heb je daar ook een bron van .. op de site van Spiegel is niets te vinden en elders ook nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens Der Spiegel blijven de organisatoren van de alternative G8 top op een schuld van 70.000 euro zitten omdat de vrijwillige bijdrages voor het eten, onderkomst en toiletgebruik niet werden betaald.
Blijkbaar zijn het, in tegenstelling wat ze zelf beweren, de antiglobalisten niet erg begaan met het leed in de wereld, ze laten zelfs hun eigen organisatie stikken en vreten hun buik vol zonder een bijdrage daarvoor te geven. Niet verwonderlijk, men is immers gewend alles maar kado te krijgen.
Fijn toch om te zien dat deze wereldverbeteraars vooral zelf dat doen wat ze de G8 verwijten..
ze noemen zichzelf dan ook anders-globalistenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef TubewayDigital het volgende:
anti globalisten![]()
geen zinnig mens is toch tegen globalisering. Al sinds er enige vorm van menselijke cultuur is is er globalisering. En dat moet dan nu opeens getsopt worden?
Der Spiegel is de bron lieve schat, dat is een tijdschrift..quote:Op zondag 17 juni 2007 12:39 schreef moussie het volgende:
[..]
heb je daar ook een bron van .. op de site van Spiegel is niets te vinden en elders ook niet
googel jij dan maar eens op alternatieve g8, met of zonder schulden en het bedrag erbij, niks te vinden, ja dat bono optreedt voor 70.000 mensen en dat soort ongein, boeien .. en zoals ik al zei, op de site van Spiegel zelf staat niets ..quote:Op zondag 17 juni 2007 12:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Der Spiegel is de bron lieve schat, dat is een tijdschrift..
Oh en hier de Rheinische Post
http://www.rp-online.de/p(...)a/deutschland/449273
Googelen is te moeilijk?
Hoeveel schade aan de stad en hoeveel gewonden zijn er gevallen door die 'geslaagde manifestaties'?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:36 schreef SCH het volgende:
Het zijn net mensen piet. Misschien moeten ze de volgende keer net als bij commerciele evenementen ook maar woekerprijzen in euro's gaan vragen. 4 euro voor een biertje en zo
Maar ik vind dit een wat magere poging om de geslaagde manifestaties van de andersglobalisten te bashen.
Eens even denken hoor. Ik denk heel weinig.quote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Hoeveel schade aan de stad en hoeveel gewonden zijn er gevallen door die 'geslaagde manifestaties'?
Waarschijnlijk lang niet zoveel als de verplichte 'veiligheidsmaatregelen' die moeten worden genomen voor het hele circus (het dichtlassen van putdeksels, afvoerputten voor de riolering, etc.etc.)quote:Op zondag 17 juni 2007 14:00 schreef Mr.J het volgende:
Hoeveel schade aan de stad en hoeveel gewonden zijn er gevallen door die 'geslaagde manifestaties'?
Jij vind het een geslaagde manifestatie?quote:Op zondag 17 juni 2007 13:36 schreef SCH het volgende:
Het zijn net mensen piet. Misschien moeten ze de volgende keer net als bij commerciele evenementen ook maar woekerprijzen in euro's gaan vragen. 4 euro voor een biertje en zo
Maar ik vind dit een wat magere poging om de geslaagde manifestaties van de andersglobalisten te bashen.
Linksenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
ze laten zelfs hun eigen organisatie stikken en vreten hun buik vol zonder een bijdrage daarvoor te geven. Niet verwonderlijk, men is immers gewend alles maar kado te krijgen.
De antiglobalisten zijn zeker niet uitsluitend links.quote:
Je geilt op Brechtjes?quote:Op zondag 17 juni 2007 15:08 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik las: Antiglobalisten laten zien hoeveel ze voor zichzelf zorgen
Had gehoopt op foto's van onverzorgde lui.
Klas lul.quote:Op zondag 17 juni 2007 15:08 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik las: Antiglobalisten laten zien hoeveel ze voor zichzelf zorgen
Had gehoopt op foto's van onverzorgde lui.
Dit nieuwsfeitje bevestigt alleen maar dat een grote groep antiglobalisten de demonstraties zien als een legale manier om herrie te schoppen en op die manier toch nog een invulling van hun dag te geven.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:31 schreef BretsiG het volgende:
Ze moesten dat volk gewoon kapotschieten. Niet meer en zeker niet minder, smerig hoeruh tuig, strontschorum.
Nee hoor.quote:
Ja hier, wat is dit soms waardig om op te reageren? De meeste mensen hier zijn toch te dom om te snappen waarvoor de meeste antiglobalisten zich voor inzetten...quote:Op zondag 17 juni 2007 11:58 schreef beertenderrr het volgende:
nou waar zijn die anti-globalisten op fok! gebleven
de meeste anitglobalisten weten het zelf ook nietquote:Op zondag 17 juni 2007 21:21 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Ja hier, wat is dit soms waardig om op te reageren? De meeste mensen hier zijn toch te dom om te snappen waarvoor de meeste antiglobalisten zich voor inzetten...
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:35 schreef gronk het volgende:
Bier, tieten en zo af en toe een ME'er op z'n bek rammen. Wie wil dat nou niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |