De ATP-loting:quote:Krajicek opent tegen Dulko
Michaëlla Krajicek begint de verdediging van haar titel bij het tennistoernooi in Rosmalen met een partij tegen de Argentijnse Gisela Dulko. De loting voor het morgen beginnende grasevenement heeft dit uitgewezen. De Nederlandse nummer 33 van de wereld speelde nooit eerder tegen de Zuid-Amerikaanse, die op de ranglijst vier plaatsen lager dan Krajicek staat.
Arantxa Rus, die een wildcard ontving, moet het opnemen tegen de als achtste geplaatste Oekraïense Alona Bondarenko. De 16-jarige Rus debuteert in Rosmalen op de WTA-tour. Bij de mannen treft Raemon Sluiter de Thai Danai Udomchoke. De twee troffen elkaar nog niet op het hoogste niveau. Udomchoke is 115e op de wereldranglijst, Sluiter 167e.
Robin Haase kreeg de Fransman Florent Serra, de nummer 75, als tegenstander. Ook voor hun is het de eerste onderlinge ontmoeting. Thiemo Bakker, die vrijdag een wildcard voor het hoofdtoernooi kreeg, moet het opnemen tegen een qualifier. Zijn tegenstander is nog niet bekend.
in potentie zijn zowel Rotterdam als Rosmalen erg leukle toernooien maar ze hebben gewoon allebei een slechte plek op de kalender..quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:33 schreef Norrage het volgende:
Leuk, maar inderdaad een kutloting...
EN ik ben het niet eens met de opmerking van suus...dit is toch echt een behoorlijk aardige bezetting...Maar nog even zien of een Baghdatis meedoet.....en van djoko is jammer.
Kwalificatie, hij wint iig de eerste set met 6-4quote:Op zondag 17 juni 2007 15:03 schreef evert het volgende:
is koning nu eerste ronde partij of kwaliificatie?
Joh, die jongen is net bezigquote:Op zondag 17 juni 2007 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Nou eindelijk weer eens wat lichtpuntjes voor de Nederlandse tennis, begon me al een beetje zorgen te maken over Haase... die dat laatste stapje richting top 100 maar niet kan maken..
Hij zal er zeker komen maar had het idee dat het de afgelopen maanden allemaal wat minder ging, potjes verloren die eigenlijk niet nodig waren enzo... maar deze week zou wel eens erg mooi kunnen wordenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, die jongen is net bezig. Die komt er echt wel
.
Leuk dat hij het nu goed doet.
Dat hebben ze sinds vorig jaar ingevoerd. Door op zondag te beginnen wordt de finale op zaterdag gespeeld, waardoor in ieder geval de finalespelers een extra dag rust hebben voordat ze aan Wimbledon beginnen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:35 schreef RayMania het volgende:
Wel vreemd trouwens dat Rosmalen al begint terwijl de andere twee grastoernooien (Queens, Halle) nog bezig zijn.
Het is wel Michel Koning en niet Michel de Koningquote:Op maandag 18 juni 2007 09:33 schreef Muzic.nl het volgende:
Haha die de Koning, meteen een pagina groot artikel in het AD. Weet niet wat ´m overkomt.
Zeker niet, hij heeft het bijna elke servicegame lastig en is alweer teruggebroken.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Klasse Thimo, al zegt de break niet alles natuurlijk.
Vroeger wel ja, maar zakt steeds verder af. Is ook al op leeftijd natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:37 schreef Damzkieee het volgende:
Dacht dat die Dupuis veel hoger stond trouwens..
Ik kijk ook niet zo veel tennis meer, maar die naam kwam me bekend voorquote:Op maandag 18 juni 2007 13:39 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Vroeger wel ja, maar zakt steeds verder af. Is ook al op leeftijd natuurlijk.
Helaas is het lichaam van Wessels ongeschikt voor de top dus tegen de tijd dat ie bij de top 100 aanklopt zal ie wel weer een blessure krijgen...quote:Op maandag 18 juni 2007 17:10 schreef Norrage het volgende:
Krijgt Wessels zijn vorm van rond de top 100 staan weer te pakken? Zou toch wel leuk zijn...Op dit moment is dat een niveau wat we wel kunnen gebruiken in Nederland
hmmm ok, dat was mij niet bekend. Dan nog, Robin schopt kontquote:Op maandag 18 juni 2007 19:55 schreef Norrage het volgende:
Chela moet hij op zich wel kunnen hebben, maar Canas is wel een verdienstelijk grasspeler hoor..4e ronde Wimbledon, 2x halve finale Rosmalen, ook een halve finale Halle gehaald.
Ik vroeg me al af hoe lang het zou gaan duren voordat je zou reagerenquote:
De 3e keer in 2 jaar dat hij dat bij een Nederlands toernooi fliktquote:Op maandag 18 juni 2007 22:06 schreef Mindlight het volgende:
Ivm de tennismanager plaats ik dit nu pas, maar Baghdatis heeft vanmiddag op z'n website geschreven dat hij niet komt naar Rosmalen
http://www.baghdatis.com/news.html
Ik ga ook morgen, maar helaas geen Anaquote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef Mindlight het volgende:
Ik ga morgen, maar het programma is niet al te leuk eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |