Hej dat klinkt goed!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:52 schreef RICK17 het volgende:
Wij hebben er ook een uit de krant, een poolse ofzo, 100 euro voor een uurtje ofzo
ze ging alleen niet all-the-way
Straks is het een meisje uit je klasquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:38 schreef Jakie het volgende:
Ik en een stel vrienden hadden hetzelfde plan voor een jarige vriend. Een vriend vond uiteindelijk een studente die wel wat bij wilde verdienen maar het was toch iets te duur voor ons.
Dus ga op zoek naar een studente.![]()
Die lijst met strippers. Alsof je naar een 'zoek de meth addict'-zoekpuzzel zit te kijken.quote:
Der pooier moet ook betaald worden hequote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Het minimumloon in Polen is iets van een euro per uur, 100 euro is dan best veel!
Sowieso trouwens zijn strippers overrated!
Telfegraaf stond de advertentie dacht ik dus za lwel landelijk zijnquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:57 schreef Stabdogg het volgende:
[..]
Hej dat klinkt goed!
Toevallig omgeving brabant? En waar had je dat gevonden?
Het woordje "volslank" bleek een understatement te zijn?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:01 schreef SynchroSteve het volgende:
Denk er goed over na vooraf
Is bij mij een keer V-R-E-S-E-L-I-JK uit de hand gelopen.
consumentengids.nl?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:32 schreef Stabdogg het volgende:
Een vriend van me viert vanavond zijn verjaardag en het leek ons geinig om als cadeau een stripper (vrouwelijk) te laten komen.
Weet iemand waar ik zoiets kan vinden? Ik heb net op internet gezocht en misschien gebruik ik wel de verkeerde zoektermen ofzo maar ik krijg eigenlijk weinig gevonden...
Iemand ervaring?
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:01 schreef SynchroSteve het volgende:
je begreep de term shemale niet?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:01 schreef SynchroSteve het volgende:
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:07 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.striptease.nl/female/Dikke_Clown.htm
quote:Op zondag 24 juni 2007 23:19 schreef JaFFe het volgende:
http://www.striptease.nl/female/Miss_Airbag_-fat_lady-.htm
Dit spant echt de kroon laatst beelden daarvan gezien. Een echte aanrader je gaat stuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |