
Misschien willen ze een triootje.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
Ik snap Huub en Lieke niet helemaal. Boven staat een bed voor hun alleen... waarom willen ze dan naast de winderige, in zijn slaap pratende Jaap liggen... als hij zegt dat hij niet weggaat, doet hij dat ook niet![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |