En nu zit je ermee?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:58 schreef partyyboyy het volgende:
Sinds het jaar 2007 op de kalender staat lijkt het alleen maar beter te gaan. Het ene feest is nog mooier dan het andere en de mensen die ik heb lijken voor een groot deel de laatste tijd me te aanbidden.
Het wordt allemaal; alleen maar steeds beter, mijn leven voelt alsof ik weet dat je iedere dag moet genieten, en dat ik ook kan genieten, ik geloof er in dat het nog beter gaat worden..
Ik wordt gek van mijn positieve gedachten.
Ik weet het niet meer..
Hear, hear!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:58 schreef partyyboyy het volgende:
Sinds het jaar 2007 op de kalender staat lijkt het alleen maar beter te gaan. Het ene feest is nog mooier dan het andere en de mensen die ik heb lijken voor een groot deel de laatste tijd me te aanbidden.
Het wordt allemaal; alleen maar steeds beter, mijn leven voelt alsof ik weet dat je iedere dag moet genieten, en dat ik ook kan genieten, ik geloof er in dat het nog beter gaat worden..
Ik weet het niet meer..
Eens. Dan kunnen ze iig zeggen dat je een goed leven hebt gehadquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:59 schreef Aurelianus het volgende:
Maak er een einde aan voordat het bergafwaarts gaat!
ja 10 kilo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:41 schreef KutKat het volgende:
Jij hebt mensen?
Ik denk dat je ze moed invullen op een donorcodicil.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:43 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja 10 kilo.
Nee maar serieus. Ik weet niet wat ik met deze positieve gevoelens aanmoed.
Ik zou ze af en toe aan de huilies die hier in R&P rondzwerven willen geven, als ik wist hoe het kon.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:55 schreef sweetgirly het volgende:
Nu nog even van ik wordt, ik word maken en je dag kan niet meer stuk![]()
* troost, ik weet het.quote:
Dus ik ben eigelijk helemaal niet gelukkig en ik kan ook niet spellen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
* troost, ik weet het.
Er zijn veel internetsites die de Nederlandse spelling uitleggen hoor, dus er is hoop, altijd, voor je![]()
Ow Coolquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:58 schreef partyyboyy het volgende:
Ik weet het niet meer..
Nou het laatste is sowieso een feitquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:22 schreef partyyboyy het volgende:
Dus ik ben eigelijk helemaal niet gelukkig en ik kan ook niet spellen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |