Ja.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:17 schreef Grulez het volgende:
pff zijn jullie ook zo moe?
Een tijdje geleden zag ik andere mensen dat ook al doen.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:20 schreef Grulez het volgende:
Vanacht met een vriend gekeken wie het hardst kon lopen (in de nieuwe boteringestraat). Hij haalde de 34 km/u ik kwam niet verder dan 24
staat daar zo'n ding die zegt als je te hard rijdt/loopt?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:20 schreef Grulez het volgende:
Vanacht met een vriend gekeken wie het hardst kon lopen (in de nieuwe boteringestraat). Hij haalde de 34 km/u ik kwam niet verder dan 24![]()
jaquote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef maok het volgende:
[..]
staat daar zo'n ding die zegt als je te hard rijdt/loopt?
Jep. Ik fiets er ook altijd langs. Maar nog nooit geprobeerd om zo snel mogelijk te rijden met m'n brakke fiets.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef maok het volgende:
[..]
staat daar zo'n ding die zegt als je te hard rijdt/loopt?
waneer ben je jarig?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Help me even herinneren dat ik pastavoorraadpotten voor m'n verjaardag vraag.
je vergeet de aanhalingstekens.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:29 schreef Aryon het volgende:
[..]
Jep. Ik fiets er ook altijd langs. Maar nog nooit geprobeerd om zo snel mogelijk te rijden met m'n brakke fiets.
Ik wist niet dat het ding registreerde als je ging hardlopen.
brak2 (bn.)quote:Op zondag 17 juni 2007 19:35 schreef maok het volgende:
[..]
een fiets kan natuurlijk niet echt "brak" zijn![]()
hoe kun je dat testen dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:20 schreef Grulez het volgende:
Vanacht met een vriend gekeken wie het hardst kon lopen (in de nieuwe boteringestraat). Hij haalde de 34 km/u ik kwam niet verder dan 24![]()
Veel plezier vandaag met die familiedag.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:53 schreef Tangarine het volgende:
thuis van familiedag (mede door mij georganiseerd), nu ben ik moe....
okay.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:00 schreef Tangarine het volgende:
rofl ben net thuis van die familiedag... maar dank je wel
Ik kijk what an women wantquote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef maok het volgende:
Nu nog even mike en tomas show kijken en dan slapen
Nee.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk Crazy/beautiful. Draagt Kirsten Dunst OOIT een beha?
'Heeft Kirsten Dunst een BH nodig' is wellicht een relevantere vraagquote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kijk Crazy/beautiful. Draagt Kirsten Dunst OOIT een beha?
Die heeft ze zeker nodig. 't Ziet er NIET uit.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:23 schreef Tangarine het volgende:
[..]
'Heeft Kirsten Dunst een BH nodig' is wellicht een relevantere vraag
heeft idd wel iets weg van een Fembotquote:
Ik onthoud het ffquote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarschuw me als ik er ook zo uit zie..
nah, jij hebt wél uitstralingquote:Op zondag 17 juni 2007 22:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarschuw me als ik er ook zo uit zie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |