Ha.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
Ik ook zo bed denk ik. Mijn humeur is kut

De laatste trein vanuit groningen is zojuist vertrokken. Als je snel bent dan haal je hem in.quote:

Er gaan nog wel een paar treinen vannacht.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
De laatste trein vanuit groningen is zojuist vertrokken. Als je snel bent dan haal je hem in.

Je mag hem van mij tegenhouden.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:41 schreef Sebasser het volgende:
Hoezo moek hem halen dan?
heb je hem nodig?

Jepquote:Op maandag 18 juni 2007 00:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Met zenne hoofd zeker? Das ook niet lief he.

quote:Op maandag 18 juni 2007 08:48 schreef teigan het volgende:
Zo, weer terug van zwemmen... Wel grappig, in je tshirtje naar huis toe fietsen, en iedereen die je tegenkomt heeft een regenpak aan, en zit jou raar aan te staren omdat je het niet aanhebt..

ik zal zo nog even gaan douchen.. De komende twee weken mag ik nog niet ziek worden van mezelf, daarna kan jhet wel weer..quote:Op maandag 18 juni 2007 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Pas je op dat je niet ziek wordt?
.

Zondag, regen, te lang in bed gelegen (daaaar word ik geirriteerd van) niets te doen, nergens zin in, ettelijke keren woorden met mijn moeder, ja dat dus.quote:Op maandag 18 juni 2007 08:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een goede.
Wat was er aan de hand René?.

Een offdag dus. Is het vandaag weer beter?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zondag, regen, te lang in bed gelegen (daaaar word ik geirriteerd van) niets te doen, nergens zin in, ettelijke keren woorden met mijn moeder, ja dat dus.

Hey, ik wil mijn lichaam ook kunnen vertellen wanneer het wel en niet ziek mag worden! Hoe doe je dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:03 schreef teigan het volgende:
[..]
ik zal zo nog even gaan douchen.. De komende twee weken mag ik nog niet ziek worden van mezelf, daarna kan jhet wel weer..

Dat kan ik niet... Ik ga gewoon net zolang door totdat ik een keer enorm instort.. Ziekmelden staat eigenlijk niet in mijn woordenboek...quote:Op maandag 18 juni 2007 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, ik wil mijn lichaam ook kunnen vertellen wanneer het wel en niet ziek mag worden! Hoe doe je dat?

Dan zou ik maar eens zorgen voor een nieuwe editie van je woordenboek...quote:Op maandag 18 juni 2007 09:23 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat kan ik niet... Ik ga gewoon net zolang door totdat ik een keer enorm instort.. Ziekmelden staat eigenlijk niet in mijn woordenboek...

jaquote:Op maandag 18 juni 2007 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een offdag dus. Is het vandaag weer beter?

quote:Op maandag 18 juni 2007 09:54 schreef teigan het volgende:
dat is lekker S-Two..

Ik was vrijdag met post aan het lopen toen er een enorme bui aankwam. Gelukkig kon ik net op tijd onder een afdakje gaan staan, zodat ik niet nat werd. Heb er geloof ik wel 10 minuten gestaan voor ik verder kon. Het regende in ieder geval pijpenstelen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nu al benieuwd naar de: "En net tijdens die enorme bui was ik...!"-verhalen.

Ik zat middenin die bui toen ik naar m'n werk fietste. Neen ik stop niet voor regen, dus geheel doorweekt aangekomenquote:Op maandag 18 juni 2007 10:50 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even eentje van vrijdag oprakelen:
[..]

Nee, daar is ook nietsquote:Op maandag 18 juni 2007 11:31 schreef Chrispeter het volgende:
Er gaat niets boven groningen. Nouja niet dat er veel onder Groningen is![]()

De spullen worden straks te koop aangeboden op eelde.quote:Op maandag 18 juni 2007 11:39 schreef JH87 het volgende:
Bij de Hanze (E-gebouw) is net alles ontruimd. Brandweer aanwezig, maar er is nog geen rook of whatsoever te zien. Men moest zelfs laptops, portemonnees etc. laten liggen. Raar, want normaal werd er nooit zo'n haast gemaakt als er een brandalarm was...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |