quote:Op zondag 17 juni 2007 02:52 schreef Gert het volgende:
Jaap heeft zin om te zuipen, zegt ie. "Laten we drie dagen niet gaan slapen. Alleen maar los op Eric."
ik ook, is nie leukquote:Op zondag 17 juni 2007 02:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd een beetje naar gevoel van binnen als ik zie dat iemand door zo veel mensen tegelijk wordt aangevallen.
Misschien moeten we een handje helpenquote:Op zondag 17 juni 2007 02:51 schreef F04 het volgende:
Zijn we terror moe? Ze krijgen Eric maar niet gek.
iedereen een euro en eric er uit kopen haahah!!quote:Op zondag 17 juni 2007 02:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien moeten we een handje helpen![]()
Dat zou nou wel een originele Fok! actie zijn, een speler naar huis proberen te laten gaan.
Ik zou het veeeel erger vinden als ze het katje op jouw avatar met zijn allen aan zouden vallenquote:Op zondag 17 juni 2007 02:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik krijg toch altijd een beetje naar gevoel van binnen als ik zie dat iemand door zo veel mensen tegelijk wordt aangevallen.
Thxs, jij geeft tenminste antwoord op een simpele vraag.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Veel mensen spreken er niet over, maar het ging al mis tussen Huub en Eric toen Sylvia er nog was. Sterker nog, Sylvia hield samen met Eric info info achter voor Huub. Die twee hadden stiekem een pact, naast het pact met Eric
Je moet ook niet gaan bbq'enquote:Op zondag 17 juni 2007 02:55 schreef Day het volgende:
OK, ik begrijp het niet meer? Welke horloge is nu teruggevonden? Die van Jaap of die van Theo?
Nee, da's dan weer niet leuk.. Een doos vol met condooms met "oprotten verkrachter" erop gedrukt ofzo.quote:Op zondag 17 juni 2007 02:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
iedereen een euro en eric er uit kopen haahah!!
Roots??welke roots....en hoezo tegen zijn roots ingaan..heb je uberhaubt wel gekekenquote:Op zondag 17 juni 2007 02:54 schreef koejoeloek het volgende:
Ik geloof "nog" niet dat Brian hier wat mee te maken heeft, zou tegen zijn roots ingaan.
Da's op zich dus een mooie ontwikkleling. Laten we hopen dat Japio niet op de hoogte was en hij serieus gepikeerd is door deze actie van ratquote:Op zondag 17 juni 2007 02:54 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft door dat Brain 'm gewoon had.
Japio vraagt aan Brain of hij 'm gewoon had?... Brain heel verhaal... Huub zit nee te schudden achter zn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |