zwak armaquote:Op zondag 17 juni 2007 03:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat ik jou de tering en de tyfus en de kanker mag wensen? Bij deze!
Als je daadwerkelijk denkt dat dat indruk op me zou maken, ga je gang.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat ik jou de tering en de tyfus en de kanker mag wensen? Bij deze!
Je bent een meisje? En je zit om 4:00 nog te posten op fok? Hahaha! dan moet je wel erg lelijjk zijn. Welke ziiekte heb je? ADAD? Borderline?quote:Op zondag 17 juni 2007 03:56 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind je rel, nog nicht.
Lemmeb en Aaah waren toen ook leuk. Ik zou eigenlijk weer ruzie met jullie moeten schoppen.
Wat moet een meisje doen om een beetje een bevredigende flame te krijgen hier?
Doen wat Ryan3 doet? Dat is echt het enige dat ik kan verzinnen. Maar dan heb je ook wat...quote:Op zondag 17 juni 2007 03:56 schreef Floripas het volgende:
Ik vind je rel, nog nicht.
Lemmeb en Aaah waren toen ook leuk. Ik zou eigenlijk weer ruzie met jullie moeten schoppen.
Wat moet een meisje doen om een beetje een bevredigende flame te krijgen hier?
quote:Op zondag 17 juni 2007 03:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je bent een meisje? En je zit om 4:00 nog te posten op fok? Hahaha! dan moet je wel erg lelijjk zijn. Welke ziiekte heb je? ADAD? Borderline?Puisten? Hahahahahahahahaha!
quote:Floripas: ik ben een meisje
quote:Armageddon: OMG, ben je een meisje?
Dit kan beter. Veel beter.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:59 schreef Armageddon het volgende:
Je bent een meisje? En je zit om 4:00 nog te posten op fok? Hahaha! dan moet je wel erg lelijjk zijn. Welke ziiekte heb je? ADAD? Borderline?Puisten? Hahahahahahahahaha!
Die is te breedsprakig, en ik koester ook geen echte wrok.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Doen wat Ryan3 doet? Dat is echt het enige dat ik kan verzinnen. Maar dan heb je ook wat...
Dit is te makkelijkquote:Op zondag 17 juni 2007 04:02 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij ben je namelijk een corky, die toevallig goed kan tiepen.
Waarschijnlijk niet meer dan bij veel andere users.quote:Op zondag 17 juni 2007 03:47 schreef Armageddon het volgende:
Wat zit je dwars eigenlijk? Ik heb geen probleem met jou. Wat zit je aan mij dwars?
Kan me niet verotten. Eenmaal een kneus altjid een kneus.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:03 schreef gelly het volgende:
Jezus Christus Arma, dit is net als het manwijf op de middelbare school dat de pesters van de puisterige kneus even op hun nummer zet. Zelfs het laatste beetje mannelijkheid dat de jongen nog had is dan verdwenen.
En wrok zal je nodig hebben voor het kaliber rel dat je zoekt.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:01 schreef Floripas het volgende:
Die is te breedsprakig, en ik koester ook geen echte wrok.
Ach gos.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kan me niet verotten. Eenmaal een kneus altjid een kneus.
Een beetje luchthartig flamen is meer mijn stiel.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En wrok zal je nodig hebben voor het kaliber rel dat je zoekt.
Je bent een veel te dankbaar doelwit.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:04 schreef Armageddon het volgende:
Kan me niet verotten. Eenmaal een kneus altjid een kneus.
Als je definitie van "kneus" is "een hekel hebben aan Armageddon", dan zijn honderd topics nog niet genoeg, vrees ik.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:07 schreef Armageddon het volgende:
Wel lachen dat ik allle kneuzen van fok hier bijéén heb. Weet je wat je doet met z'n alllen. Ongezien de tiefus!
GeenStijl. Versleten bron voor kopij. Absolute no-no.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:07 schreef Armageddon het volgende:
Wel lachen dat ik allle kneuzen van fok hier bijéén heb. Weet je wat je doet met z'n alllen. Ongezien de tiefus!
En zeker een weblog dat je belachelijk maakt nog eens omhelzen.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
GeenStijl. Versleten bron voor kopij. Absolute no-no.
En zo'n majesteus topic laten schieten?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:11 schreef Jimbo het volgende:
ga eens slapen
Koop een lollie en vier het, verzuurde Oldbiequote:Op zondag 17 juni 2007 04:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga nu slapen maaer floripas gaat een schop onder haar hool krigen.
...zei de bokser nog net, voor hij K.O. op de grond viel.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga nu slapen maaer floripas gaat een schop onder haar hol krigen.
Nou lijkt het bijna op een verrasssing. En dat is het zeer zeker niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:16 schreef Floripas het volgende:
Armageddon vs het intelligente smaldeel der samenleving: het intelligente smaldeel der samenleving wint!
Dat is waar. Ik had het extravagante uitroepteken weg kunnen laten.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou lijkt het bijna op een verrasssing. En dat is het zeer zeker niet.
Wat zouden de bookmakers voor de verschillende kansen uitbetalen?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:19 schreef MacBright het volgende:
* kaartje bestelt voor de revanche.
Dit is eerder Nederland-Andorra, met ergernis dat het maar 6-0 werd.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:18 schreef Floripas het volgende:
Dat is waar. Ik had het extravagante uitroepteken weg kunnen laten.
Het spijt me. Ik zal de volgende keer wat beter mijn best doen, en niet een dutje nemen op de middenstip en een interview afgeven tijdens de verlenging.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit is eerder Nederland-Andorra, met ergernis dat het maar 6-0 werd.
Gewoon de strafschop niet missen, meer vraag ik niet van je!quote:Op zondag 17 juni 2007 04:21 schreef Floripas het volgende:
Het spijt me. Ik zal de volgende keer wat beter mijn best doen, en niet een dutje nemen op de middenstip en een interview afgeven tijdens de verlenging.
Hee, kijk, het kan nog een wenkbrouw bewegen.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:22 schreef Armageddon het volgende:
En dan zit je nog om 4:20 te posten.Neuk jij wel eens iets florian?
:D
Zit jij op internet zonder ogen?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:24 schreef popolon het volgende:
Nou, dit lijkt me onbeslist.
En mocht het toch een probleem zijn, dan wil ik me wel opofferen hoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:24 schreef Floripas het volgende:
Ik neuk meer dan een gestolen wii en de teddybeer van mijn zusje, seclusieve vriend. Dat plaatst mij al hoger op de sociale ladder dan jou.
Je bent echt te zielig voor woorden.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hee, kijk, het kan nog een wenkbrouw bewegen.
Ik neuk meer dan een gestolen wii en de teddybeer van mijn zusje, seclusieve vriend. Dat plaatst mij al hoger op de sociale ladder dan jou.
Nou ja zeg, ik wou ome Arma toch nog met een beetje euforisch gevoel naar bed laten gaan.quote:
Weet je wat jij moet doen met je kutkindernick. De popolon krijgen.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:32 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ja zeg, ik wou ome Arma toch nog met een beetje euforisch gevoel naar bed laten gaan.
Is dat goed of slecht?quote:Op zondag 17 juni 2007 04:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Weet je wat jij moet doen met je kutkindernick. De popolon krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |