amanda is erin gezet voor de kijkers van 3 jaar en jongerquote:
Ik geef toe, als je DGK in gaat kun je van alles verwachten. Maar dat hij zich bij Natte tas inlikt kun je hem niet kwalijk nemen, er zijn maar 2 kampen. Als de een je uitkotst moet je wel noodgedwongen naar het andere kamp.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:12 schreef agter het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. EN daarom ben ik niet zo stom om DGK in te gaan.
Bovendien kan Eric altijd weg, als hij wil.
Het is zijn keus om zich in te likken bij Natasia.
Ik heb liever dat alleen Jaap Terror toepast.quote:
Dat is dan ook geen terror.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
Huub en voorál Lieke met d'r schelle kijfstem, zijn maar irritant.
wordt het weer te heftig ik snap het niet hoor..quote:Op zondag 17 juni 2007 02:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb liever dat alleen Jaap Terror toepast.
Huub en voorál Lieke met d'r schelle kijfstem, zijn maar irritant.
Hij gaat zo de oven in.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:21 schreef easysatellite het volgende:
waarom is eric met wit poeder???
van de Febo kan hij zijn neusje er in doen, kan hij er better tegen!quote:Op zondag 17 juni 2007 02:21 schreef easysatellite het volgende:
waarom is eric met wit poeder???
Ik vind Lieke walgelijk in haar terror-rol.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:20 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke klinkt echt als een echo van Huub.
Nee, ik vind dit ook niet bijzonder boeiendquote:Op zondag 17 juni 2007 02:22 schreef avonne het volgende:
ben ik de enige die het niet interessant vindt allemaal?
Dat ben ik niet met je eens. Er zijn veel meer mogelijkheden. Denk aan Syl, die stond ook een tijdje in haar eentje.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik geef toe, als je DGK in gaat kun je van alles verwachten. Maar dat hij zich bij Natte tas inlikt kun je hem niet kwalijk nemen, er zijn maar 2 kampen. Als de een je uitkotst moet je wel noodgedwongen naar het andere kamp.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |