Er op? ik hoop toch echt voor ze erin.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 05:15 schreef sig000 het volgende:
Ze zitten op een U-Boot onder dee Noordpool, daarom smelt die zo snel.
Maar is er plaats in U-Boten om grote aantallen burgers te vervoeren? Of werden de U-Boten gebruikt om het grote schip (of misschien meerdere) te beschermen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 05:12 schreef Perico het volgende:
Ik weet wel dat Admiraal Donitz, die door Hitler benoemd was als zijn opvolger, al in 1943 had verklaard dat zijn U-Boten ver van Duitsland een heenkomen mogelijk hadden gemaakt voor de Fuehrer... dit zou waarschijnlijk op Antarctica duiden.
Klopt: "Genesis" door W.A. Harbinson, 1980, Transworld Publishers Ltd.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:06 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb daar ook wel eens iets over gelezen, maar volgens mij was dat in een SF-roman.
Van een Harris, of Harrison oid geloof ik.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit meen je toch hopelijk niet serieus he ?![]()
quote:
Zo gek is het niet. Jules Verne heeft er een mooi verhaal over geschreven. Commander X vertelt er over. 12th Planet verhaalt er over.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]als je dat echt gelooft ben je rijp voor het gesticht.
Hoe weten ze dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:
Tenminste als je de REVU van afgelopen week hebt gelezen. Daar stond een artikel dat Venus wel degelijk bewoont is.
In Venus wel te verstaan
Dus waarom op aarde ook niet. Planet Earth docu laat zien dat er diep diep in de groten rare beesten leven.
Aliens interviewen dunkt me ..quote:
Ik googlede eventjes op Agartha. Leuke verhaaltjes over ingangen naar het tunnelstelselquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Wombcat het volgende:
Van Venus bedoelde ik.
Dus ze hebben aliens ïnterviewd, maar daar niet direct over gepubliceerd, maar hoe Venus er van binnen uitziet? Want dat is interessanter of zo?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Aliens interviewen dunkt me ..
Revu heeft een van de gasten van Niburu website geinterviewd.
Ik moet zeggen dat het wel wat zweverig was ...
Als ik met goed herinner wat er in de 4-bladzijdes artikel stond is er een Groninger die om de week een trip maakt met Aliens. Wat ik me dan afvraag kom eens met goed beeldmateriaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus ze hebben aliens ïnterviewd, maar daar niet direct over gepubliceerd, maar hoe Venus er van binnen uitziet? Want dat is interessanter of zo?
whee me dag is weer goed ...quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:58 schreef Lemmiwinks het volgende:
" Over de dood van Hitler gaan verschillende verhalen te ronde. Zo zou Adolf in 1945 zelfmoord hebben gepleegd op 3 burgers, om vervolgens zichzelf te vergassen. Eva Braunn zou zijn ontsnapt uit de toenmalige vertrekken van de massamoordenaar, om later een fabriek te beginnen met Braunn tandenborstels. Volgens Discovery Channel is het heel anders gegaan. Hitler zou zijn gevlucht naar de noordpool, om daar in het gat van de Holle Aarde te vallen. De Aarde is namelijk niet gevuld met magma en een kern van nikkel, maar hol van binnen en bevolkt door overlevers uit het Derde Rijk. Hitler (nu 134 jaar oud) heeft nog steeds een voorsprong op het gebied van luchtvaarttechnologie en stuurt via het gat naar de Holle Aarde, UFO's onze leefwereld in. Tot op de dag van vandaag gaan mensen gebukt onder deze constante dreiging. "
http://oncyclopedia.net/wiki/Adolf_Hitler
Tot op de dag van vandaag gaan mensen gebukt onder deze constante dreiging. Want als mensen te dik worden binnen de holle aarde ontstaan er aardbevingen in de normale wereld.quote:
Dat was 'm inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:18 schreef Poekieman het volgende:
[..]
Klopt: "Genesis" door W.A. Harbinson, 1980, Transworld Publishers Ltd.
Best wel een aardig boek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |