abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52064053
Ze zitten op een U-Boot onder dee Noordpool, daarom smelt die zo snel.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:10:14 #52
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_52085679
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 05:15 schreef sig000 het volgende:

Ze zitten op een U-Boot onder dee Noordpool, daarom smelt die zo snel.
Er op? ik hoop toch echt voor ze erin.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_52092715
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 05:12 schreef Perico het volgende:
Ik weet wel dat Admiraal Donitz, die door Hitler benoemd was als zijn opvolger, al in 1943 had verklaard dat zijn U-Boten ver van Duitsland een heenkomen mogelijk hadden gemaakt voor de Fuehrer... dit zou waarschijnlijk op Antarctica duiden.
Maar is er plaats in U-Boten om grote aantallen burgers te vervoeren? Of werden de U-Boten gebruikt om het grote schip (of misschien meerdere) te beschermen?
pi_52117028
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 16:06 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb daar ook wel eens iets over gelezen, maar volgens mij was dat in een SF-roman.
Van een Harris, of Harrison oid geloof ik.
Klopt: "Genesis" door W.A. Harbinson, 1980, Transworld Publishers Ltd.
Best wel een aardig boek.
Goud kan je niet bijdrukken
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:23:19 #55
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_52117136
Ik heb ook ergens iets gelezen, ik weet alleen niet meer wat en waar. En ik heb ook geen bron.
lege ton
pi_52509859
Het Derde Rijk in de openingspost hoort eigenlijk Het Duitse Rijk te zijn.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:07:58 #57
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52510455
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 12:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit meen je toch hopelijk niet serieus he ?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:12:29 #58
52357 Lambiekje
pi_52510618
Volgens my heeft commander X wel een en ander te vertellen erover.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zondag 19 augustus 2007 @ 21:34:29 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52511381
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[afbeelding]
als je dat echt gelooft ben je rijp voor het gesticht.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:00:17 #60
52357 Lambiekje
pi_52512347
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 21:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

als je dat echt gelooft ben je rijp voor het gesticht.
Zo gek is het niet. Jules Verne heeft er een mooi verhaal over geschreven. Commander X vertelt er over. 12th Planet verhaalt er over.

Tenminste als je de REVU van afgelopen week hebt gelezen. Daar stond een artikel dat Venus wel degelijk bewoont is.
In Venus wel te verstaan
Dus waarom op aarde ook niet. Planet Earth docu laat zien dat er diep diep in de groten rare beesten leven.

Het wil niet zeggen omdat we het nog niet ondekt hebben (aan de grote klok) dat het er niet is. Grotten stelsel in Mexico is ook maar voor 20% ondekt ofzo iets.

Nee ff serieus .. het is leuke fantasie. Maar neemt niet weg dat het nog onbekend terrein is. Aangezien grotten wereldwijd niet voor de volle 100% gearchiveerd is. Sommige dus zelfs niet eens voor een kwart.
pi_52512752
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:00 schreef Lambiekje het volgende:

Tenminste als je de REVU van afgelopen week hebt gelezen. Daar stond een artikel dat Venus wel degelijk bewoont is.
In Venus wel te verstaan
Dus waarom op aarde ook niet. Planet Earth docu laat zien dat er diep diep in de groten rare beesten leven.
Hoe weten ze dat?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:12:12 #62
52357 Lambiekje
pi_52512776
mmm

In Search of Shambhala

Agharta (Argarti) is said to be the mysterious under ground kingdom located in Asia and linked to the other continents of the world by a gigantic network of underground tunnels.
Although some have been destroyed due to world cataclysms, many are still left today and are in use. The following are thought to be some of these entrances and tunnels.

Afghanistan

According to British explorer T. Wilkins, the Mongolian tribes of Inner Mongolia believe that there are entrances to a great tunnel system that leads to a subterranean world of Antediluvian descent somewhere in a recess of Afghanistan , Hindu s an entrance to the tunnels in New
Manhattan, New York

An entrance to the inner earth tunnels is thought to be reached through an abandoned elevator shaft in Manhattan, New York. Only a few know where the exact location is and I am not one of them.
pi_52512811
Van Venus bedoelde ik.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:15:03 #64
52357 Lambiekje
pi_52512894
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:11 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Hoe weten ze dat?
Aliens interviewen dunkt me ..

Revu heeft een van de gasten van Niburu website geinterviewd.
Ik moet zeggen dat het wel wat zweverig was ...
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:16:44 #65
52357 Lambiekje
pi_52512955
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:13 schreef Wombcat het volgende:
Van Venus bedoelde ik.
Ik googlede eventjes op Agartha. Leuke verhaaltjes over ingangen naar het tunnelstelsel .
pi_52513023
Ik heb tekeningen gemaakt over hoe het er daar uitziet. Misschien zet ik ze morgen hier neer. Ze zijn wel een beetje lelijk...
pi_52513204
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Aliens interviewen dunkt me ..

Revu heeft een van de gasten van Niburu website geinterviewd.
Ik moet zeggen dat het wel wat zweverig was ...
Dus ze hebben aliens ïnterviewd, maar daar niet direct over gepubliceerd, maar hoe Venus er van binnen uitziet? Want dat is interessanter of zo?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:31:26 #68
52357 Lambiekje
pi_52513550
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:23 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dus ze hebben aliens ïnterviewd, maar daar niet direct over gepubliceerd, maar hoe Venus er van binnen uitziet? Want dat is interessanter of zo?
Als ik met goed herinner wat er in de 4-bladzijdes artikel stond is er een Groninger die om de week een trip maakt met Aliens. Wat ik me dan afvraag kom eens met goed beeldmateriaal
  maandag 20 augustus 2007 @ 22:35:57 #69
52357 Lambiekje
pi_52543262
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 15:58 schreef Lemmiwinks het volgende:
" Over de dood van Hitler gaan verschillende verhalen te ronde. Zo zou Adolf in 1945 zelfmoord hebben gepleegd op 3 burgers, om vervolgens zichzelf te vergassen. Eva Braunn zou zijn ontsnapt uit de toenmalige vertrekken van de massamoordenaar, om later een fabriek te beginnen met Braunn tandenborstels. Volgens Discovery Channel is het heel anders gegaan. Hitler zou zijn gevlucht naar de noordpool, om daar in het gat van de Holle Aarde te vallen. De Aarde is namelijk niet gevuld met magma en een kern van nikkel, maar hol van binnen en bevolkt door overlevers uit het Derde Rijk. Hitler (nu 134 jaar oud) heeft nog steeds een voorsprong op het gebied van luchtvaarttechnologie en stuurt via het gat naar de Holle Aarde, UFO's onze leefwereld in. Tot op de dag van vandaag gaan mensen gebukt onder deze constante dreiging. "

http://oncyclopedia.net/wiki/Adolf_Hitler
whee me dag is weer goed ...
pi_52543471
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 22:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

whee me dag is weer goed ...
Tot op de dag van vandaag gaan mensen gebukt onder deze constante dreiging. Want als mensen te dik worden binnen de holle aarde ontstaan er aardbevingen in de normale wereld.
pi_57579072
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:18 schreef Poekieman het volgende:

[..]

Klopt: "Genesis" door W.A. Harbinson, 1980, Transworld Publishers Ltd.
Best wel een aardig boek.
Dat was 'm inderdaad
pi_57595766
Weggehaald. Was een beetje een maffe complottheorie.

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2008 08:58:35 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')