lol waarvandaan..............dus echt een Rat, maarja wisten we all! daarom heeft hij meegedaan!quote:
laat hem lieke meenemen, misschien kunnen ze elkaar een beetje vermakenquote:Op zondag 17 juni 2007 02:46 schreef nueffeniet het volgende:
tering paratampasta moet effe gaan slapen ..denkt echt dat ie inspector gadget is
lol nee hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 02:47 schreef DaanDobber het volgende:
Het lijkt me interessant is er morgen een nieuwe bewoner in komt die volledig aan Eriks kant staat, dan heb je direct 3 groepen.
Het is toch overduidelijk dat de toneelhaak er aan komt? Maar ze kunnen Eric niet zomaar effe van de ene op de andere dag verwijderen, dat moet via een verhaal-lijntje. Bij Sylvia ging dat ook zo.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:44 schreef Day het volgende:
Hij heeft het volste recht, ja. En hij heeft zelfs het recht om Eric terug te pakken, want Eric heeft hem ook vaak samen met Huub getagd. Maar ik zou niet mee hebben gedaan met Huub als ik hem was.
Precies... dit is een domme fout van Brian... die krijgt ie echt nog wel terug....quote:Op zondag 17 juni 2007 02:47 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het verstopt...denk het eigenlijk wel zeker te weten...de vorm van ontkenning door te zeggen : als ik hem had dan had ik hem dit en dat...precies wat hij hoopte te horen...begin het spelletje steeds vuiler zinden
Echt wel, nog een travo erin, heel de tijd homo seks en iemand die Erik op dit moment kon steunen door te rukken over Jaap zijn kussen.quote:
ja, je zag hem tijdens het taggen de kamer van eric binnensprinten - het moment dat het horloge tevoorschijn wordt gehaald uit eric's kamer is erg beroerdquote:Op zondag 17 juni 2007 02:48 schreef Villalux het volgende:
[..]
lol waarvandaan..............dus echt een Rat, maarja wisten we all! daarom heeft hij meegedaan!
Een echte Rat dus.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik zie het aan brian zijn bek...tis zijn werk dit!!
Ik begin zelfs boos te worden nu. Stel motherfuckers...echt het straalt van brian zijn bek af...tis ook wel toevallig dat hij in de seconde die hij het witte horloge in zijn hand had direct wist dat het kapot was met een gebroken glasje...das wel heel snel geobserveerd en zo slim en opserverend is brian helemaal niet...quote:Op zondag 17 juni 2007 02:49 schreef PumaStreamer het volgende:
dat denk ik ook! zo kan hij zijn eigen rat streken verbloemen!quote:Op zondag 17 juni 2007 02:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik krijg toch altijd een beetje naar gevoel van binnen als ik zie dat iemand door zo veel mensen tegelijk wordt aangevallen.quote:
Nee dat heb ik niet.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:39 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
je hebt naar de verkeerde soap gekeken
Zo goed van eric...tis wel een slimme jongen. ok natrasja mag opflikkeren letterlijk..niks tegen travo's maar hij is als travo uberlelijk dus afrader eric!quote:Op zondag 17 juni 2007 02:51 schreef F04 het volgende:
Zijn we terror moe? Ze krijgen Eric maar niet gek.
Echt niet ! Brian heeft veel meer controle over zichzelf dan bijvorbeeld Huub !quote:Op zondag 17 juni 2007 02:49 schreef F04 het volgende:
Brian zou allang para worden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |