Misschien! Maar dan eet ze het er net zo hard weer aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:41 schreef F04 het volgende:
Het is zaterdagochtend, en Natasia heeft weer eens zin op te trainen, en te zweten.
Zal ze slanker dan slankst worden?
je vergist je ..........de beste mag van mij winnenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, vooruit, laat ik eens meegaan met een Huub fan: ik hoop met je mee![]()
zo is ze gek op chips gedoopt in de pindasausquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien! Maar dan eet ze het er net zo hard weer aan![]()
Onmogelijk. Dat ventje is zowel psychisch als fysiek op. Daarbij z'n verslaving en karaktertje...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach het werd wel even tijd dat huub weer eens met zijn beentjes op de grond kwam.........dus ik hoop dat hij gewoon blijft, niet zoveel meer zuipt en focking zegt, maar het spel weer scherp gaat spelen
En grote hompen chocoladetaart (helpen erg goed bij maagklachten, aldus Amanda).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zo is ze gek op chips gedoopt in de pindasaus
ach hij is nog jong en herstelt daardoor snelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dat ventje is zowel psychisch als fysiek op. Daarbij z'n verslaving en karaktertje...![]()
maar gelukkig heeft ze die goede chinese thee die zo lekker laxeert en waardoor zij er na een aantal dagen als een rozijntje uitzietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En grote hompen chocoladetaart (helpen erg goed bij maagklachten, aldus Amanda).
Ze is 40 kilo afgevallen dus dan mag het...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zo is ze gek op chips gedoopt in de pindasaus
ja ze jojoot met gemak van maat 36 naar maat 48quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze is 40 kilo afgevallen dus dan mag het...
ik wind me er nog over op dat ze dat zei![]()
Natasia is meer de filosofe onder de grote presentatoren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:47 schreef noekje het volgende:
Oprah kijkt toch altijd vrolijker als ze sport.
[afbeelding]
Zijn karakter en zijn ego zijn gevormd, daar is niets meer aan te herstellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach hij is nog jong en herstelt daardoor snel
Bij de meeste mensen verandert het karakter voor een groot gedeelte als je achter in de 20 zit, wanneer je andere prioriteiten in het leven krijgt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef FdW het volgende:
Zijn karakter en zijn ego zijn gevormd, daar is niets meer aan te herstellen.
dellie houdt meer van duimdropquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:55 schreef FdW het volgende:
Engelse drop is lekker, en daar zit ook een portie humor in.![]()
een mens blijft veranderen, zijn hele leven door. De accenten kunnen anders komen te liggen. BTW persoonlijkheidsstoornissen verbleken richting ouderdomquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen verandert het karakter voor een groot gedeelte als je achter in de 20 zit, wanneer je andere prioriteiten in het leven krijgt...
Daar heeft ie - ervan uitgaande dat het een positieve verandering betreft - op de korte termijn dus niets aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:56 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Bij de meeste mensen verandert het karakter voor een groot gedeelte als je achter in de 20 zit, wanneer je andere prioriteiten in het leven krijgt...
Daar krijgen we nooit meer wat van te horen natuurlijk, dat was gewoon een excuus om uit het huis te gaan. Een paar maanden geleden had ze rijlessen, en nu zijn het de vele bezoekjes aan de doktor en tandarts. Als ze echt iets aan haar Bekken zou hebben zou ze daar de hele dag over klagen...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:57 schreef DrsH het volgende:
Hoe zou het met Natasja's BEK instabiliteit gaan?
en stond ze daar zeker niet op die manier te sportenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:58 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daar krijgen we nooit meer wat van te horen natuurlijk, dat was gewoon een excuus om uit het huis te gaan. Een paar maanden geleden had ze rijlessen, en nu zijn het de vele bezoekjes aan de doktor en tandarts. Als ze echt iets aan haar Bekken zou hebben zou ze daar de hele dag over klagen...
dat kan ik mij niet herinnerenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:57 schreef BuffyJan het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Huub de eerste keer 24 uur heeft aangevraagd? Dat ben ik ff kwijt![]()
In het najaar heb ik om verdere schade te voorkomen al een wielklem aangevraagd, maar dat vond men toch te rigoreus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:57 schreef DrsH het volgende:
De eerste keer was tijdens Natasja's verjaardag, maar hij was toen erg dronken. Hij wist niet eens meer dat ie die 24 aangevraagt had...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:57 schreef BuffyJan het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Huub de eerste keer 24 uur heeft aangevraagd? Dat ben ik ff kwijt![]()
Gisteren liep ze nog te verkondigen dat ze veel rust moet houden na de borstoperatie,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:59 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en stond ze daar zeker niet op die manier te sporten
Dat was bluf Buf.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:57 schreef BuffyJan het volgende:
Klopt het dat Natasja HOOFD BEVEILIGING bij ADO Den Haag wordtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:03 schreef Adothehague het volgende:
Huub blijft hopelijk
Ik ben het oneens met je. Lieke en Jaap kunnen een pact sluiten. Er kunnen twee andere bewoners in nog. Het kon ook maar zo weer wat leuker worden. Het is nu wel erg voorspelbaar allemaal. Een move, zonder Huub, kan het best leuker maken. Zoveel levert Huub ook weer niet de laatste weken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:02 schreef scanman01 het volgende:
Huub's 24 uur aanvraag was duidelijk om de redactie wat onder druk te zetten en verder niets. Maar nu hij dat eenmaal heeft gedaan, zal hij het wel gaan uitspelen, aangezien het wel flink wat tv momentjes kan opleveren. Ik denk dus dat we vandaag een stukje acteerwerk gaan zien en dat hij vanavond vanzelfsprekend gewoon blijft. Want zonder Huub is Lieke snel weg, gevolgd door Jaap. Einde programma dus.
een andere groepsdynamiek kan leuk uitpakken. Overigens denk ik dat huub ons de laatste weken heel wat aardige streammomentjes heeft opgeleverdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met je. Lieke en Jaap kunnen een pact sluiten. Er kunnen twee andere bewoners in nog. Het kon ook maar zo weer wat leuker worden. Het is nu wel erg voorspelbaar allemaal. Een move, zonder Huub, kan het best leuker maken. Zoveel levert Huub ook weer niet de laatste weken.
Als je werkelijk last hebt van BEKkeninstabiliteit ga je niet als een gek tekeer met sporten....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:57 schreef DrsH het volgende:
Helemaal mee eens. De laatste tijd betekent het egootje meer een obstakel dan een stimulans om het programma nog enigszins te pruimen te maken.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben het oneens met je. Lieke en Jaap kunnen een pact sluiten. Er kunnen twee andere bewoners in nog. Het kon ook maar zo weer wat leuker worden. Het is nu wel erg voorspelbaar allemaal. Een move, zonder Huub, kan het best leuker maken. Zoveel levert Huub ook weer niet de laatste weken.
Lijkt mij geinig...achterna gezeten door hooligans rent ze 40 rondjes om het stadion om daarna te vluchtenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:04 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt het dat Natasja HOOFD BEVEILIGING bij ADO Den Haag wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb begrepen dat het de laatste tijd juist erg goed gaat met de kijkcijfersquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De laatste tijd betekent het egootje meer een obstakel dan een stimulans om het programma nog enigszins te pruimen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |