das een grapje toch...gaat zij bellen...hebben die kinderen geen anderen die er kunnen bellen..ze denkt echt wat te zijn he...ze is niks..quote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef DrsH het volgende:
N gaat even met de EFTELING bellen of de kaartjes voor haar kindjes zijn opgehaald. Wat een goede moeder is het toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat ze een emmer met water en paardenstront in zijn bed hebben leeggekieperdquote:Op zondag 17 juni 2007 11:31 schreef Kinga het volgende:
Waarom slaapt die debiel op de grond?
Ik snap dat hele stukje nietquote:Op zondag 17 juni 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Good meuning![]()
Even een vraagje. Onderstaande staat op VOL, klopt dit, want ik ben het spoor bijster?
![]()
Jaap vraagt even wat nu...en dat hij weet dat Brian het horloge had..
Huub: och wat maakt het uit?
Conclusie: bij toeval vonden ze de ketting van Lieke die Natasia en Eric gerausd hadden, waarvan Mandel en Brian op de hoogte waren. De horloge van Theo had Jaap gevonden op zijn oude bed en verstopt en de horloge van Jaap had Brian teruggelegd nu hij wist dat hij Eric daar de schuld van zou krijgen. Maar Jaap heeft Brian dus door...
En dan volgende week klagen omdat er slechte foto's en kutverhalen in de roddelbladen staan over haar kindjuuuhs.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:22 schreef DrsH het volgende:
N gaat even met de EFTELING bellen of de kaartjes voor haar kindjes zijn opgehaald. Wat een goede moeder is het toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu je zegt, ik ook niet, maar ik probeer er iets zinnigs uit te halen.quote:
Nog meer verwarring dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:45 schreef DrsH het volgende:
En volgens mij had Jaap zijn eigen horloge gestolen
Dat kun je wel stellen ze beginnen volgens mij allemaal een forse hoeveelheid PARA te wordenquote:
Ik denk dat het niveau van de bewonders veel lager ligt dan dat van de 2e kamer.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:38 schreef DrsH het volgende:
Ik ga in ieder geval kamervragen hierover stellen en dien een MOTIE VAN WANTROUWEN IN tegen iedere inwoner van DGK
Jaap heeft het horloge van Theo op zijn bed gevonden en zo verstopt dat het leek dat Eric hem gepikt had.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:45 schreef DrsH het volgende:
In opdracht van Huub(zelf durft tie niet de lafbek) heeft Jaap zich besprekkelt met drank zodat men dacht dat hij gezopen had en de horloge in de lade van Eric gelegd, helden zijn het,quote:Op zondag 17 juni 2007 11:45 schreef DrsH het volgende:
Dat zal ze leren!quote:Op zondag 17 juni 2007 11:50 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
Dus bij deze schrijf ik ze een dosis Amitriptyline 25 mg voor
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt aardig, denk ik, maar de armband van Lieke kwam Eric zelf mee aan. Die hield hij in bewaring, zei hij.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap heeft het horloge van Theo op zijn bed gevonden en zo verstopt dat het leek dat Eric hem gepikt had.
Bij toeval vonden ze ook de armband van Lieke die was ws gepakt door amanda en verstopt door Eric en Natasja, Brian wist ervan.
Brian deed net dat hij het horloge vond van Jaap, zodat ook Eric daar de schuld van kreeg.
Jaap en Huub hadden hem door.
Dus eigelijk wist Eric alleen af van de armband van Lieke.
Zo begreep ik het verhaal.
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:58 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zal ze leren!![]()
Begindosering 3 maal 25 mg per dag, oplopend tot soms wel 300 mg per dag...
Je kunt je eigen eigendommen niet stelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:45 schreef DrsH het volgende:
In dit verhaal mis ik de fietsketting, of zie ik iets over het hoofd ?quote:Op zondag 17 juni 2007 11:58 schreef Lieve het volgende:
Huub is wel degelijk door Eric aangerand. Vanaf de allereerste dag heeft Huub heel expliciet aan Eric laten weten dat Eric van zijn kont moest afblijven.
Dat heeft hij niet 1x maar meerdere malen heel duidelijk gemaakt. Steeds als Eric bij Huub en Sylvia in bed kroop was dat de discussie en daarin was Huub totaal niet onduidelijk.
Toen Huub van Eric afhankelijk was heeft Huub dat goed moeten weten. Eric heeft zich daar in die week/weken vreselijk opgesteld.
Het samen in de masterbedroom slapen; ook toen heeft Huub gezegd ( heel duidelijk!) dat Eric geen geintjes moest flikken. Dat Huub met zijn eigen broer ook amicaal omging en daar binnen goede vriendschap geen problemen mee had. Maar dat is iets totaal anders dan seksueel in je slaap benaderd worden? Als je bij je broer of zus zelfs in hun armen durft te slapen is dat omdat je kan vertrouwen op die ander. En dat vertrouwen heeft Eric misbruikt. Dat is de basis!
M et Sylvia had Huub allerlei spelletjes waarbij Sylvia over de rand van de vijver liep met haar ogen dicht en Huub zorgde dat haar niets overkwam.
Dat is vertrouwen. Daar is vriendschap voor. Je mag en kan je ogen diht doen en op de ander vertrouwen!
Dat kan Huub niet/nooit bij Eric. En dat is wel de basis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |