Misschien! Maar dan eet ze het er net zo hard weer aanquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:41 schreef F04 het volgende:
Het is zaterdagochtend, en Natasia heeft weer eens zin op te trainen, en te zweten.
Zal ze slanker dan slankst worden?
je vergist je ..........de beste mag van mij winnenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:41 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, vooruit, laat ik eens meegaan met een Huub fan: ik hoop met je mee![]()
zo is ze gek op chips gedoopt in de pindasausquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien! Maar dan eet ze het er net zo hard weer aan![]()
Onmogelijk. Dat ventje is zowel psychisch als fysiek op. Daarbij z'n verslaving en karaktertje...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach het werd wel even tijd dat huub weer eens met zijn beentjes op de grond kwam.........dus ik hoop dat hij gewoon blijft, niet zoveel meer zuipt en focking zegt, maar het spel weer scherp gaat spelen
En grote hompen chocoladetaart (helpen erg goed bij maagklachten, aldus Amanda).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zo is ze gek op chips gedoopt in de pindasaus
ach hij is nog jong en herstelt daardoor snelquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Onmogelijk. Dat ventje is zowel psychisch als fysiek op. Daarbij z'n verslaving en karaktertje...![]()
maar gelukkig heeft ze die goede chinese thee die zo lekker laxeert en waardoor zij er na een aantal dagen als een rozijntje uitzietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:45 schreef mootie het volgende:
[..]
En grote hompen chocoladetaart (helpen erg goed bij maagklachten, aldus Amanda).
Ze is 40 kilo afgevallen dus dan mag het...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:44 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zo is ze gek op chips gedoopt in de pindasaus
ja ze jojoot met gemak van maat 36 naar maat 48quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze is 40 kilo afgevallen dus dan mag het...
ik wind me er nog over op dat ze dat zei![]()
Natasia is meer de filosofe onder de grote presentatoren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:47 schreef noekje het volgende:
Oprah kijkt toch altijd vrolijker als ze sport.
[afbeelding]
Zijn karakter en zijn ego zijn gevormd, daar is niets meer aan te herstellen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ach hij is nog jong en herstelt daardoor snel
Bij de meeste mensen verandert het karakter voor een groot gedeelte als je achter in de 20 zit, wanneer je andere prioriteiten in het leven krijgt...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:53 schreef FdW het volgende:
Zijn karakter en zijn ego zijn gevormd, daar is niets meer aan te herstellen.
dellie houdt meer van duimdropquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:55 schreef FdW het volgende:
Engelse drop is lekker, en daar zit ook een portie humor in.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |